Hop til indhold
Guest tzatiki

Emily Everlasting fra Seduction girls - nothing lasts forever

Recommended Posts

Guest tzatiki

En mørk skikkelse løber ind fra gaden mod den lidt snørklede indgang til Rødovrevej 281. Regnen siler ned denne aften. Min paraply er alt for lille. Jeg står et par huse fra nummer 281, men er på vej samme sted. Ude på vejen står en container og skygger for forførelsens hus. Det er under renovering

Jeg er tidligt på den. Venter 5 minutter ude i regnen inden jeg går mod hoveddøren. Har ikke været her før. Jeg slår paraplyen ned. En yngre kvinde åbner op med et smil og byder velkommen. En telefonpige man godt kunne knalde. 

Der er en duft af bordel. Det ved man, hvis man har været sådan et sted før. Denne gennemtrængende duft af lidt for meget kvindeparfume, som også kan være blandet med tobaksrøg. Jeg bliver vist ind i et værelse. Det er stilfuldt indrettet, men efterlader ingen tvivl om, at det også er et bollerum. Jeg tager jakken af. Drikker af det glas vand, som jeg fik tilbudt, mens jeg iagttager tapetet.

Så går døren op. Det er derfor jeg er her. Den intense spænding. Afhængigheden af dette ganske særlige kick. Det er udløsning for mig.

En sød, høj og slank ungpigegodte med langt brunt hår og forførende dådyrøjne. Der bliver ikke sparet på flotte tillægsord i beskrivelsen hos seductiongirls. Her har de fortalt sandheden. Hun står lige foran mig. Emily Everlasting med det uskyldige ungpigelook. Naboens datter. Den unge pige fra Circle K tanken. Studinen med den frække bagdel, som man kigger efter og tænker: "man skulle have været 20 år".

"Jeg kommer tilbage om lidt", siger hun, da 1.100 kr. har skiftet hænder. Er stadig i tvivl om det er bedst at beholde tøjet på eller tage det af på det her tidspunkt? Jeg sætter mig mellem 2 stole og tager det meste af. Emily er tilbage efter et par minutter. Kort tid efter ligger vi nøgne på sengen. Jeg er øverst. Hun kigger i loftsspejlet og siger: "Cykler du? Du ligner en der cykler med de ben". De er ellers ikke barberede.

Tiden pisker afsted. Så banker det på døren. 25 minutter må være gået. Det gør ikke noget. Vi er allerede færdige - altså, lige bortset fra, at jeg har lyst til at tage hende med ud i regnen og hjem i seng. Emily er en pige, jeg har lyst til at nyde langsomt. Som et fint stykke chokolade. Det ærgrer mig at skulle spise hende, som en billig plade Marabou, fordi uret tikker.

En mørk skikkelse går hurtigt ud fra nr. 281 og over på den modsatte side af vejen. Han har en alt for lille paraply over hovedet. Så går han ind på Circle K.  Han køber en chokoladebar og en pakke Panodil. Så kører han tilbage mod København.

 

Emily er i sandhed en fantastisk smuk ung pige. Hun kysser desværre ikke (på munden), men er ellers virkelig dejlig at være sammen med. Bemærk at det er er efter danske klinikkers standard, hvor alt er sikker sex. Det passer mig fint. Jeg har ikke været på stedet før, men synes at det er et pænt og rart sted med fin beliggenhed.

http://www.seductiongirls.dk/pigerne/emily/

Redigeret af tzatiki

Del dette indlæg


Link til indlæg

Flot anmeldelse af en skøn pige.

Jeg mødte hende første gang da hun havde sin allerførste vagt hos SG og hun gav mig det sjoveste kompliment jeg nogensinde har fået på et bordel og var bare skøn at være i rum med men nu havde vi også samme hobby :D

Jeg kan klart anbefale hende på det varmeste - jeg får helt abstinenser efter at besøge hende nu:wacko:

Redigeret af PS44

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...