Chef_handsome 0 Skrevet 28. Oktober, 2017 https://annoncelight.dk/showad/229711 nogen der har prøvet hende her og ved om hun kommer til Danmark og Odense igen og hvornår mon hun kommer? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
22 cm and thick 2760 Skrevet 28. Oktober, 2017 Chef_handsome skrev, for 4 minutter siden: nogen der har prøvet hende her og ved om hun kommer til Danmark og Odense igen og hvornår mon hun kommer? Hvis du klikker på linket du har lagt ind er der ikke mindre end 5 tråde der omhandler besøg hos hende. Så jo - der er nogen der har "prøve hende". Om hun kommer igen skal jeg ikke kunne sige. Det er nøjagtigt en måned siden hendes annonce på AL sidst er blevet opdateret, så hun er jo nok ikke at finde i landet lige pt. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
stivpik93 19 Skrevet 8. November, 2017 mener jeg før har lavet en anmeldse før.. godt ser hun ud i hvert fald! en af dem jeg gerne ville mere end at have suttet pik af denne gang hvis jeg møder hende igen Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest flinkmand Skrevet 12. November, 2017 Chef_handsome skrev, den 28-10-2017 at 11:00: https://annoncelight.dk/showad/229711 nogen der har prøvet hende her og ved om hun kommer til Danmark og Odense igen og hvornår mon hun kommer? Hej Chef_handsome Jeg besøgte min yndlings - GP - smukke Katrin i Horsens lige før hun stoppede i september. Hun fortalte mig at hun ville vende tilbage til Danmark torsdag den 17. november, hvor jeg har noteret at hun skulle være tilbage. Jeg har desværre ikke mulighed for at besøge hende før på fredag. Jeg tror at hun kommer til Odense, det var i hvert tilfælde hvad hun fortalte mig. Blot til din behagelige information hvis du også er lidt afhængig af hendes ydelser. Dejlig tøs - det er hun. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest flinkmand Skrevet 25. November, 2017 Chef_handsome skrev, for 17 timer siden: status her? Jeg troede at hun ville komme sidste torsdag, da hun havde fortalt mig det ved det sidste besøg, men der må åbenbart være lavet ændringer i hendes planlægning. Hun må godt snart dukke op...... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Chef_handsome 0 Skrevet 18. Januar, 2018 Tænker også snart hun godt må være dukket op. Så hendes såkaldt Kusine her i November/December var i Odense. Altså hende der kalder så Vera. Kan huske Hende og Katrin var på samme adresse sidst jeg var hos Katrin. Men ja, hun men gerne snart til komme igen Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest flinkmand Skrevet 4. Februar, 2018 Chef_handsome skrev, den 25-11-2017 at 02:14: status her? Snøft snøft - slet ikke noget nyt om min yndlingspige. Hun er MEGET savnet .. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg