Hop til indhold
Onslow

Mødeterror

Recommended Posts

Guest Ralph Nord
Onslow skrev, for 10 timer siden:

http://www.trykkefrihed.dk/venstrefloejens-moedeterrorister.htm

Igen og igen ser vi det foregå, uden at det får konsekvenser af nævneværdig art for misdæderne.

Hvor længe skal vi som skatteydere og demokratisk borgere finde os i det?

Hvis politiet fortsætter deres milde kurs med at ignorere de venstre radikale fascister, så ser jeg kun en mulighed for at imødegå dem på gadeplan: Væbnet modstand, så det virkelig gør ondt. Jeg hylder ikke dette, men i fald jeg selv bliver presset, så siger min logiske sans mig, at for at afskrække fjenden, så må man være villig til at gå mindst lige så langt og helst længere. Er man ikke dette, og politiet ikke vil beskytte en tilstrækkeligt, så må man give op og kaste håndklædet i ringen. Det de ønsker er, at de højreorienterede kræfter kaster håndklædet i ringen.

Desværre betyder dette, dømt ud fra graden af de handlinger de autonome benytter sig af, at der skal blod og i værste fald lig på bordet her. Dette kan så eskalere til en art bandekrig mellem det yderste højre og det yderste venstre, der kan fortsætte i det uendelige. Men hvis ikke man sætter sig i respekt og gør opmærksom på, man vil gå hele vejen for sin sag, så forstår de autonome ikke, at der er en grænse for, hvad man finder sig i.

F.eks har omtalte Susanne Dahl hældt en hel øl i hovedet på en person, der kom ud fra et møde. Susanne Dahl skal lære på den hårde måde, at hun ikke skal tro hun frit kan forulempe folk på den måde. Jeg foreslår et besøg diskret hos hende i privaten, hvor der meget klart gøres opmærksom på, at hun bør tænke sig om inden hun foretager noget lignenede igen - dvs. på med det mørke hættetøj, frem med et par baseball bat og naturligvis 2 billige special øl ( hun er ikke mere værd), der vejer tungt.

Jeg skal ikke skrive mere her, da det går over grænsen for eroguide's forum regler om, at true med vold og udfører vold. Så stopper her. Men I kan vel tænke Jer til resten. Det er noget, der ender med en 1 uges tid på hospitalet og et evigt minde af ømhed og en lærestreg om, at man ikke kan hælde flaske øl udover hvem som helst på gaden uden, at det får ALVORLIGE konsekvenser. Der er alt for mange vatpikke på højrefløjen. Det er derfor de autonome frygter muslimerne mere end de frygter de hvide højreorienterede. Hvis der var flere vikinger på højrefløjen, så ville de autonome udvise meget større respekt end de gør ved deres moddemonstrationer. 

Redigeret af Ralph Nord

Del dette indlæg

Link til indlæg
Ralph Nord skrev, for 22 minutter siden:

Hvis politiet fortsætter deres milde kurs med at ignorere de venstre radikale fascister, så ser jeg kun en mulighed for at imødegå dem på gadeplan: Væbnet modstand, så det virkelig gør ondt ...

Du er altså meget langt ude ....... Sidste borgerkrig i Danmark sluttede i 1536.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Ja voldelig selvtægt duer ikke, og hvis en eller anden hælder øl på mig, så skal nok gøre effektivt opmærksom på at det er en uhensigtsmæssig adfærd. Jeg ville aldrig opsøge nogen med maske og kølle...eller med flere andre...

I en velfungerende stat er det en politiopgave at holde orden....

Del dette indlæg

Link til indlæg
Alkoholikeren skrev, for 8 minutter siden:

Ja voldelig selvtægt duer ikke, og hvis en eller anden hælder øl på mig, så skal nok gøre effektivt opmærksom på at det er en uhensigtsmæssig adfærd ..

Hahahahaha, det var jeg udsat for i min ungdom.

Jeg var en aften på et lokalt værtshus, og så der kom nogle "nydelige" medlemmer af Bull Shit ind. En af dem syntes, at jeg havde et grimt fuldskæg og overhældte mig først med øl, hvorefter han bankede mig – dog i mild grad.

Jeg gjorde "opmærksom på at det er en uhensigtsmæssig adfærd", men i modsætning til dig, gjorde jeg det ikke "effektivt" nok.

Det sidste havde måske nok kostet mig et par tænder.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Borende X skrev, for 5 minutter siden:

Hahahahaha, det var jeg udsat for i min ungdom.

Jeg var en aften på et lokalt værtshus, og så der kom nogle "nydelige" medlemmer af Bull Shit ind. En af dem syntes, at jeg havde et grimt fuldskæg og overhældte mig først med øl, hvorefter han bankede mig – dog i mild grad.

Jeg gjorde "opmærksom på at det er en uhensigtsmæssig adfærd", men i modsætning til dig, gjorde jeg det ikke "effektivt" nok.

Det sidste havde måske nok kostet mig et par tænder.

Det er med branderter som med slagsmål, de skal vælges med omhu, i mine unge dage, var jeg på det gode værtshus Bjørnen i Rødovre tæt på Damhustorvet, de sad en lokal rocker konge, da jeg havde bestil og betal for min øl, tog han den og sagde tak for skænken,  jeg slog den ud af hånden på ham og sagde tak i lige måde, og bestilte så en ny, den lod han mig have i fred. Da jeg gik ud efter at have drukket min gik han efter mig, udenfor sagde han godt gået, men han måtte for sit omdømme skyld lige stikke mig et par på lampen, hvad han ikke vidste var, at jeg dengang var en habil udøver af asiatisk kampsport, så jeg sagde slå løs, og afventede, der komtilskuere og han var alene uden sit “sjak” han slog så ud, ja resten er ligegyldig men han vlev til grin og havde flere ømme punkter på kroppen.

Der var i hen der samlede ham op fra fortovet, jo politiet der var tilkaldt af bartenderen.....og jeg var da forsvundet....

Habde han være med sit sjak havde jeg nok taget et par på hovedet, men så ville de blive returneret på er belejlig tidspunkt, Rødovre er ikke en stor by og han blev senere en redelig medborger...

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Ralph Nord
Alkoholikeren skrev, for 55 minutter siden:

Ja voldelig selvtægt duer ikke, og hvis en eller anden hælder øl på mig, så skal nok gøre effektivt opmærksom på at det er en uhensigtsmæssig adfærd. Jeg ville aldrig opsøge nogen med maske og kølle...eller med flere andre...

I en velfungerende stat er det en politiopgave at holde orden....

Enig, men der er her tale om, at en gruppe i årevis har fået lov til at få lov til aktivt at begå vold ved mod-demonstrationer uden, at politiet gør synderligt væsen af sig langt de fleste gange.

Når politiet bliver ved med at spille fallit, så sætter man aktivt retsstaten ud af spil.

Redigeret af Ralph Nord

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Ralph Nord
Borende X skrev, 1 time siden:

Du er altså meget langt ude ....... Sidste borgerkrig i Danmark sluttede i 1536.

Hvis ikke man sætter sig i respekt, så er der desværre nogle folk, der ikke vil forstå, at nok er nok.

Politiet har i årtier ladet de autonome få alt for frie tøjler, det er en hån, at autonome i så mange tilfælde kan lykkedes med, at tvinge højre orienterede til nærmest at frygte for at deltage i demonstrationer. Det er direkte imod ytringsfriheden og politiet lever ikke op til, hvad de burde gøre, nemlig beskytte ytringsfriheden.

Når politiet gentagne gange ikke lever op til deres ansvar, så bliver man tvunget til at tage vare på sig selv og tage loven i egen hånd.

Jeg vil græde meget tørre tårer, hvis ungdomshuset en dag bliver bombet sønder og sammen.

Jeg er - tro det eller lad være - pacifist, imod vold.

Men jeg ved også, at når nok er nok, så er der kun en ting, der virker - en modreaktion, der er kraftigere end den oprindelige reaktion.

Venstrefløjen tror de har krammet på den yderste højrefløj, fordi de fleste på den yderste højre fløj, der aktivt har været medlem af diverse ekstrem højre partier, TROR at disse udgør den virkelige fare. Den virkelig fare ulmer i almindelige folk, der lever almindelige hverdagsliv, men så har nogle klart optegnede grænser. Disse grænser er vide og der skal meget til før de overtrædes. Men når de overtrædes igen og igen, så er det min opfattelse, at den modreaktion der så kommer, den bliver markant og overraskende for de fleste på venstrefløjen.

Redigeret af Ralph Nord

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hmm Ralph

du skriver: 

Jeg vil græde meget tørre tårer, hvis ungdomshuset en dag bliver bombet sønder og sammen.

Du tænker nok på hytten på Dortheavej for Jagtvej 69 er jo revet ned...

Jeg er glad for at de unge fik et sted på Dortheavej, så ved vi hvor pøblen er....alt andet vil skabe en ren undergrund.

i en periode kunne facisme være din løsning, Benitto Musolline Il Duce fik styr på mafiaen i perioden 1922 - 1945. Vha fascismen.

Jeg tror stadig på en rets stat, og jeg tror på straf til forbrydere, vi kan takke visse politikere for at have reformeret og nedskåret politiet til sokkeholderne, det vil tage op til 10 år at genoprette politietaten til status fra før reform, herefter skal etaten udvides og udvikles. 

Vi takker folketinget...

Del dette indlæg

Link til indlæg
Onslow skrev, den 28/10/2017 at 11:32:

Igen og igen ser vi det foregå, uden at det får konsekvenser af nævneværdig art for misdæderne.

Det er fuldstændig uaccetabelt at benytte sig af trusler om vold, fængselsstraf, dødstraf og andre udemokratiske metoder i forsøget på at true sine politiske modstandere. Er du enig i det?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Bear skrev, 1 time siden:

Det er fuldstændig uaccetabelt at benytte sig af trusler om vold, fængselsstraf, dødstraf og andre udemokratiske metoder i forsøget på at true sine politiske modstandere. Er du enig i det?

Jamen lille @Bear dog, prøver du at lægge en fælde for mig? :D

Jeg springer behændigt udenom, så bedre held næste gang. :P 

Men du får lige lidt ekstra og reelt at forholde dig til. :)

http://www.uriasposten.net/archives/89407

Del dette indlæg

Link til indlæg
Onslow skrev, for 2 minutter siden:

Jamen lille @Bear dog, prøver du at lægge en fælde for mig? :D

Jeg springer behændigt udenom, så bedre held næste gang. :P 

Men du får lige lidt ekstra og reelt at forholde dig til. :)

http://www.uriasposten.net/archives/89407

Det kunne tyde på at du selv er klar over dobbeltmoralen i din forargelse over den yderste venstrefløjs chikane og trusler mod politiske modstandere, og din egen flirten med de selvsamme metoder som dem som du er politisk uenig i. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Bear skrev, for 18 minutter siden:

Det kunne tyde på at du selv er klar over dobbeltmoralen i din forargelse over den yderste venstrefløjs chikane og trusler mod politiske modstandere, og din egen flirten med de selvsamme metoder som dem som du er politisk uenig i. 

Du vrøvler, og det ved du godt, min ven. Og vrøvl og løgne bliver ikke konverteret til noget som helst andet ved at blive gentaget.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Onslow skrev, for 26 minutter siden:

Du vrøvler, og det ved du godt, min ven. Og vrøvl og løgne bliver ikke konverteret til noget som helst andet ved at blive gentaget.

Fatter du virkelig ikke hvad retorik som "landsforræderi", "Standret", "modstandskamp" og lignende krigsretorik gør?

Hvordan har du det da med den muslimske version af den retorik som du bruger, "jihad", "religionskrig", osv.. ?

Du benytter dig af præcis de samme metoder som de militante islamister, og resultatet bliver det som I håber, nemlig at de fleste af de moderate holder deres kæft,  og ektremisterne får startet den krig som de så inderligt ønsker. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Bear skrev, for 22 timer siden:

Fatter du virkelig ikke hvad retorik som "landsforræderi", "Standret", "modstandskamp" og lignende krigsretorik gør?

Hvordan har du det da med den muslimske version af den retorik som du bruger, "jihad", "religionskrig", osv.. ?

Du benytter dig af præcis de samme metoder som de militante islamister, og resultatet bliver det som I håber, nemlig at de fleste af de moderate holder deres kæft,  og ektremisterne får startet den krig som de så inderligt ønsker. 

Jeg havde håbet, at det ville give dig stof til eftertanke, åbenbart et forgæves håb.

Du ved udmærket, hvordan jeg har det med dine yndlinges normalsprog!

Du fremturer i din tågesnak, men det bliver det ikke mere rigtigt af, jeg er ikke stødt på nogen, som er gået til angreb på venstrefløjs tilhængere på 1. maj eller lignende situationer, men det har du måske?

Og når du citerer mig delvis rigtigt for at bruge ord som landsforræderi", "Standret", "modstandskamp" , så ved du jo udmærket, at det har været i forbindelse med at påpege overfor dig, hvor den af dig ønskede virkning fører hen.
Bande grupperinger med skyderier og knivstikkeri er blot starten på det, som for folk som mig er et rædselsscenarie.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Onslow skrev, for 20 minutter siden:

Jeg havde håbet, at det ville give dig stof til eftertanke, åbenbart et forgæves håb.

Du ved udmærket, hvordan jeg har det med dine yndlinges normalsprog!

Du fremturer i din tågesnak, men det bliver det ikke mere rigtigt af, jeg er ikke stødt på nogen, som er gået til angreb på venstrefløjs tilhængere på 1. maj eller lignende situationer, men det har du måske?

Og når du citerer mig delvis rigtigt for at bruge ord som landsforræderi", "Standret", "modstandskamp" , så ved du jo udmærket, at det har været i forbindelse med at påpege overfor dig, hvor den af dig ønskede virkning fører hen.
Bande grupperinger med skyderier og knivstikkeri er blot starten på det, som for folk som mig er et rædselsscenarie.

Når man bruger krigsretorik, (som du flittigt benytter dig af) så har det selvfølgelig den effekt at skabe et indtryk af at vi er i krig. Det kan godt være at det ikke er hvad du mener, men det er stadig konsekvensen af den retorik som du bruger. Har du fået læst Victor Klemperers bog "LTI" om hvordan retorikken blev brugt til at skabe krig, forfølgelse, død og ødelæggelse? Ellers vil jeg anbefale dig at gøre det, det kunne være en øjenåbner for dig. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Borende X skrev, den 28/10/2017 at 22:19:

Eller var det 1848...

Del dette indlæg

Link til indlæg
anon skrev, for 4 minutter siden:

Eller var det 1848...

Det drøftes blandt fagfolk, og jeg er ikke fagmand her, men:

Grevens Fejde betragtes traditionelt som Danmarks hidtil sidste borgerkrig. Nogle historikere er dog i de senere år begyndt at betragte Treårskrigen 1848-50 som en borgerkrig, og Grevens Fejde var ikke en ren borgerkrig, idet udenlandske magter spillede en væsentlig rolle for både dens udbrud, forløb og resultat. Krigen afslørede imidlertid store sociale og religiøse brudflader i det danske samfund og kan langt hen betragtes som et opgør mellem borgere og bønder på den ene side og adelen på den anden. Dette opgør blev vundet af den militære og økonomiske overklasse, men konflikten blev kompliceret af, at begge parter havde eller fik allierede uden for kongeriget.

så .....

Del dette indlæg

Link til indlæg
anon skrev, for 52 minutter siden:

Eller var det 1848...

Det er det, der diskuteres.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Onslow skrev, den 28/10/2017 at 11:32:

Hvem spørger du?? Hvorfor gør du ikke selv noget - i stedet for at snakke????

trykkefrihed.dk  Information og debat er vist ikke det mest sandfærdige organ, men når det er sagt, så ville jeg - som medlem af Enhedslisten - ikke hidse mig op, hvis nogen gav de mødeterrorister en gevaldig masse bank. 

Redigeret af Araberen

Del dette indlæg

Link til indlæg
Araberen skrev, for 10 timer siden:

Hvem spørger du?? Hvorfor gør du ikke selv noget - i stedet for at snakke????

trykkefrihed.dk  Information og debat er vist ikke det mest sandfærdige organ, men når det er sagt, så ville jeg - som medlem af Enhedslisten - ikke hidse mig op, hvis nogen gav de mødeterrorister en gevaldig masse bank. 

Og hvad forestiller du dig, jeg skulle gøre ved det?

Smide brosten her fra Sønderjylland helt ind på Nørrebro?

Det, jeg efterlyser, er, at det officielle Danmark personificeret ved ordensmagten tager sin opgave alvorligt.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...