tropical 12 Skrevet 30. Oktober, 2017 Halløj Svende Er der nogen der har været her? https://annoncelight.dk/showad/232069 Hold den stiv! Tropical Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
jensen6 570 Skrevet 30. Oktober, 2017 Det er godt nok en spøjs annonce! * Det hele gentages flere gange - stavefejl - ingen over 100 kg., men hun ser ikke selv ud til at være en af de små * Og så den her: "TILBUD TILBUD TILBUD 30: min 150 kr uden kondom, med kondom 20 kr ekstra 60 min: 200 kr uden kondom, med kondom 20 kr ekstra" Tag en for holdet - glæder mig til at høre resultatet 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Aruba 409 Skrevet 30. Oktober, 2017 Hahaha 20 kr ekstra uden kondom -- så er der lige til en halv pakke Prince 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
kk93 21 Skrevet 30. Oktober, 2017 Hun er helt blæst hende der. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
TheVoice 9327 Skrevet 30. Oktober, 2017 tropical skrev, 1 time siden: Halløj Svende Er der nogen der har været her? https://annoncelight.dk/showad/232069 Hold den stiv! Tropical Uden at sige for meget, vil nøjedes med at sige "At annoncen ikke appellerer til mine præferencer". Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Enzo L'uri Skrevet 30. Oktober, 2017 Det bliver svært og holde den stiv under det koncept umiddelbart vil jeg mistænke en mand for at stå bag. Men gi det en chance, og se om du kan købe noget fisse for beløbet af de tomme flasker. Enzo Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
sexlife 275 Skrevet 30. Oktober, 2017 Stik mig 5000 kr, så skal jeg gerne tage en tur for holdet Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
norbert 117 Skrevet 30. Oktober, 2017 Det blir et nej herfra - et af de store.... :-/ Jeg skal ikke ha pjoverten ind der.... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
jensen6 570 Skrevet 30. Oktober, 2017 Aruba skrev, for 4 timer siden: Hahaha 20 kr ekstra uden kondom -- så er der lige til en halv pakke Prince Forkert! Der står "med kondom 20 kroner ekstra" Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Aruba 409 Skrevet 30. Oktober, 2017 jensen6 skrev, for 4 timer siden: Forkert! Der står "med kondom 20 kroner ekstra" Gud ja Så blev det lige 200% mere underligt end jeg troede det kunne Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
John41 765 Skrevet 31. Oktober, 2017 Efter at have læst annoncen, har jeg lidt svært ved at huske hvad hun tilbyder. Synes hun har mere travlt med at fortælle hvad hun IKKE tilbyder, og hvad man ikke må. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
vexxer 91 Skrevet 31. Oktober, 2017 Hun slår igen alle rekorder hvad angår kompliceret sex. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Pele10 383 Skrevet 31. Oktober, 2017 Pokkers osse. Ville ha taget en for holdet men jeg vejer for meget og må ikke være spritstiv. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg