Hop til indhold
Sixty Niner

Fjerne kondomet

Recommended Posts

MizzAnne skrev, for 14 timer siden:

Det var godt at høre - og hvad I end vælger at gøre fremadrettet, så håber jeg at alt går godt .. knus herfra - især til kæresten :)

Tak Mizz Anne

Har lige fået svar på næste prøve, den var heldigvis også negativ ☺️ Så ingen kønssygdomme. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Godt nyt sixty Niner

Spørgsmålet er måske nu, om I i fortsat har til gode at ville fortælle i tråden, hvad I videre agter at foretage jer, hvis I gør det.

Eller om jeres ønske nu måtte være at lukke tråden?

Uanset, så er det i sidste ende ledelsen der afgør om en tråd skal lukkes, men det udgør altid en mulighed for jer at kontakte dem med et eventuelt ønske om en lukning af tråden, hvis det på et tidspunkt er hvad I måtte foretrække.

Tråde i forum på EG lever deres eget, ofte uforudsigelige liv, og kan vækkes til live igen måneder og år efter man selv havde lagt emnet bag sig, hvis nogle pludselig finde anledning til at trække en gammel tråd frem igen.

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Redigeret af Rejsenetværk

Del dette indlæg


Link til indlæg
Rejsenetværk skrev, for 2 timer siden:

Godt nyt sixty Niner

Spørgsmålet er måske nu, om I i fortsat har til gode at ville fortælle i tråden, hvad I videre agter at foretage jer, hvis I gør det.

Eller om jeres ønske nu måtte være at lukke tråden?

Uanset, så er det i sidste ende ledelsen der afgør om en tråd skal lukkes, men det udgør altid en mulighed for jer at kontakte dem med et eventuelt ønske om en lukning af tråden, hvis det på et tidspunkt er hvad I måtte foretrække.

Tråde i forum på EG lever deres eget, ofte uforudsigelige liv, og kan vækkes til live igen måneder og år efter man selv havde lagt emnet bag sig, hvis nogle pludselig finde anledning til at trække en gammel tråd frem igen.

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Vi afventer stadig en sidste HIV test og håber selvfølgelig at den også er negativ. 

Den første prøve blev taget kun 3 dage efter, så der er stadig en usikkerhed. Først med prøven om små 6 uger, kan vi være helt sikker på at hun ikke er blevet smittet. 

Viser det sig at hun intet fejler, gør vi ikke mere ved det og hun må for fremtiden sikre sig bedre, ved ikke at blive taget bagfra, så hun kan holde øje med at kondomet ikke bliver taget af. 

Jeg ønsker derfor ikke at tråden lukkes endnu, da vi stadig er usikker på hvordan det ender. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Sixty Niner skrev, for 9 minutter siden:

Viser det sig at hun intet fejler, gør vi ikke mere ved det og hun må for fremtiden sikre sig bedre, ved ikke at blive taget bagfra, så hun kan holde øje med at kondomet ikke bliver taget af. 

Måden hun kan sikre sig i en doggy er, hvis hun altid lige rækker hånden bagud under sig og evt selv fører dilleren ind. Så kan hun mærke, om kondomet sidder, hvor det skal. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

God pointe Nikita Darling

Det har jeg faktisk selv oplevet at pigerne gør, og jeg troede det var fordi jeg fjumrede derude bagved, det var det måske også :?

Men det er helt klart noget pigerne bør gøre som standard, når nu der findes sådan nogle mænd som ham denne tråd handler om :angry:

PS

Ville det være en totalt neder oplevelse, hvis der simpelthen hænger opslag i venterum, med at det forekommer at mænd prøver at snyde kondomet af, eller de river det itu.

Og at det er husets politik at anmelde det til politiet når det sker.

Eventuelt hvis muligt under henvisning til en eller anden § i straffeloven.

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Del dette indlæg


Link til indlæg
Rejsenetværk skrev, for 4 minutter siden:

God pointe Nikita Darling

Det har jeg faktisk selv oplevet at pigerne gør, og jeg troede det var fordi jeg fjumrede derude bagved, det var det måske også :?

Jep, det kan også sagtens være grunden... Det er ikke altid, at alle mænd lige har styr på vinklingen i den stilling. :D 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Nikita Darling skrev, for 19 minutter siden:

Jep, det kan også sagtens være grunden... Det er ikke altid, at alle mænd lige har styr på vinklingen i den stilling. :D 

Det er ikke altid lige nemt midt i kampens hede :D

Del dette indlæg


Link til indlæg
Nikita Darling skrev, 1 time siden:

Måden hun kan sikre sig i en doggy er, hvis hun altid lige rækker hånden bagud under sig og evt selv fører dilleren ind. Så kan hun mærke, om kondomet sidder, hvor det skal. 

 

og hvis han har været ude og inde flere gange og man undervejs bliver i tvivl kan man på samme måde række hånden bagud under sig og lege med hans boller og samtidig lade sin tommelfinger mærke efter kondomet på dilleren

det kan gøres diskret mens han "kører ind og ud"

Redigeret af aaisha

Del dette indlæg


Link til indlæg
Nikita Darling skrev, 1 time siden:

Måden hun kan sikre sig i en doggy er, hvis hun altid lige rækker hånden bagud under sig og evt selv fører dilleren ind. Så kan hun mærke, om kondomet sidder, hvor det skal. 

I hvert fald en god måde at minimere risikoen på.  Der kan jo også være andre situationer, hvor man med fordel lige kan mærke efter om kondomet stadig sidder på. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Rejsenetværk skrev, for 42 minutter siden:

 

Ville det være en totalt neder oplevelse, hvis der simpelthen hænger opslag i venterum, med at det forekommer at mænd prøver at snyde kondomet af, eller de river det itu.

Og at det er husets politik at anmelde det til politiet når det sker.

 

jeg ville være bange for at sådan et skilt nærmere ville fremme inspiration i stedet for at afskrække

lidt lissom mediernes sensationsoverskrifter om bilafbrændinger, løsne hjulbolte og smide sten fra motorvejsbroer

Del dette indlæg


Link til indlæg
TheVoice skrev, for 2 minutter siden:

I hvert fald en god måde at minimere risikoen på.  Der kan jo også være andre situationer, hvor man med fordel lige kan mærke efter om kondomet stadig sidder på. 

I de fleste situationer er det jo noget der kan ses med det blotte øje. Men man skal helst finde en god og sund balance, hvor man ikke ender med at være så paranoid, at sex og samvær aldrig kan blive rart, men hvor man samtidig er opmærksom på de knap så fede typer, og det de kan finde på.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Nikita Darling skrev, for 1 minut siden:

I de fleste situationer er det jo noget der kan ses med det blotte øje. Men man skal helst finde en god og sund balance, hvor man ikke ender med at være så paranoid, at sex og samvær aldrig kan blive rart, men hvor man samtidig er opmærksom på de knap så fede typer, og det de kan finde på.

Selvfølgelig :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ja Nikita Darling

Hele denne tråd oser jo af at de få kan ødelægge det for de mange, både pigerne og mændene.

Man ønsker de der typer hen hvor peberet gror :(

Måske der ligefrem kunne være brug for en brevkasse med gode råd til begge parter, pli takt og tone.

En Emma Gad for piger og drenge i branchen.

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Del dette indlæg


Link til indlæg
Rejsenetværk skrev, for 2 minutter siden:

Ja Nikita Darling

Hele denne tråd oser jo af at de få kan ødelægge det for de mange, både pigerne og mændene.

Man ønsker de der typer hen hvor peberet gror :(

Måske der ligefrem kunne være brug for en brevkasse med gode råd til begge parter, pli takt og tone.

En Emma Gad for piger og drenge i branchen.

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Tips, vejledning osv til begge køn er nok altid velkomment, men jeg tror, at vi alle sammen ved, at typer der kan finde på sådan noget som at liste kondomet af, ikke er modtagelig for takt og tone. Skiderikker findes altså bare - desværre. Man kan kun lære at tackle dem, og i bedste fald, styre udenom dem.  

Del dette indlæg


Link til indlæg
Rejsenetværk skrev, 1 time siden:

Ja Nikita Darling

Hele denne tråd oser jo af at de få kan ødelægge det for de mange, både pigerne og mændene.

Man ønsker de der typer hen hvor peberet gror :(

Måske der ligefrem kunne være brug for en brevkasse med gode råd til begge parter, pli takt og tone.

En Emma Gad for piger og drenge i branchen.

Venlig hilsen

Rejsenetværk

En sjældent gang ser man en tråd fra en ny pige eller en mand, sorm spørger ind til et eller andet, det viser vel bare at folk med reelle hensigter sagtens kan finde ud af at spørge en på sites som EG eller direkte til klinikken, pigen osv.  Så en Emma Gad ville næppe gøre nogen forskel.  Der er jo også klinkker der har et punkt på hjemmesiden "sådan gør man besøget vellykket for bedre parter".  En sådant fint tiltag gøre jo desværre ikke at klinikken udgår kedelige episoder. Men det har sikkert en god virkning for dem der har reelle hensigter. 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Sjovt mht. til det med pigens kontrol med kondomet. Dette forhold var noget jeg rent faktisk opdagede meget tidlig i min "karriere", og jeg har derfor altid gjort noget ekstra ud af at vise GP at kondomet var på. Simpelthen for at skabe den tryghed, som en hyggestund kræver. For mig er det meget vigtigt at GP er tryg ved mig - ellers ville jeg ikke kunne slappe af i situationen.

En GP's nervøsitet og behov for kontrol, er i den grad dræbende for hyggen.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
aaisha skrev, for 5 timer siden:

 

og hvis han har været ude og inde flere gange og man undervejs bliver i tvivl kan man på samme måde række hånden bagud under sig og lege med hans boller og samtidig lade sin tommelfinger mærke efter kondomet på dilleren

det kan gøres diskret mens han "kører ind og ud"

det lyder da bestemt også dejligt :) altså legen med bollerne :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
GrayNinja skrev, den 29/10/2017 at 13:58:

Desværre er det ikke første gang jeg har hørt dette. Jeg har hørt om to scenarier, det ene er at kunder bevist skader kondomet så det bristet under akten, så det reelt er et samleje med et flækket kondom..  og det andet er at de lister det af under agten og forsætter i håb om at pigen ikke opdager det. Ubehagelige typer! 

Jeg håber det bedste for jer. 

Lige præsic :( lister det af - vær altid ekstra opmæksom på at selv den tykke nederste ring på gummiet er rullet helt ud, ellers kan kunden holde 2 finger oppe ved roden af pikken og lige så stille rulle det af for hver stød - har desværre selv prøvet netop det senarie da jeg arbejdede som GP'er. Første gang han var hos mig trode jeg det var et hændeligt uheld, men da det også skete anden gang han besøgte mig, spurgte jeg min mand om hvordan og hvorledes. Var nybegynder i banchen dengang, naiv og temmelig uvidende omkring kondomer og beskidte trick.  Tænkte at i denne branche passer man da på hinanden. 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Claire skrev, den ‎29‎-‎10‎-‎2017 at 20:30:

Selvfølgelig har jeg det, og det kunne du også få,hvis du gad sætte dig en mikroskopisk smule ind i tingene inden du galer op, hence din tidligere bodega kommentar om "fis i en hornlygte".

Der er en tydelig grænse, der er markeret fra start, endda på skrift, som er overskredet mod offerets vilje. Der er ikke en gang tale om uagtsom voldtægt her. 
Det er i øvrigt et ret velkendt fænomen i juraen, der har tidligere været dømt i sådan nogle sager, om nogle er dømt for det i DK ved jeg ikke, men vores lov er udformet således, at der er plads til at man kan hive en i retten for voldtægt, for sådan en handling og med skriftlige beviser, både på at det var frabedt fra start og at det har fundet sted mod offerets vilje, så er der nok en ret god chance. 
Hvis nogen nu skulle komme med en eller anden lorte kommentar om, at det ikke er voldtægt at tvinge sig til en seksuel akt, mod offerets vilje, med mindre der er faldet en dom, så er det alment kendt, at der ikke falder dom i langt største delen af voldtægtssagerne i Danmark, det betyder ikke at man ikke er udsat for et seksuelt overgreb -her fuldbyrdet samleje.

 

 

Det samme må jo så gøre sig gældende hvis en kvinde siger hun bruger P-piller også alligevel ikke har gjort dette med henblik på at blive gravid. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Dezmodevil skrev, for 51 minutter siden:

Det samme må jo så gøre sig gældende hvis en kvinde siger hun bruger P-piller også alligevel ikke har gjort dette med henblik på at blive gravid. 

Ha ha... jeg ha svært ved at tro, at en kvinde kan blive dømt for at lyve omkring brug p-piller. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Prinz skrev, den 30.10.2017 at 00:03:

Hvilken paragraf skulle komme i betragtning hvis man på et forum fortæller om en situation hvor brugeren "lilleper" imod hvad der ellers var aftalt penetrerede uden gummi? 

Jeg tvivler meget stærkt på at det ville være noget man ville prøve af i det danske retssystem - hvis man altså overhovedet kan finde en paragraf man måtte mene er overtrådt. 

Jeg ved ikke med det danske retssystem, men i UK arbejder man med følgende passus: https://en.m.wikipedia.org/wiki/Non-consensual_condom_removal

Mon ikke det kommer til DK? Der eksisterer jo domme både i Tyskland og Frankrig

Redigeret af Gang Bang med Os

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gang Bang med Os skrev, den 31.3.2019 at 20:52:

Jeg ved ikke med det danske retssystem, men i UK arbejder man med følgende passus: https://en.m.wikipedia.org/wiki/Non-consensual_condom_removal

Mon ikke det kommer til DK? Der eksisterer jo domme både i Tyskland og Frankrig

Der var en sag for nogle måneder siden, hvor en person havde benyttet sig af det, der blev betegnet som "stealthing", hvor han havde taget kondomet af under samleje, hvilket blev vurderet til at fjerne frivilligheden, da pigen jo "kun" havde indvilliget i beskyttet sex. Han blev vist nok dømt for flere sexuelle overgreb, så det vides ikke om han ville have fået en dom for den handling alene, da det først blev anmeldt efter at pigen blev opmærksom på at han var anmeldt fra anden side også, og dermed kom med i den samlede vurdering. Uden at have en jura grad, formoder jeg at det ville have ført til dom, da politiet ellers ikke ville have inkluderet forholdet i sagen. Der er også faldet dom i lignende sager i udlandet, så jeg vil da helt bestemt opfordre GP'ere til at melde sagen, hvis man opdager at det er sket helt bevidst. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...