Hop til indhold

Recommended Posts

Fik lige 30min. hos Luna i dag for 1000 kroner. Kan meget vel være hende på billederne på AL. En høj pæn pige som er nem at snakke med. Rigtig god indlevelse, tror faktisk hun nød det. Tungekys og ingen berøringsangst, så hendes dejlige bryster fik en ordentlig omgang.

Hende besøger jeg sikkert igen. 

Det var vist det vigtigste. 

Billede fjernet

 

Redigeret af Rooster
  • Synes godt om 1

Del dette indlæg


Link til indlæg
messi61 skrev, for 4 timer siden:

Ved ikke hvordan jeg gør det på mobilen, men hun er nem at finde på AL. 

Forstår simpelthen ikke alle jer som skriver at i ikke kan finde ud af at indsætte link.

nem måde: når i er inde på siden, også på mobil, trykker i på  linien hvor der står hvad side i er inde på. Så spørger den om i vil kopierer siden, tryk på kopier, derefter trykker i herinde på jeres indlæg, og vælg indsæt. Vupti så indsætter den link.

image.png

Redigeret af Mr1time
  • Synes godt om 1

Del dette indlæg


Link til indlæg
Mr1time skrev, for 10 timer siden:

Forstår simpelthen ikke alle jer som skriver at i ikke kan finde ud af at indsætte link.

Danmark er jo som bekendt et IT-uland... ;-) Men tror nu tit, lige bortset fra dette tilfælde, at det er fordi man glemmer linket. Virker metoden mon også på IOS enheder, så kan sexeren jo også lære lidt af det. ;-) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Tsla skrev, for 7 minutter siden:

Er hun en mand 

Kunne man godt tro ud fra annoncen. Meeen, tror nu han er en kvinde og ikke lige har fået annoncen udfyldt rigtigt. ;-) 

  • Haha 1

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg tror de er ægte. De er selvfølgelig pyntet, men kan godt se lighedstræk når jeg kigger godt efter. Hun er ikke gudesmuk, men en rigtig sød pige, og nem at snakke med, så bare afsted. Jeg skal se om jeg kan nå at besøge hende igen inden hun smutter. 

  • Synes godt om 1

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

×
×
  • Create New...