Hop til indhold
22 cm and thick

Svendborg frække Heidi

Recommended Posts

Hej med jer... :-)
 
Endnu engang gik jeg og var lidt småliderlig - ja, man er jo kun en simpelt mand. Noget måtte gøres! Havde tidligere set følgene annonce på eb.dk, og nu var den der igen.
Teksten var som følgende:
 
FYN SVENDBORG FRÆKKE

Heidi, tilbyder varm sex.   Privat/ diskret

plus et tlf-nummer som jeg har udeladt.

Ringede og hørte nærmere og fik en beskrivelse af hende. Langt mørkt hår, høj, kvindelige former og en BH i str. II. Uha uha uha.... Kan man egentligt magte så meget bryst?
Aftalte et tidspunkt og mødte op på adressen og ringede på.

Blev lukket ind af Heidi der godt nok havde store bryster, men fandeme ikke SÅ store. Vel en god D-skål eller måske endda en E-skål, men så var de vist heller ikke meget større. Men hun så sød ud, nogen lunde pæn figur hvis man ikke har noget imod lidt choppy former i form af en god røv og solide lår. Men på ingen måde fed, bare i lidt godt foderstand. :-) Rimeligt pænt ansigt med ikke på nogen måde modelsmuk, bare sådan ganske almindelig lækker at se på.
Blev vist ind i stuen hvor der sad en ældre kvinde (ehhhh.....) Satte mig i sofaen sammen med Heidi og blev tilbudt lidt at drikke hvilket jeg takkede nej til. Vi snakkede lidt alle tre om løst og fast hvorefter "mutter" sagde: "Nå, I vil vel også gerne ind og hygge jer lidt sammen"..... Blev enig med Heidi om en halv time med gensidige fornøjelser til 800 kr. Overrakte pengene til Heidi der straks gav dem videre. Blev vist ind i værelset ved siden af og blev opfordret til at smide tøjet hvilket jeg så gjorde og Heidi ligeså. Lagde mig på sengen hvorefter Heidi lagde sig ned mellem mine ben og monterede det obligatoriske kondom. Legede lidt med den og suttede den dejlig stiv. Uhhh det med at sutte var hun altså rigtig god til - RIGTIG god... Tog den dybt samtidig med at hun sugede lige tilpas. Lå bare og nød det og overvejede om jeg bare skulle lade hende sutte den færdig, for det var altså ret lækkert det hun havde gang i. Men så spurgte hun om jeg ikke også ville slikke hende. Jo det ville jeg da gerne så vi fortsatte legen i en 69'er... Hendes fisse var helt glat uden stubbe, duftede og smagte fin og frisk og efterhånden som jeg slikkede klitten stønnede hun og den blev da også en smule mere våd. Ind imellem glemte hun lidt at sutte så vil tro hun kunne lide det.
Nå men det skulle så også knaldes lidt... Fik hende om på ryggen og gled forsigtigt op i hende. Hendes fisse var rigtig dejlig stram som vi vel alle kan lide det. Legede med hendes bryster og slikkede hendes vorter som blev store og stive i stort set samme øjeblik som min tunge ramte dem. Det var der ingen tvivl om hun rigtig godt kunne lide. Fik hende bakset om på alle fire hvor jeg tog hende bagfra akkompagneret med nogle små klask i hendes røv. Hendes fisse var rigtig lækker at kneppe så blev hurtigt nød til at skifte position igen - bare for at få en lille pause, ellers var kanonen gået af alt for tidligt. Men som bekendt varer intet evigt om jeg blev på hendes opfordring nød til at skyde den af i hendes dejlige fisse. Årh det var lækkert - lige hvad jeg trængte til. :-P Lå lidt med den oppe i hende mens de sidste krampetrækninger fortog sig, trak den ud og fik fjernet gummimanden og tørret det værste af pikken. Ikke noget tilbud om bad eller skyller så på med tøjet, fik sagt farvel og på gensyn til hende. 

Helt klart en pige jeg vil besøge igen. Ikke at jeg har noget imod udenlandske piger, men det er altså bare rigtigt lækkert at man kan tale sammen uden besvær. Heidi er en sød pige, helt nede på jorden og hendes ydelser og service fejler på ingen måde noget. Ser rimelig sød ud, men er man til "udmagrede nips" er det nok ikke hende man skal komme til. Som skrevet har hun en god røv, solide lår og trods alt, omend ikke II-skål, så stadig dejlige store bryster der dog hænger en smule uden på nogen måde at være lange. Alt i alt en ganske almindelig sød kvinde på 29 år. Næste gang jeg skal besøge hende bliver det "kun" til et bj, da hun i min verden er en sand mester til at sutte pik. Ja, og vil hun så også slikkes gør jeg da gerne det. ;-) Hun sagde hun regnede med ca at komme en gang om måneden i et par dage.

Alt i alt en god oplevelse hos Heidi, det eneste jeg kan blive lidt irreteret over er at "mutter" skulle sidde med ved forhandlingsbordet da vi aftale hvad der skulle foregå og så derefter sidder og er med på en lytter i rummet ved siden af, kun adskilt af en tynd papdør.

Øv, nu blev jeg liderlig igen ved tanken om Heidi - må sgu finde på noget i morgen. :-)

God weekend herfra.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...