Hop til indhold
CPHmartin

Angelica Top i København

Recommended Posts

CPHmartin skrev, for 32 minutter siden:

Det gik lige op for mig hun også er Brenda :-)

 

Men der har du vist fundet den store p.. du har søgt i en anden tråd :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Kunne være rart at høre hvis det lykkes nogen at gå fat i Angelica og ikke Kyra, alt tyder på det ikke burde være den samme og at det er en fejl der er sket tidligere, de har hver deres profil på wikien og hver deres telefonnunmer...

Del dette indlæg


Link til indlæg

Én person bruger da tit flere annoncer med forskellige numre for at få flere kunder.

Jeg har som sagt kontaktet hende og besøgt hende og der var det Kyra som jeg mødte. Men i skal være velkommen til at besøge "igen"

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Dave

Jeg besøgte angelica for et år eller to siden. Og det var den ægte fra billeder. På wiki har der kun været en profil med hende. Men siden i går er der vupti kommet en ekstra i hendes navn. Meget mærkeligt. Og når nu vi får at vide det er en anden der er på adressen, så må hun jo have stjålet angelicas navn og billeder. Ved mindre de begge arbejder samme sted. Men stadig mærkeligt med ekstra profil på wiki

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hun annoncerer jo også med navnet Brenda hvilket ikke giver mening. -Og hendes tekst ligner slet ikke hendes andre annoncer fra Italien m.m.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...