Hop til indhold
Guest Olliver

Massage i Brørup

Recommended Posts

Gæst

Hej derude

Så denne  https://annoncelight.dk/showad/235214 og tænkte straks, at det lød som noget jeg ville prøve. 

Derfor vil jeg høre jer ad, om der er nogen der har været forbi kvinden, og om de vil dele oplevelsen med mig inden jeg bestiller tid hos hende.

Vil gerne vide om der er mulighed for mere og hvordan kvinden ser ud. Ved godt der står "intet intimt" i annoncen, men det kunne jo være hun selv blev lidt varm under massagen.

ollie 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Vil også meget gerne høre mere.

Synes det virker lidt underligt at man opretter en annonce på annoncelight, hvor man tilbyder massage uden mulighed for mere? :D Eller er det bare mig?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Supermayn skrev, for 1 time siden:

Vil også meget gerne høre mere.

Synes det virker lidt underligt at man opretter en annonce på annoncelight, hvor man tilbyder massage uden mulighed for mere? :D Eller er det bare mig?

Også min første indskydelse :rolleyes:

 

powerpoint skrev, for 5 minutter siden:

Det som støder mig mest er at der kun er mulighed for mail kontakt.

Ja, det virker lidt underligt at det skal være så hemmelighedsfuldt, når nu der er tale om alm wellnessmassage,  for så er det vel bare med få nogle kunder igennem fabrikken :D

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Elly skrev, den 30/10/2017 at 21:34:

Der er absolut ikke noget ekstra der

kun alm massage

ikke værd at køre langt efter

Er det noget du måske kunne uddybe lidt nærmere, tænker herpå hvordan kvinden så ud (påklædning/alder/kropsbygning) og om massagen var udmærket. Eller havde du måske bare for høje forventninger til hvad der måske skulle ske?

ollie 

Del dette indlæg


Link til indlæg

det er ikke så nemt at komme i kontakt med hende

men når du først får kontakt får du at vide det kun er alm massage og ikke mere at komme efter både på mail og tlf

hun er alm påklædt ret alm kvinde på ca 45

massagen er rigtig god

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...