blowjobmanden 0 Skrevet 28. Oktober, 2017 Hej. Jeg søger råd og tips til og få en hurtigere udløsning i sengen. Jeg kan godt få udløsning efter 1-3 timer Men jeg synes det ret lang tid fordi nogen gange holder min krop slet ikke til det også bliver jeg ikke færdig. Hvad kan man gøre for at komme hurtigere? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Default User 1033 Skrevet 28. Oktober, 2017 Prøv at gnide lidt på din tissemand, med tommel- og pegefinger. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Mr Comeagain 488 Skrevet 28. Oktober, 2017 Du skal træne med psyken, ikke med fysikken Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
blowjobmanden 0 Skrevet 28. Oktober, 2017 Mr Comeagain skrev, for 6 minutter siden: Du skal træne med psyken, ikke med fysikken Når du siger psyken mener du mine tanker`? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
blowjobmanden 0 Skrevet 28. Oktober, 2017 Default User skrev, for 10 minutter siden: Prøv at gnide lidt på din tissemand, med tommel- og pegefinger. Ja men vis jeg gjorde det inden sex "varmet op" ville det hjælpe? For jeg læste at det vil bare gøre en langsomere Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
TheVoice 9405 Skrevet 28. Oktober, 2017 blowjobmanden skrev, for 26 minutter siden: Hej. Jeg søger råd og tips til og få en hurtigere udløsning i sengen. Jeg kan godt få udløsning efter 1-3 timer Men jeg synes det ret lang tid fordi nogen gange holder min krop slet ikke til det også bliver jeg ikke færdig. Hvad kan man gøre for at komme hurtigere? Det afhænger jo af årsagen ? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Den Svenske Kok 8 Skrevet 28. Oktober, 2017 hvis du tager medicin kan det have en sådan bivirkning 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Default User 1033 Skrevet 28. Oktober, 2017 Blowjobmanden minder i betænkelig grad om en troll... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
blowjobmanden 0 Skrevet 30. Oktober, 2017 Den Svenske Kok skrev, den 28/10/2017 at 21:59: hvis du tager medicin kan det have en sådan bivirkning det gør jeg Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
AalborgLook 5177 Skrevet 30. Oktober, 2017 En finger eller lignende op i måsen. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Skalde Skrevet 31. Oktober, 2017 Lad være med at onanere minimum en uge inden eller mere. Det plejer at hjælpe mig. På længere sigt, så prøv at kom i bedre form. Mindre overflødigt kropsfedt samt tung styrketræning kan øge testosteron niveauet i kroppen, og dermed øge dit sex drive. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg