Hop til indhold

Recommended Posts

kmd skrev, den 28/10/2017 at 11:10:

en del har møder uden sex, og får penge for det

hende jeg ser fast nu, har en veninde, som er ok med sex, men hendes sugar , vil bare vise sig frem med hende på cafeer osv, og det får hun et par tusinde for et par gange i måneden for nogle timer

en af de første faste jeg så, igennem 1,5 år mødtes med en ældre herre , fik 2500 for at drikke kaffe med ham og han inviterede på shoppetur til tøj bagefter, men hun måte gå, skulle hente barn ? 

men heldigvis manglede hun sex så vi fik en aftale ))
så nope du er bare uvidende , kunne man kalde det ikke ) Vi bruger ikke d ordet her ligesom vi ikke bruger N ordet her

god dag 

Du har da ret i det du skriver, men om jeg på nogen måde fatter at nogen har lyst til at drikke en kop kaffe til 2500 kr kommer jeg aldrig til uanset hvad, og her får jeg godt nok lyst til at bruge det der d ord som man ikke må bruge, for hvad i alverden sker der oven i hovedet på folk der gør sådan noget??

Del dette indlæg


Link til indlæg
Sparkster skrev, den 28/10/2017 at 13:37:

Du efterlader ikke sindsygt meget at fortolke :) 

Der er (eller var) en del piger derinde der ikke kun vil betales for sex - sådan kan man også se det.

Nej de er næppe dummere end gennemsnittet - de bruger bare siden som de vil, at du får små sko over det... det burde motivere til lidt kiggen ind ad :) 

Kan jo godt være at bonderosen lige som jeg tænker sine tanker. Hvad i alverden skulle man dog betale 2500 kr for at sidde og drikke en kop kaffe for, med mindre man var multimillionær og var døden nær ??? Kan du give mig EN eneste god grund til det, og evt en ide om hvordan man kunne bruge 2500kr bedre ?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest kmd
youngatheart skrev, for 4 timer siden:

Du har da ret i det du skriver, men om jeg på nogen måde fatter at nogen har lyst til at drikke en kop kaffe til 2500 kr kommer jeg aldrig til uanset hvad, og her får jeg godt nok lyst til at bruge det der d ord som man ikke må bruge, for hvad i alverden sker der oven i hovedet på folk der gør sådan noget??

enigt, men det kan være en excibitionistisk lyst at ses sammen med en forbudt ung pige, og mærke omgivelserne, se det ? hvad ved jeg, men det sker 

jeg siger nej tak , har andre jeg kan drikke kaffe med på cafeer 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Sparkster
youngatheart skrev, for 7 timer siden:

Kan du give mig EN eneste god grund til det

Nej, hvis du ikke allerede nu kan se en ide i det - er der ikke noget jeg kan skrive, berette eller argumentere for, der vil skubbe til dig - tror det ville være en sisyfos-opgave :) Men hvis du vil have et råd til hvad du kan gøre med 2500, der ville være bedre... Jeg ville nok prøve med nogle aktier i DAX 30, de har optur syd for grænsen lige nu :) 

Jeg har allerede skrevet rigeligt om mine oplevelser med sugardating.

 

Redigeret af Sparkster

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest 8270
maria30dk skrev, for 1 time siden:

Der F...... også mange mænd der også bare får en spiller mens de sider og skriver med pigerne på SD. Så jeg tror det går lige op!! :P

Er det noget du ved, eller en formodning du har ?

og, det staves sidder..med mindre du sider og laver noget..

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg undskylder min stave fejl.... jeg kørte bil og min chauffør fandt en vej med mange huller i :P

nej har en veninde som føler hun er en penneven der inde og mændene kun har det på skrift og ikke tør IRL....

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest kmd
maria30dk skrev, for 3 timer siden:

Der F...... også mange mænd der også bare får en spiller mens de sider og skriver med pigerne på SD. Så jeg tror det går lige op!! :P

Op med at få penge for kaffe !

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Sparkster
maria30dk skrev, for 2 timer siden:

nej har en veninde som føler hun er en penneven der inde og mændene kun har det på skrift og ikke tør IRL....

Den hørte jeg også en del fra pigerne, nogle var direkte overrasket over at jeg dukkede op på cafeen... lidt trist, må tilskrives at der findes mange fjolser i verden, og mange af dem har fundet ud af det der internet :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest 8270
maria30dk skrev, for 2 timer siden:

Jeg undskylder min stave fejl.... jeg kørte bil og min chauffør fandt en vej med mange huller i :P

nej har en veninde som føler hun er en penneven der inde og mændene kun har det på skrift og ikke tør IRL....

Det undrer mig altid hvorfor proff. Piger som dig skal kommentere på sugarbabes ..har du ikke nok kunder :-)

nå, min meget mørke sugarbabe på 18 kommer om en time :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Finn1101 skrev, den 28/10/2017 at 15:59:

Et meget kort indlæg, men jeg kan godt forstå, hvis du er blevet chokeret og skuffet efter at have betalt for et abonnement på Sugardaters.

Mit bedste råd er at du sletter din profil igen.

Sugardaters er så plaget af plat og svindel og helt urealistiske forventninger. Besøg i stedet en god og regulær glædespige.

Hej Finn1101, jeg har sex alle mulige steder. Med prostituerede, min kone, min ex, på SD også. Men jeg ved godt, hvor festen er allersjovest. SD.  Jeg ved ikke hvorfor du kører en kampagne mod SD. Det er helt klart ikke plaget af plat og svindel. Jeg har været aktiv over et par uger (efter en lang pause) og er ikke stødt på een eneste profil endnu som opfordrer mig til at sende penge (plat og svindel). I forhold til priser er jeg mødt en del som vil have 2000-3000 for at knalde med en ældre mand (mig) på et hotel. For mig er det ikke udtryk for urealistiske forventning; snarere er der tale om unge piger som forsøger at veksle deres seksuelle kapital til penge. Fuldstændig det samme som prostituerede gør. Personligt takker jeg dog nej til de høje priser og går sjældent over 1000-1500 (dvs. fuldstændig som på sex-købe-markedet) På SD kan du finde virkelig sjov, smukke, skæve piger. Piger som du kan få et par cocktails med, tage med hjem og knalde. Intenst og længe. Måske helt økologisk og sjovt. Og måske helt uden at skulle betale det store. Det er lidt som at score i byen "but from the comfort of your smart phone". Det er sgu da et godt koncept. Der er også freebies. I dag mødtes jeg med en kvinde (15 år yngre end mig) og hun skal IKKE have penge. I am in heaven! Og jeg ser løbende en vanvittig smuk kvinde som kun får symbolsk betaling. Og så er der en 28 årig pige jeg mødte for 2-3 år siden, som jeg stadig ser. Også gratis. Og jeg kunne blive ved. Jeg er en halvgammel mand, dyrker ikke motion og har en middelmådig indtægt, alligevel har jeg ugentlig sex med unge, sjove lækre søde piger som ikke kigger på et ur. Hvor der ikke bliver banket på døren. Hvor der ikke er regler om dit og dat og menukort. Det er en fest. Du er også inviteret. 

Redigeret af bighead
fjernet en sætning

Del dette indlæg


Link til indlæg

@bighead

Det er misforstået, hvis du (eller andre) tror at jeg har noget imod sugardating, det har jeg ikke. Jeg har selv haft gode oplevelser med ”konceptet,” men desværre også nogle af de allerværste oplevelser – og ud fra min erfaring er der mange faldgruber, og mange meget useriøse, uafklarede og urealistiske piger, men det gælder selvfølgelig ikke alle.

I denne tråd svarer jeg en bruger, der vist heller ikke havde de bedste erfaringer, men ellers forsøger jeg blot at gøre opmærksom på faldgruberne.

Jeg tror at resten er et spørgsmål om temperament, og om man synes at ”jagten” og skriverierne frem og tilbage er sjovt, og fint nok hvis man kan sortere de mange useriøse fra og bare more sig over dem, og undgå faldgruberne. 

Og jeg afviser heller ikke det med gratis sex. Jeg er selv stødt ind i gifte kvinde, der bare har søgt en sexpartner, og hvor den seksuelle tilfredsstillende har været ”sugar,” men de er få, og det har altid været i det modne (og som regel "buttede") segment.

Del dette indlæg


Link til indlæg
8270 skrev, den 23/11/2017 at 16:14:

Er det noget du ved, eller en formodning du har ?

og, det staves sidder..med mindre du sider og laver noget..

Hvordan sider man og laver noget? 

Og hvad hedder det så? 

Del dette indlæg


Link til indlæg
8270 skrev, den 23/11/2017 at 18:24:

Det undrer mig altid hvorfor proff. Piger som dig skal kommentere på sugarbabes ..har du ikke nok kunder :-)

nå, min meget mørke sugarbabe på 18 kommer om en time :-)

jo da jeg må ikke klage. har jo nogle gode anmeldelser så min mail og tlf er næsten altid varm:P

jeg er sider og kigger meget på eroguide synes det er en god side og godt læse stof.

men jeg er da ked af hvis jeg har stødt dig søde 8270...

Del dette indlæg


Link til indlæg
bonderosen skrev, den 28/10/2017 at 09:12:

Piger på Sugar der skriver vil intet sexuelt,,,, ,,hallo

Jamen, så er de jo heller ikke sukkerpiger!

For her indgår der, som ved al anden prostitution, et eller andet sexuelt forhold. Jeg betaler da heller ikke en kasse æbler for, at en pige skal komme hjem til mig og se "Hammerslag" i fjernsynet.

Det forventes da, at der skal ske et eller andet inde i soveværelset

Redigeret af Borende X

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest kmd

Ikke altid 

Men når de besøger mig får de da set en del. Hammerslag når sømmet bankes i bund :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
kmd skrev, for 10 minutter siden:

Ikke altid 

Men når de besøger mig får de da set en del. Hammerslag når sømmet bankes i bund :)

Hæhæ, tager du dem så måske ud på en kulturoplevelse? :D

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest kmd
Borende X skrev, for 22 minutter siden:

Hæhæ, tager du dem så måske ud på en kulturoplevelse? :D

ja har malerier på væggene )

men er ikke enig med dig i at det er prostitution, mødes ikke på samme måde overhovedet, og man kan se hinanden an og sige pænt nej tak osv inden man mødes og også når man har mødtes, 

ud over det så er en del bare imellem forhold, og bruger tiden til lidt sjov 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
kmd skrev, for 1 minut siden:

ja har malerier på væggene )

men er ikke enig med dig i at det er prostitution, mødes ikke på samme måde overhovedet, og man kan se hinanden an og sige pænt nej tak osv inden man mødes og også når man har mødtes, 

ud over det så er en del bare imellem forhold, og bruger tiden til lidt sjov 

 

Hvad er forskellen helt præcist på en SB og en GP? Er der sex og penge i det så er de ligeså prostituerede som os andre. Hold da op hvor jer der går til de her unge tøser bare lukker øjnene for virkeligheden. Der er også masser af tråde herinde om lige netop dette emne. Jeg har knaldet 3 gange på 8 md. Der har været masser af snak og andet end kun sex i de møder men betaling. Hvad er jeg så? :rolleyes: Vil lige sige at man altid har lov til at sige NEJ til en aftale og det går begge veje. :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest kmd
StudineMILF skrev, for 1 minut siden:

Hvad er forskellen helt præcist på en SB og en GP? Er der sex og penge i det så er de ligeså prostituerede som os andre. Hold da op hvor jer der går til de her unge tøser bare lukker øjnene for virkeligheden. Der er også masser af tråde herinde om lige netop dette emne. Jeg har knaldet 3 gange på 8 md. Der har været masser af snak og andet end kun sex i de møder men betaling. Hvad er jeg så? :rolleyes: Vil lige sige at man altid har lov til at sige NEJ til en aftale og det går begge veje. :)

du ved ikke hvad jeg oplever , og hvordan mine dates er, så nope vi kan ikke blive enige

har prøvet gp og det kan ikke sammenlignes overhovedet sorry to disagree

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest kmd
StudineMILF skrev, for 2 minutter siden:

Hvad er forskellen helt præcist på en SB og en GP? Er der sex og penge i det så er de ligeså prostituerede som os andre. Hold da op hvor jer der går til de her unge tøser bare lukker øjnene for virkeligheden. Der er også masser af tråde herinde om lige netop dette emne. Jeg har knaldet 3 gange på 8 md. Der har været masser af snak og andet end kun sex i de møder men betaling. Hvad er jeg så? :rolleyes: Vil lige sige at man altid har lov til at sige NEJ til en aftale og det går begge veje. :)

du ville blive noget sur over et nej efter en times snak og bare skulle køre igen ? det er bl a forskellen

Del dette indlæg


Link til indlæg
kmd skrev, for 1 minut siden:

du ville blive noget sur over et nej efter en times snak og bare skulle køre igen ? det er bl a forskellen

Jeg bruger ikke ved mødet 1 time af min eller hans tid på at tænke over om vi tænder på hinanden men taler tit i tlf længe inden en aftale. Hvorfor sku jeg blive sur over at han siger nej???

Del dette indlæg


Link til indlæg

Altså hvis det er "selskab" for penge er det så vidt jeg kan se prostitution - lidt ligesom et ægteskab :-)

Nej helt ærligt - der er da ikke noget galt i at søge en sugardaddy uden det sexuelle? Den pågældende sugardaddy kunne så komme til at rigtig godt ud ;-)

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...