Hop til indhold

Recommended Posts

Amanda er en sexet pæn lille sag med virkelig kønne funklende øjne. Kommer lige fra et yderst dejlig møde med hende hvor jeg fik perfekt gfe med smalltalk,  tungekys, og sf. Afslutning var i ansigtet hvor hun dog dækkede hendes øjne til. Det er også eneste lille minus men alt andet ved denne pige overskygget dog dette. Tror ikke hun er så længe så tøv ikke med at give hende et kald.

Pigen 9. Gfe 10 .  sf . 10.  cof/cif. 7 .  Stedet 10.

Del dette indlæg


Link til indlæg
cumonface skrev, for 26 minutter siden:

Amanda er en sexet pæn lille sag med virkelig kønne funklende øjne. Kommer lige fra et yderst dejlig møde med hende hvor jeg fik perfekt gfe med smalltalk,  tungekys, og sf. Afslutning var i ansigtet hvor hun dog dækkede hendes øjne til. Det er også eneste lille minus men alt andet ved denne pige overskygget dog dette. Tror ikke hun er så længe så tøv ikke med at give hende et kald.

Pigen 9. Gfe 10 .  sf . 10.  cof/cif. 7 .  Stedet 10.

Tak for anmeldelsen. Var sf med i prisen? :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Amanda er ju anmeldt av mig och andre förr och har top anmeldelser generellt. Redan förste gang jeg treffede hende kende jeg det var i den absolute top nivå. Det har icke förändrats. Gott att se hende tillbake. Tak för anmeldelsen!

hälsningar A

Del dette indlæg


Link til indlæg

I've previously read raging reviews about Amanda, and I'm trying to find them again. Can anybody help?

I searched for "Amanda" in the search function but I can't navigate which threads are this Amanda and which threads are about other Amanda's.

Thanks a lot :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Thank you, kattjakt :) I found the reviews and based on those made an appointment today (Sunday) but much to my desperation she texted me that she's sick 10 min after the scheduled time :( Did anybody else managed to schedule in an appointment?

Redigeret af 1user

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...