Hop til indhold

Katrin? kommer hun igen?

Featured Replies

Skrevet

https://annoncelight.dk/showad/229711

nogen der har prøvet hende her og ved om hun kommer til Danmark og Odense igen og hvornår mon hun kommer?

Skrevet
Chef_handsome skrev, for 4 minutter siden:

nogen der har prøvet hende her og ved om hun kommer til Danmark og Odense igen og hvornår mon hun kommer?

Hvis du klikker på linket du har lagt ind er der ikke mindre end 5 tråde der omhandler besøg hos hende. :-) Så jo - der er nogen der har "prøve hende". Om hun kommer igen skal jeg ikke kunne sige. Det er nøjagtigt en måned siden hendes annonce på AL sidst er blevet opdateret, så hun er jo nok ikke at finde i landet lige pt.

• 2 weeks later...
Skrevet

mener jeg før har lavet en anmeldse før.. godt ser hun ud i hvert fald! en af dem jeg gerne ville mere end at have suttet pik af denne gang hvis jeg møder hende igen

Skrevet
Chef_handsome skrev, den ‎28‎-‎10‎-‎2017 at 11:00:

https://annoncelight.dk/showad/229711

Hej Chef_handsome

Jeg besøgte min yndlings - GP - smukke Katrin i Horsens lige før hun stoppede i september. Hun fortalte mig at hun ville vende tilbage til Danmark torsdag den 17. november, hvor jeg har noteret at hun skulle være tilbage. Jeg har desværre ikke mulighed for at besøge hende før på fredag. Jeg tror at hun kommer til Odense, det var i hvert tilfælde hvad hun fortalte mig.

Blot til din behagelige information hvis du også er lidt afhængig af hendes ydelser. Dejlig tøs - det er hun.

• 2 weeks later...
Skrevet

status her?

Skrevet
Chef_handsome skrev, for 17 timer siden:

status her?

Jeg troede at hun ville komme sidste torsdag, da hun havde fortalt mig det ved det sidste besøg, men der må åbenbart være lavet ændringer i hendes planlægning.

Hun må godt snart dukke op......

• 1 month later...
Skrevet

Tænker også snart hun godt må være dukket op. Så hendes såkaldt Kusine her i November/December var i Odense.  Altså hende der kalder så Vera. Kan huske Hende og Katrin var på samme adresse sidst jeg var hos Katrin.

Men ja, hun men gerne snart til komme igen

• 3 weeks later...
Skrevet
Chef_handsome skrev, den ‎25‎-‎11‎-‎2017 at 02:14:

status her?

Snøft snøft - slet ikke noget nyt om min yndlingspige.

Hun er MEGET savnet ..

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.