Ferdinand 377 Skrevet 28. Oktober, 2017 Så lige at Københavnerne er så heldige, at de kan møde 2 super frække piger https://annoncelight.dk/showad/237925 Der blev skrevet en del her på EG om arrangementet 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
the one 18 Skrevet 28. Oktober, 2017 Det lyder meget fristende Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
ims 213 Skrevet 28. Oktober, 2017 Håber snart de kommer til Jylland igen. Havde deltaget da de var i Vejle. Hvis jeg ikke var udlands Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Ferdinand 377 Skrevet 30. Oktober, 2017 ims skrev, den 10/28/2017 at 12:59: Håber snart de kommer til Jylland igen. Havde deltaget da de var i Vejle. Hvis jeg ikke var udlands ja, der kan være mange problemer i forbindelse med rejser til udlandet... Du må arrangere et "møde" i København på torsdag Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Rescue51 319 Skrevet 31. Oktober, 2017 Hola På torsdag går det løs i Rødovre med et frækt GB med Kat og Victoria. Skal hilse og sige fra de dejlige piger, at der stadigvæk er pladser tilbage til nogle frække fyre. Brdste hilsener Rescue Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Frøken Kat 13 Skrevet 1. November, 2017 Vic og jeg glæder os, guys Kom frisk! Kan allerede mærke smagen a god pik Kys fra os.. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Lemac 513 Skrevet 1. November, 2017 Synd at det ikke er creampie-gangbang, som de to førre piger. Ni er bægge vildt flotte, men et party uden kondom hade varit det som fikk en at komme af sted Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Rescue51 319 Skrevet 2. November, 2017 Desværre er vi nødt til at aflyse dette dejlige set up med de to lækre kvinder. Der kom 5 afbud igår, hvilket setuppet for skrøbeligt. Jeg må sande, at i modsætning til Jylland så er Københavnere ikke så gode til at holde aftaler og fremmøde, eller man anser det ikke for så vigtigt. . Det er dog meget tilfredstillende at de 5 fyre skriftligt har meldt afbud til pigerne. Så tak for det. Ærgerligt for de to skønne kvinder, der virkelig havde glædet sig til det, men også de resterende fyre. Der. Ikke bare ikke være et rigtug GB med den resterende skare. God dag Rescue 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg