Hop til indhold
White

Nichap Århus

Recommended Posts

Besøgte hende sidste søndag, hun er billedskøn, med lækker bryster, og el lille diller.

Bestilte en halv time, med massage og sex, fik en god massage med lidt pirring, hun smed hurtig tøjet, og gav mig en god bb, desværre var den så god at jeg ikke kunne holde mig, men en anden gang forsøger jeg igen, en god og lækker oplevelse, afsluttede med bad.

Redigeret af White

Del dette indlæg


Link til indlæg
White skrev, for 1 time siden:

Besøgte hende sidste søndag, hun er billedskøn, med lækker bryster, og el lille diller.

Bestilte en halv time, med massage og sex, fik en god massage med lidt pirring, hun smed hurtig tøjet, og gav mig en god bb, desværre var den så god at jeg ikke kunne holde mig, men en anden gang forsøger jeg igen, en god og lækker oplevelse, afsluttede med bad.

Send hende til København så skal jeg nok behandle hende som en kvinde fortjener.

1955

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har desværre aldrig mødt Malii, men Nadie 2 gange, hun er nok en tand bedre hvad angår selve sexdelen, men de er mindst lige smukke.

Del dette indlæg


Link til indlæg
ero198 skrev, for 5 timer siden:

hvad måtte du slippe for sådan en skøn oplevelse ?

1000 for en halv time 1500 for en time

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...