Hop til indhold
Chef_handsome

Katrin? kommer hun igen?

Recommended Posts

Chef_handsome skrev, for 4 minutter siden:

nogen der har prøvet hende her og ved om hun kommer til Danmark og Odense igen og hvornår mon hun kommer?

Hvis du klikker på linket du har lagt ind er der ikke mindre end 5 tråde der omhandler besøg hos hende. :-) Så jo - der er nogen der har "prøve hende". Om hun kommer igen skal jeg ikke kunne sige. Det er nøjagtigt en måned siden hendes annonce på AL sidst er blevet opdateret, så hun er jo nok ikke at finde i landet lige pt.

Del dette indlæg


Link til indlæg

mener jeg før har lavet en anmeldse før.. godt ser hun ud i hvert fald! en af dem jeg gerne ville mere end at have suttet pik af denne gang hvis jeg møder hende igen

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest flinkmand
Chef_handsome skrev, den ‎28‎-‎10‎-‎2017 at 11:00:

https://annoncelight.dk/showad/229711

 

nogen der har prøvet hende her og ved om hun kommer til Danmark og Odense igen og hvornår mon hun kommer?

Hej Chef_handsome

Jeg besøgte min yndlings - GP - smukke Katrin i Horsens lige før hun stoppede i september. Hun fortalte mig at hun ville vende tilbage til Danmark torsdag den 17. november, hvor jeg har noteret at hun skulle være tilbage. Jeg har desværre ikke mulighed for at besøge hende før på fredag. Jeg tror at hun kommer til Odense, det var i hvert tilfælde hvad hun fortalte mig.

Blot til din behagelige information hvis du også er lidt afhængig af hendes ydelser. Dejlig tøs - det er hun.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest flinkmand
Chef_handsome skrev, for 17 timer siden:

status her?

 

Jeg troede at hun ville komme sidste torsdag, da hun havde fortalt mig det ved det sidste besøg, men der må åbenbart være lavet ændringer i hendes planlægning.

Hun må godt snart dukke op......

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tænker også snart hun godt må være dukket op. Så hendes såkaldt Kusine her i November/December var i Odense.  Altså hende der kalder så Vera. Kan huske Hende og Katrin var på samme adresse sidst jeg var hos Katrin.

 

Men ja, hun men gerne snart til komme igen

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest flinkmand
Chef_handsome skrev, den ‎25‎-‎11‎-‎2017 at 02:14:

status her?

 

Snøft snøft - slet ikke noget nyt om min yndlingspige.

Hun er MEGET savnet ..

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...