Hop til indhold
Sixty Niner

Fjerne kondomet

Recommended Posts

Kunne det være en ide at forhøre sig om tilgangen til en mulig politianmeldelse hos:

Har du brug for anonym rådgivning?

Sælger du sex, men har du brug for anonym rådgivning om dine sociale rettigheder?

Så har Kompetencecenter Prostitution måske det tilbud, du søger. Vi kan give anonym rådgivning til alle, der sælger sex i Danmark, uanset hvor du bor og hvad det er for råd og vejledning, du søger. Vi kender de problemstillinger, man typisk har i prostitution

https://socialstyrelsen.dk/voksne/prostitution/jeg-prostituerer-mig-men/anonym-radgivning

Måske er Gadejuristen de mest kompetente at spørge, men måske falder I udenfor deres virkeområde?

I er klart ikke deres primære målgruppe.

Gadejuristen

http://www.gadejuristen.dk/

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Del dette indlæg


Link til indlæg
Rejsenetværk skrev, for 1 minut siden:

Kunne det være en ide at forhøre sig om tilgangen til en mulig politianmeldelse hos:

Har du brug for anonym rådgivning?

Sælger du sex, men har du brug for anonym rådgivning om dine sociale rettigheder?

Så har Kompetencecenter Prostitution måske det tilbud, du søger. Vi kan give anonym rådgivning til alle, der sælger sex i Danmark, uanset hvor du bor og hvad det er for råd og vejledning, du søger. Vi kender de problemstillinger, man typisk har i prostitution

https://socialstyrelsen.dk/voksne/prostitution/jeg-prostituerer-mig-men/anonym-radgivning

Måske er Gadejuristen de mest kompetente at spørge, men måske falder I udenfor deres virkeområde?

I er klart ikke deres primære målgruppe.

Gadejuristen

http://www.gadejuristen.dk/

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Mange tak :) Har slet ikke tænkt i de baner.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg forstår godt at det sidste I tænker på her, er erstatning for det overgreb der har fundet sted.

Men jeg mener helt klart, alt efter hvilke råd I måtte få  hvor I spørger til råds, og alt efter hvilken modtagelse en anmeldelse får hos politiet.

Der bør det indgå i jeres overvejelse at søge manden strafferetsligt forfulgt.

Det står mig uklart om det er jer selv der vil skulle indbringe sagen for retten, eller om det eventuelt vil kunne ske på anklagemyndighedens initiativ og for offentlig regning.

Kommer det så langt, tænker jeg at der måske består muligheden for, både at manden kan idømmes fængselsstraf og en økonomisk erstatning til din kæreste.

Måske en erstatning, såvel for det konkrete fysiske overgreb, som de mulige psykiske følgevirkninger for din kæreste.

Men alt dette behøver I nok en advokat til at rådgive jer om.

Med til sådanne overvejelser hører også, at I måske vil finde det lettere at kommer over, når og forhåbentlig ikke hvis alle test viser at din kæreste ikke er blevet smittet med noget.

Hvis I så sætter punktum, ud  fra et ønske om at lægge det bag jer, for bare at komme videre med jeres liv.

Modsat vil det tære mentalt på jer begge at forfølge manden, sådan som jeg beskriver som en måske mulighed, også selvom din kæreste ikke er blevet smittet.

Og des længere tid en sag trækker ud, des mere belastende vil det være for jer.

Hvilke parametre der er vigtigst for jer, ja det er der kun jer selv til at overveje.

Men som jeg ser det, des mere lovende udsigter der måtte være til at manden rent faktisk kan domfældes, og des hårdere straf han måtte ende med at få.

Des kraftigere eksempel vil en dom statuere, til  følge en så virkningsfuld skræk og advarsel som mulig, for de mænd der praktiserer den samme adfærd hos glædespiger.

Mænd der til nu simpelthen kalkulerer med, at risikoen for at det får konsekvenser at opføre sig sådan som de gør, den er minimal, og som derfor vil fortsætte med at gøre det.

Medmindre de får en så kraftig forskrækkelse, at de ikke længere tør gøre det.

En eventuelt domfældt gerningsmand på forsiden af Ekstrabladet, kan nok bringe sådanne mænd på andre tanker, og få dem til at stoppe.

Til gavn for alle piger i branchen.

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Del dette indlæg


Link til indlæg

Svarer vel lidt til at klikke selen af en medpassager i en bil. Sikket ulovligt, men hammmer svært at bevise. 

Jeg syntes dog at vi også bliver nødt til at forholde os til at det kan være et uheld. Har en enkelt gang komme til at bolle et Kondom af så det havnede inden i pigen. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Sixty Niner skrev, for 2 timer siden:

Hvad er jeres holdning?

Kunne i finde på at fjerne kondomet under agten, selvom GPén har meldt kun sikker sex?

 

Der findes psykopater alle vegne, desværre også bland sexkunder. Personligt kunne jeg aldrig drømme om at have sex med en GP uden kondom. Hvis hun tilbyder dette, ville jeg slet ikke besøge hende.
At trække kondomet af, uden accept, er voldsomt grænseoverskridende. Jeg håber at Karma rammer fyren lige i nakken (hvis ikke en anden gør det). Vold løser sjældent noget, men jeg havde nok opsøgt stodderen, hvis jeg var i dine sko. Der er INGEN undskyldning - han kunne bare være gået til en GP der tilbyder sex uden kondom.

Del dette indlæg


Link til indlæg

@Jogge

Hvis du boller et kondom af, eller hvis det flækker under samleje, så er det et alvorligt uheld, men det er stadig et hændeligt uheld, uanset hvor ubehageligt det er for begge parter.

Men at tage et kondom af i smug, eller selv at punktere et kondom, det er en forbrydelse.

Alt efter omstændighederne kan det være svært at forfølge med en anmeldelse.

Man kan ikke 100 % regne med, at man ikke kan dømmes fordi det er påstand mod påstand.

Det handler også om politiets vurdering af en anmeldt persons troværdighed, og en accept af at sagen kan føres for retten udgør første skridt til at den anklagede skal overbevise en dommer om at han taler sandt.

Kan han ikke det, ja så kan han i sidste ende dømmes, også uden det klokkeklare bevis for hans skyld.

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Redigeret af Rejsenetværk

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det kan godt være at jer fremstår naiv, men det troede jeg virkelig ikke at der var nogen der kunne finde på.
Hverken for ens egen skyld men slet ikke for kvindens skyld.

Men der går åbenbart nogle mærkelige psykopater rundt der ude...

Del dette indlæg


Link til indlæg
Jogge skrev, for 37 minutter siden:

Svarer vel lidt til at klikke selen af en medpassager i en bil. Sikket ulovligt, men hammmer svært at bevise. 

Jeg syntes dog at vi også bliver nødt til at forholde os til at det kan være et uheld. Har en enkelt gang komme til at bolle et Kondom af så det havnede inden i pigen. 

Det var på ingen måde et uheld, han har selv erkendt at det var en bevidst beslutning han tog og heldigvis på mail, hvis det skulle komme til en anmeldelse. 

Redigeret af Sixty Niner

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Delphi
Sixty Niner skrev, for 2 timer siden:

Hvad er jeres holdning?

Kunne i finde på at fjerne kondomet under agten, selvom GPén har meldt kun sikker sex?

 

Nej, under ingen omstændigheder.

I min optik kaldes det for voldtægt, og findes klovnen på EG synes jeg, at @Administrator bør underrettes og klovnens handle gøres tilgængeligt for GP'erne herinde. :angry:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Delphi skrev, Lige nu:

Nej, under ingen omstændigheder.

I min optik kaldes det for voldtægt, og findes klovnen på EG synes jeg, at @Administrator bør underrettes og klovnens handle gøres tilgængeligt for GP'erne herinde. :angry:

Det er en lidt svær en... Jeg /vi er ikke ude på en heksejagt, men ville da uden tvivl gerne informere andre GP'er omkring hans valg, så de kunne vælge ham fra. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nej nej og atter nej, ville aldrig gøre det og ja det må betragtes som voldtægt at foretage en sådan handling. Synes du/ i skal sende en PB til de piger der er herinde så de kan blive advaret mod sådan et svin, melde han til politiet eller finde et tæskeholdet til at ordne den sag.

Håber testen viser sig at være negativ og at din kæreste kan ligge hændelsen bag sig til trods for alvoren. Jeg krydser alle fingrene for et heldigt udfald på sådan en utilgivelig oplevelse.

19 cm

Redigeret af 19 cm glæde

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har godt nok aldrig oplevet dette...

Men en ting der ville ske hos mig hvis jeg oplevede det er at min chauffør ville stå inde hos kunden indenfor 2 min.

Også kan man jo tænke sig til resten..!!!

Del dette indlæg


Link til indlæg

 

Jeg synes du skal give admin hans navn/nick, så han kan få evigheds karantæne herfra, sådan en idiot bør der ikke være plads til her...

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvis I har på mail at han har erkendt at han har gjort det, så forekommer det mig at det vil kunne blive betragtet som en ren tilståelses sag af politiet.

Og derfor velsagtens også burde være en nemmere sag at anmelde ham.

Det her handler ikke om at føre en heksejagt, men det bør kunne handle om indenfor lovens rammer at kunne oplyse alle om manden, som har en berettiget interesse heri.

Uden at gå offentligt ud med det.

Venlig hilsen

Rejsenetværk

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hmm, uviljen til at kontakte teamet herinde, får mig til, måske uberettiget at fundere over, om historien ikke er en fis i en hornlygte.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Onslow skrev, for 8 minutter siden:

Hmm, uviljen til at kontakte teamet herinde, får mig til, måske uberettiget at fundere over, om historien ikke er en fis i en hornlygte.

Jeg har skrevet med TS over pb og har lovet at spørge Admin om vi kan advare piger/oplyse navn inde på det lukkede fora for annoncører.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Claire skrev, for 7 minutter siden:

Jeg har skrevet med TS over pb og har lovet at spørge Admin om vi kan advare piger/oplyse navn inde på det lukkede fora for annoncører.

Godt gået. :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det er så forkastelig en handling på så mange måder. 

Jeg mangler ord der kan beskrive det og kan sagtens følge jer der taler om voldtægt, uden at jeg ved om handlingen rent faktisk falder indenfor den juridiske formulering i straffeloven. 

Jeg ved, jeg er naiv, og at der er tale om en forretningsmæssig ydelse, men jeg har dyb respekt for den tillid GPere viser os købere. Den tillid blev brudt, og alene det er uforståeligt. Hvor dybt kan man synke?

Det er så langt ude.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Først og sidst handler det om at I begge kommer igennem denne proces, og så vidt muligt uden varige men af den ene eller anden art.

Men når det er sagt, og forudsat at I har overskuddet til, og ønsket om at forfølge sagen, udover det som lige præcis, og det kun naturligt optager jer nu og her.

Der mener jeg, at det er vigtigt at prøve på at få manden dømt for den handling han har begået.

Simpelthen til skræk og advarsel for alle andre der har samme tendenser, og som en mulighed for at gøre det til en langt større risiko, at kalkulere med at slippe godt fra at begå en sådan handling.

I bedste fald redder det andre piger fremadrettet, fra at blive udsat for samme nederdrægtige adfærd.

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Del dette indlæg


Link til indlæg

U-TROLIGT!! Jeg kan slet ikke forstå at der er nogen der FORSÆTLIGT tager et kondom af (eller revner det med vilje) - hvilket formål tjener det?!?! Hvis han ville have sex uden kondom, burde han jo opsøge nogen der tilbyder det. ALDRIG tage kondomet af ved GP'ere eller ukendte personer. Man ved jo aldrig hvad der kan ske. Hvad fanden tænkte han på?!?!

Jeg ved ikke om det er "voldtægt"  -men det er vel i stil med at man kan dømmes for at forsætligt smitte folk med HIV/AIDS, der er en mand der lige er blevet dømt 24 års fængsel for forsætligt at have smittet mange kvinder med HIV, så jeg ville nok også gå efter en retssag. Men først og fremmest håber jeg at der ikke er sket noget med kæresten ud over den periode med utryghed.

De rette personer med "magten" herinde burde gøre noget ved brugerprofilen, men jeg tvivler på om det hjælper - han kan jo bare nemt lave en ny profil/mail etc. - evt. IP-banning kunne komme på tale?

/DFyr_36

Del dette indlæg


Link til indlæg
Rejsenetværk skrev, for 13 minutter siden:

Først og sidst handler det om at I begge kommer igennem denne proces, og så vidt muligt uden varige men af den ene eller anden art.

Men når det er sagt, og forudsat at I har overskuddet til, og ønsket om at forfølge sagen, udover det som lige præcis, og det kun naturligt optager jer nu og her.

Der mener jeg, at det er vigtigt at prøve på at få manden dømt for den handling han har begået.

Simpelthen til skræk og advarsel for alle andre der har samme tendenser, og som en mulighed for at gøre det til en langt større risiko, at kalkulere med at slippe godt fra at begå en sådan handling.

I bedste fald redder det andre piger fremadrettet, fra at blive udsat for samme nederdrægtige adfærd.

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Lige nu er det en evt. smitte der fylder mest, hvad vi gør derefter er stadig usagt. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...