Hop til indhold
Guest Calletti

Maja- sexyclub

Recommended Posts

Guest Calletti

Det er sjældent, at jeg bevæger mig ud til den lange jerntrappe mod himlen ude i Gladsaxe. Maja gør dog noget med motivationen, og der skal ikke herske tvivl om, at hun har fået Gladsaxe til at være et skønt sted at køre igennem - det forekommer mig endda at være en rigtig god genvej.

Maja er en yngre pige (har ikke et godt bud på alder) med et stort charmerende smil - næsten et lille grin - på læben. Slank og med smukke naturlige bryster....jeg er solgt. Går ikke af vejen for en god rusketur og virker oprigtig optaget af hvad hun arbejder med. Jeg kommer gerne igen for at nyde livet i selskab med en glad og sexet ungpige.

http://www.sexyclub.dk/girls/maja2/index.php

Call

Del dette indlæg


Link til indlæg
69Hummer skrev, for 8 minutter siden:

Helt enig! Maja er IMHO gennemført fantastisk på alle måder. Gudesmuk, fræk, meget kvik og med en fantastisk opløftende udstråling.

Så var det lige spørgsmålet: Hvad betyder - IMHO ? - sikkert noget godt. - Jeg er ikke i tvivl om, at jeg må ind og se på hende.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...