Hop til indhold

Recommended Posts

Sexeren skrev, for 20 minutter siden:

400 kr, for 1 time med blow..

Lyder til at være en god pris.??

Hvis man læser annoncen står der vel reelt ikke at det er en time massage med blow (superfransk)? Står der ikke 1 time massage 400 kr. Superfransk og andet? Lur mig om ikke sf koster ekstra.

Citat fra annonce:

olie massage tantra massage 1 time 400kr. .superfransk har mange mere ringe og snakke bestilletids på xxxxxxxx

Del dette indlæg


Link til indlæg
22 cm and thick skrev, for 1 minut siden:

Hvis man læser annoncen står der vel reelt ikke at det er en time massage med blow (superfransk)? Står der ikke 1 time massage 400 kr. Superfransk og andet? Lur mig om ikke sf koster ekstra.

Citat fra annonce:

olie massage tantra massage 1 time 400kr. .superfransk har mange mere ringe og snakke bestilletids på xxxxxxxx

JO !!! der må jeg da give dig ret.. godt læst..

:D

Sexeren

Del dette indlæg


Link til indlæg

Var her i går aftes , de er ikke kommet på plads endnu , men de ved da godt nok hvad de vil have for deres ydelser.

Fik først en gang total jammerlig gang massage til 400kr , derefter kunne jeg så få blov til 800kr handjob til 600kr eller fuldpakke til 1400kr, altså priser der skal lægges oven i.

Jeg takkede nej og gik, jeg sagde til hende at med de priser ville hun ikke få mange kunder ,men det troede hun ikke på , det var standart priser i odense , jeg kommer der ikke mere

Mvh. Ara

Del dette indlæg


Link til indlæg
ara skrev, for 6 timer siden:

Var her i går aftes , de er ikke kommet på plads endnu , men de ved da godt nok hvad de vil have for deres ydelser.

Fik først en gang total jammerlig gang massage til 400kr , derefter kunne jeg så få blov til 800kr handjob til 600kr eller fuldpakke til 1400kr, altså priser der skal lægges oven i.

Jeg takkede nej og gik, jeg sagde til hende at med de priser ville hun ikke få mange kunder ,men det troede hun ikke på , det var standart priser i odense , jeg kommer der ikke mere

Mvh. Ara

Med de priser, kommer der meget få kunder.. Så var det vel kun en halv times ynkelig massage??? 

Det kan betale sig at rejse til Thailand..

1 time med massage og fuld pakke , 1000 Bath, ca. 200 kr 

Sexeren

Del dette indlæg


Link til indlæg

Er der nogen der har ofret, foret i pengepungen??? for at få fuld pakke,  til overpris..., men ikke mindst fået en super super god oplevelse.??

Sexeren

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...