Hop til indhold
Gæst

Karantæne

Recommended Posts

autisten skrev, for 4 minutter siden:

Nej jeg har ikke problemer med at læse. Det er muligt at du respekterer dem du er uenige med, men til gengæld bruger du beskidte tricks for at fremme din egen dagsorden.

Du linker fx til underlødige medier som urinposten og lignende. 

Jeg synes ikke rigtig, at du er den rette til at vurdere, hvordan andre skal opføre sig!

Åh ja, det er da rart, at du bekræfter mine udsagn, alle, der ikke er på din side, er underlødige, så hold du dig bare til Politikken og Information.

  • Tak 2
  • Haha 1

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aros
Yehudi skrev, for 1 minut siden:

Jeg respekterer din holdning.   Selv har jeg ikke så megen holdning til forseelsen. Administrationen har talt, og sådan er det.

Det jeg skriver, handler dels om menneskets natur/kultur.   Jo længere tid der går, jo sværere har vi ved at huske, og de negative følelser har det med at blegne.

Men der er også noget praktisk i det. Uanset hvor avanceret teknik man gør brug af, kan man ikke fange en udelukket bruger, hvis såvel computer/smartphone som ip-adresse er skiftet ud, og det er jo noget der sker hen ad vejen for alle.   Ud fra den betragtning vil en permanent udelukkelse ikke være realistisk og heller ikke lange karantæner.

Det er jeg som sådan ikke uenig i, men der kan ligge en straf for nogen i, at måtte skifte navn. Men herregud, det er fint nok hvad du skriver. Ingen grund til at koge suppe på det ben for mit vedkommende.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Enzo L'uri
autisten skrev, for 47 minutter siden:

Måske misforstår du mig. 
Jeg har ikke retfærdiggjort hans handling, men jeg anser den i modsætning til dig, som en ubetydelig detalje.

 

Lad os antage at samtlige alfonser i landet optrådte her på forum med samme dagsorden som Bananas! 

Ville det stadig være en ubetydelig detalje?

Enzo

Del dette indlæg


Link til indlæg
autisten skrev, for 14 timer siden:

Du linker fx til underlødige medier som urinposten og lignende. 

Men det er jo netop en af de ting der gør diskussionerne med @Onslow interessante !!!

Vi diskuterer vel ikke nødvendigvis for at få ret. Tit er andre perspektiver og det at lære nyt også interessant. Så hvor de enkelte debattører henter deres info fra, er vel ligegyldigt. Brugte vi samme medie, havde vi (måske?) samme holdning.....

  • Tak 1

Del dette indlæg


Link til indlæg
aaisha skrev, for 21 timer siden:

 

så altså...

"nu har jeg sagt mit, I andre behøver derfor ikke at mene, tænke eller sige mere om sagen" 

ha ha ha den var god :D 

jeg håber modsat dig at der kommer mange flere indlæg da debatten i sig selv er interessant

 

At debattere et emne om brud på skrevne regler synes jeg ikke er relevant.  Gu' er det da ej synd for ham, han kendte jo udemærket konsekvensen, så selvfølgelig skal han ikke have "en prøvetid" som nogen forslår.  Og det var det, jeg mente med hønen og suppen. :huh:

  • Synes godt om 1

Del dette indlæg


Link til indlæg
autisten skrev, for 23 timer siden:

Det første.

At han har brudt regelsættet anser jeg som en ligegyldig detalje. 

at Bananas har fået karantæne anser jeg til gengæld som en ligegyldig detalje... ikke noget der overhovedet påvirker EG i min optik.

Men det er da interessant at du mener at folk du sympatiserer med ikke skal leve op til EG´s regelsæt - så det handler ikke om hvad man gør, men hvem man er, og om du kan lide vedkommende... JØSSES!!!

  • Synes godt om 10

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg sidder lidt med den tanke, om det mon kan være tilfældet at nogle inkarnerede deltagere i forum for politik, når de føler sig trængte opretter, eller bruger egne sekundære profiler, til at bakke sig selv op i nogle af debatterne, eller bare for at få synlig opbakning ?

Jeg vil helst ikke komme med præcise referencer, for ikke at bringe nogle i konkret, måske uretmæssig fokus.

Men skulle det forekomme at sitet kan spotte tegn på at det sker, så mener jeg at også det kan udgøre et godt argument for at afskaffe retten til at have flere et nick på EG.

Kan, og eller vil sitet svare på hvor mange de ved, og eller formoder, at de har flere end en profil på sitet.

Måske som et samlet tal for ekstra profiler, dem kan man jo så trække fra statistikken over hvor mange brugere sitet har.

Hvis altså ikke der allerede er tager højde herfor, i statistikken over antallet af enkeltstående brugere på EG.

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Redigeret af Rejsenetværk
  • Synes godt om 1

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Enzo L'uri

Er vi ik ovre i petitesse afdelingen,hvis en enkelt eller to har behov for for at bakke sig selv op i et politisk forum.Bær over med den lille mand,der vinder lidt ved at gemme sig bag internettets anonyme barriere.Vi er på et prostitutionsforum hvor det måske slet ik burde være,og benyttes hovedsagligt af den samme gruppe brugere med enkelte undtagelser.

så er det langt mere bekymrende hvis formålet med flere nicks er,og få gang i hjulene på en alfonsbutik.

Enzo

Del dette indlæg


Link til indlæg
Enzo L'uri skrev, for 5 minutter siden:

så er det langt mere bekymrende hvis formålet med flere nicks er,og få gang i hjulene på en alfonsbutik.

og/eller lave falske positive anmeldelser.

KF.

  • Synes godt om 1

Del dette indlæg


Link til indlæg
Rejsenetværk skrev, for 2 timer siden:

Jeg sidder lidt med den tanke, om det mon kan være tilfældet at nogle inkarnerede deltagere i forum for politik, når de føler sig trængte opretter, eller bruger egne sekundære profiler, til at bakke sig selv op i nogle af debatterne, eller bare for at få synlig opbakning ?

Lidt med den tanke?? Det er da bevist til fulde at det er tilfældet - seneste i tilfældet Bananas, aka heinzi, aka Ockham, aka Asianaddict, aka tannenbaum.

Og der er rigtig mange der, når de føler deres profil er ved at være belastet, opretter en ny og fortsætter fra den.. og gerne igen og igen og igen..

KF.

Del dette indlæg


Link til indlæg

For en god ordens skyld (også nævnt tidligere), jeg har 4 profiler, og jeg bruger stortset udelukkende denne profil. Min næstmest brugte brugerprofil har udelukkende været brugt til humoristiske indlæg i hyggesnak, senest i Juli 2016. Der behøver absolut ikke være nogen skumle bagtanker, bag at oprette og have mere end én brugerprofil.

KF.

Del dette indlæg


Link til indlæg
KF skrev, for 16 minutter siden:

For en god ordens skyld (også nævnt tidligere), jeg har 4 profiler, og jeg bruger stortset udelukkende denne profil. Min næstmest brugte brugerprofil har udelukkende været brugt til humoristiske indlæg i hyggesnak, senest i Juli 2016. Der behøver absolut ikke være nogen skumle bagtanker, bag at oprette og have mere end én brugerprofil.

KF.

Fire profiler???? Er det dig, der hedder Svantevit?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Borende X skrev, for 45 minutter siden:

Fire profiler???? Er det dig, der hedder Svantevit?

Nej, er aldrig stødt på vedkommende. 

Er det dig der hedder Lurendrejeren? (og ja, det er et retorisk spørgsmål :-) )

KF.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

×
×
  • Create New...