Hop til indhold
sexlife

VOLLBUSIGE VALENTINA 23 J. i Slesvig

Recommended Posts

Hej

Besøgte denne model her til aften:

https://sexnord.net/profile/11203

Hun er vist på vej videre, men når I læser anmeldelsen, så brug den hellere til en anden gang, hvor hun muligvis er på disse kanter.

Det er hende på billederne, men billederne er naturligvis bearbejdede. Brysterne er ex ikke så struttende som på billederne, og numsen, det man kan se af den, heller ikke.

Ansigtet stemmer, men uden det liv og smil som i annoncen.

Jeg er normalt til mørke kvinder eller latinaer, men engang imellem melder lysten sig til noget andet. 

Jeg tænder på "hvalpefedt" og synes hende har lidt over sig i den retning. 

Nå, men jeg kom ind og bad for 50 euro - intet problem. Men selv om hun sådan set var ok, så var der ingen kemi fra starten. 

Hun bad mig lægge mig på sengen og begyndte herefter at lege lidt med lillemanden med noget creme. Efter en tid, hvor jeg i øvrigt ikke måtte røre hendes bryster, voksede lillemand og hun tog et sort kondom frem og blæste lidt. Derefter spurgte hun mig, hvilken stilling jeg ønskede - missionæren, da hendes røv ikke lige var mig og hun desuden har et pænt ansigt og pæne bryster.

Her lå vi så og jeg kunne tydeligt mærke hendes bløde hud, især på maven, som havde det her ungpige "hvalpefedt" over sig, uden hun på nogen måde er fed.

Men hver gang jeg begyndte at mærke en udløsning, så bad hun mig slappe af og tage den med ro. 

Stemningen var langt fra GFE, så det var lidt irriterende, da jeg sådan set bare ville blive færdig.

Efter anden gang sagde hun til mig, at hun skulle kunne arbejde og resten af seancen foregik med hånd, mens jeg beholdt kondomet på.

Jeg ville selvfølgelig gerne have elsket tæt og langsomt med hende (hun sagde langsomt), men med den attitude, var det nok ikke det hun mente.

Pigen 7/10

Stedet 5/10

Sex 3/10

God aften i vinden

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...