Guest Katrine-RedenUng

Interviewguide

3 indlæg i denne tråd

Guest Katrine-RedenUng

Kære alle

Vi vil fortsat gerne i kontakt med en sugardaddy og en sugarbabe til et anonymt videointerview.

Interviewet vil blive bygget op omkring følgende spørgsmål:

- Hvor hørte du første gang om sugardating?

- Hvad tænkte du første gang du hørte om sugardating?

- Hvor længe har du sugardatet?

Hvis du ønsker at deltage eller blot høre mere, så skal du være velkommen til at skrive til mig herinde. :) 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hej Katrine - og tak for linket, Voice!

Jeg kan desværre ikke selv være voldsomt behjælpelig i denne sammenhæng, da jeg har ganske begrænset erfaring med sugarbabes. Jeg forstår, at det kan være frustrerende, ikke at få den tænkte respons, men jeg må sympatisere med de mænd som forholdt sig skeptisk i den tidligere tråd.

Jeg må dog på ny stille mig uforstående, for hvis jeres interview omhandler de tre overordnede spørgsmål du nævner, så bringer det intet nyt med dig, og er der intet kød på. Det er meget løst og kan jeg slet ikke forestille mig, at kan være pointen. Det er en interessant idé at stille sugarbabe og -daddy de samme spørgsmål, for at høre forskellige perspektiver, men hvad er jeres vinkel? Det er en "projekt" som skal filmen og altså fremvises til et eller andet event. Er det for at udstille en -daddy, eller hvordan? "Se ham dér og hvordan han ulækkert rationaliserer at udnytte unge piger"?

Du har sikkert gode intentioner, og selvom jeg og Reden er uenige på næsten samtlige punkter, så ved jeg at det kommer fra et godt sted, når i siger noget, uanset om jeg så finder at det skriger til himlen.

Hvad er den egentlige essens i jeres interview? Det nye i bringer? Du skriver, at du vil skiltre siden, som ikke tidligere har været i søgelyset - men det har den jo, under præcist samme rammer som hvad det lader til er tilfældet her. "Hvad synes du om sugardating?", "Hvorfor synes du det er en god idé?", "Kan du være det bekendt, når du tænker på, at kvinden kun er 20 år gammel?".

Min umiddelbare indskydelse er jo, at når Reden er så meget imod prostitution som den er, og dette interview IKKE handler om u18-årige -babes, men SKAL VISES / HAVE RELEVANS for de som RedenUng beskæftiger sig med, at det kun kan være tænkt som afskrækkende. Det kan vel aldrig være jeres intention at bringe et nuanceret billede af sugardating, når i er så voldsomt imod sugardating, og jeres målgruppe er den mest letpåvirkelige, da det er den yngste - eller hvad? Hvad skulle jeres formål være, at skiltre et neutral og ikke-forudindtaget portræt?

Del dette indlæg

Link til indlæg

Opret en bruger eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at kunne skrive en kommentar

Blev gratis medlem

Opret en bruger på Eroguide.dk. Det er helt gratis!

Opret en ny bruger

Log ind

Har du allerede en bruger? Log ind her.

Log ind nu