Hop til indhold
Mango78

Salma erstatning

Recommended Posts

Hej alle

Jeg har gennem længere tid læst jeres anmeldelser og især Salma har naturligt nok vakt min interesse. 

Nu har jeg muligheden for at besøge hende og hun sørme på ferie. Hvilket selvfølgelig er ok. Under min research har jeg også læst en masse andre postive anmeldelser af latin piger. Jeg kan bare ikke huske hvad de hedder og der er (heldigvis) mange tråde at gå igennem og jeg har faktisk tabt overblikket. 

Så hvis du sidder og kan huske et navn på en postivt anmeldt sydlandsk kvinde, må du meget gerne skrive det her. Jeg skal nok selv søge efter det.

Det er egentlig kun idag(29/10) det er aktuelt.

Håber i gider hjælpe. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Mike Eastwood
Guest Calletti

Det er ikke en god latin-dag i dag (imho).

Skulle jeg på krigsstien i dag ville jeg helt klart gemme latina-lysten til en anden dag.....og gå efter en tumletur med ur-sexede Aura på Seductiongirls.....eller forsøge mig med Denise på sexyclub (som jeg ikke tidligere har besøgt).

Redigeret af Calletti

Del dette indlæg


Link til indlæg

Søndag er en dårlig dag til Latinaer. Det er som regel der de holder fri. Man skal huske på sydamerika er langt mere religiøst end Skandinavien. Og flere latina gp'er holder deres fridag om søndagen. Ikke nødvendigvis fordi de er guds bedste børn, men fordi søndag trods alt er en religiøs hviledag i  Sydamerika, og en dag hvor danske familie fædre ikke render til GP'er.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest kmd
Carnalwolf skrev, for 41 minutter siden:

Søndag er en dårlig dag til Latinaer. Det er som regel der de holder fri. Man skal huske på sydamerika er langt mere religiøst end Skandinavien. Og flere latina gp'er holder deres fridag om søndagen. Ikke nødvendigvis fordi de er guds bedste børn, men fordi søndag trods alt er en religiøs hviledag i  Sydamerika, og en dag hvor danske familie fædre ikke render til GP'er.

du mener de er henne og få tilgivelse i skriftestolen , woow ville sgu godt lytte lidt med der ) uden at være profansk )

Del dette indlæg


Link til indlæg
kmd skrev, 1 time siden:

du mener de er henne og få tilgivelse i skriftestolen , woow ville sgu godt lytte lidt med der ) uden at være profansk )

Haha nej absolut ikke. Men når man kommer fra et samfund hvor religion er meget vigtigt, og søndag er hellidagen, så kan man ligeså godt kombinere sin fridag med den dag der i hele deres opvækst har været fridagen, og at det så samtidig falder sammen med at det er en dag med færre kunder er jo kun heldigt. Er dog sikker på at hvis Søndag var den travleste dag, ville de meget hurtigt glemme religionen.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest kmd
Carnalwolf skrev, for 1 time siden:

Haha nej absolut ikke. Men når man kommer fra et samfund hvor religion er meget vigtigt, og søndag er hellidagen, så kan man ligeså godt kombinere sin fridag med den dag der i hele deres opvækst har været fridagen, og at det så samtidig falder sammen med at det er en dag med færre kunder er jo kun heldigt. Er dog sikker på at hvis Søndag var den travleste dag, ville de meget hurtigt glemme religionen.

tja måske, og lørdag nat er lang , så man trænger til en hviledag ), 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Carnalwolf skrev, for 2 timer siden:

Haha nej absolut ikke. Men når man kommer fra et samfund hvor religion er meget vigtigt, og søndag er hellidagen, så kan man ligeså godt kombinere sin fridag med den dag der i hele deres opvækst har været fridagen, og at det så samtidig falder sammen med at det er en dag med færre kunder er jo kun heldigt. Er dog sikker på at hvis Søndag var den travleste dag, ville de meget hurtigt glemme religionen.

Søndag er en god dag - nu er alle byggemarkeder jo åbne :-) 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...