Hop til indhold
Gæst

Karantæne

Recommended Posts

Guest Alkoholikeren

Så må det være borende. X 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Alkoholikeren skrev, for 2 timer siden:

Din anden profil er med andre ord Bear ?..

 

Jeg synes det ville være så rart, hvis vi lod være med at diskutere folks identiteter og bare betragtede en profil som en profil.   Hvis man har mistanke om overtrædelse af reglerne, kan man jo klage.

 

Men måske er det bare mig der tænker sådan.

 

  • Synes godt om 2

Del dette indlæg


Link til indlæg
Alkoholikeren skrev, for 3 minutter siden:

Så må det være borende. X 

Nu er du vist bare "sjov".

KF.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Rejsenetværk skrev, den 10/28/2017 at 12:51:

Hvorfor ikke bare ændre retningslinjerne til at man kun må have en bruger profil, og giv en frist på 14 dage til at slette det nick, eller de nicks man helst vil slette.

Enig. 

Der er vel ikke noget reelt behov for flere brugerprofiler for os almindelige brugere.  

Del dette indlæg


Link til indlæg

Åh Bananas, din gamle banan ;)

Hvorfor skulle du nu dumme dig sådan?
Jeg har nydt dine kommentarer og anmeldelser som altid er værd at læse.
Ofte er de skrevet med et lille blink i øjet og altid med stor respekt for pigerne i denne verden af købesex.
Du har om nogen et afklaret forhold både til GP'ere og din egen liderlighed :):)

Men moderatorerne har helt ret, - vi bliver nødt til i forum at kunne stole på, at vi ikke bliver ført bag lyset.

Og Nina Siambabe, som har din ubetingede opbakning? Jamen hun behøver da slet ikke at blive bakket op af falske indlæg.
Hun er jo en ener i denne verden, - jeg (og helt sikkert mange andre) har ALDRIG oplevet andet end stjernestunder med denne fantastiske kvinde.

Tag din straf og så håber jeg at du kommer lutret tilbage som netop Bananas og ingen anden, når tiden er gået.

Jeg stemmer for en "prøveløsladelse" når 2/3 af straffen er udstået ;)

/Soy

 

Redigeret af Soy
  • Synes godt om 2

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest autisten

Det er rigtig trist at Bananas har fået karantæne. 

Jeg synes, at han har hævet niveauet betydeligt. 

Tonen er blevet meget rå og ondskabsfuld herinde og tænker kun det bliver værre nu. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ja, Bananas lavede nogle fantastiske indlæg ind imellem. Han var jo klar over hvad straffen var, hvis det blev opdaget.  Og så kan der vist ikke koges mere suppe på den høne....

  • Synes godt om 2

Del dette indlæg


Link til indlæg
Thai-fan skrev, den 2/11/2017 at 00:56:

Enig. 

Der er vel ikke noget reelt behov for flere brugerprofiler for os almindelige brugere.  

Kan du vide, hvad andre har brug for?

Del dette indlæg


Link til indlæg
John41 skrev, for 35 minutter siden:

Og så kan der vist ikke koges mere suppe på den høne....

 

så altså...

"nu har jeg sagt mit, I andre behøver derfor ikke at mene, tænke eller sige mere om sagen" 

ha ha ha den var god :D 

jeg håber modsat dig at der kommer mange flere indlæg da debatten i sig selv er interessant

 

  • Synes godt om 1

Del dette indlæg


Link til indlæg
Thai-fan skrev, den 2/11/2017 at 00:56:

Der er vel ikke noget reelt behov for flere brugerprofiler for os almindelige brugere.

 

sådan lidt af nysgerrighed..

hvem er de almindelige brugere, altså udover dig selv?

og hvad er det der gør jer til almindelige brugere

  • Synes godt om 1

Del dette indlæg


Link til indlæg
autisten skrev, for 14 timer siden:

Det er rigtig trist at Bananas har fået karantæne. 

Jeg synes, at han har hævet niveauet betydeligt. 

Tonen er blevet meget rå og ondskabsfuld herinde og tænker kun det bliver værre nu. 

Er det trist at han har fået karantæne - eller er det trist at han bevidst og systematisk har brudt EG´s regelsæt for at fremme sin egen dagsorden?

  • Synes godt om 3

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest autisten
Montezi skrev, for 2 minutter siden:

Er det trist at han har fået karantæne - eller er det trist at han bevidst og systematisk har brudt EG´s regelsæt for at fremme sin egen dagsorden?

Det første.

At han har brudt regelsættet anser jeg som en ligegyldig detalje. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
autisten skrev, for 26 minutter siden:

Det første.

At han har brudt regelsættet anser jeg som en ligegyldig detalje. 

Hahaha :mrgreen::D

Som kun de kriminelle fascister i Anti-Fascistisk Aktion kan forsvare deres kriminelle gerninger. At man smadrer andre menneskers ejendomme, er også her, "ligegyldige detaljer".

KF.

  • Synes godt om 1
  • Haha 1

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Røvslikker
Montezi skrev, for 40 minutter siden:

systematisk har brudt EG´s regelsæt for at fremme sin egen dagsorden?

er det ikke tegn på at regelsættet trænger til en kraftig opdatering :rolleyes:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aros
Krølle Bølle Jr. skrev, for 28 minutter siden:

Min mening om denne sag:

Personen burde ekskluderes og forbydes adgang til lille EG.

Det var nu min mening.

Det mener jeg også. Straffen er for mild for det han har lavet.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Aros skrev, 1 time siden:

Det mener jeg også. Straffen er for mild for det han har lavet.

Er der ikke en talemåde der siger at om et halvt år er alting glemt?

 

Eller noget i den retning

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aros
Yehudi skrev, Lige nu:

Er der ikke en talemåde der siger at om et halvt år er alting glemt?

Eller noget i den retning

Sikkert nok, ligesom man kan bortvises fra steder hvis man begår alvorlige ting, men det er også blot min holdning.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest autisten
Montezi skrev, for 3 timer siden:

Er det trist at han har fået karantæne - eller er det trist at han bevidst og systematisk har brudt EG´s regelsæt for at fremme sin egen dagsorden?

Måske misforstår du mig. 
Jeg har ikke retfærdiggjort hans handling, men jeg anser den i modsætning til dig, som en ubetydelig detalje.

Ligesom du holder sammen med Aros herinde, så har jeg også lov til at have respekt for Bananas og udtrykke min sympati for ham som debattør.

Den har ikke ændret sig efter denne sag.   

Del dette indlæg


Link til indlæg
autisten skrev, for 5 minutter siden:

Måske misforstår du mig. 
Jeg har ikke retfærdiggjort hans handling, men jeg anser den i modsætning til dig, som en ubetydelig detalje.

Ligesom du holder sammen med Aros herinde, så har jeg også lov til at have respekt for Bananas og udtrykke min sympati for ham som debattør.

Den har ikke ændret sig efter denne sag.   

Ser du, forskellen på dig og mig er blandt andet, at selv om vi som oftest har været uenige, så har jeg også haft stor respekt for Bananas, lige indtil dette her kom frem. Og jeg håber, at han til forår vil hjælpe med til at genoprette den respekt.

På samme måde respekterer jeg trods udbredt uenighed @Borende X, @Bear, @KF, @tvr og andre, mens det for dig er ret så signifikant, at du kun respekterer dem, du er enige med.

Det er et skidt udgangspunkt for en berigende meningsudveksling.

  • Synes godt om 5

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest autisten
Onslow skrev, for 5 minutter siden:

Ser du, forskellen på dig og mig er blandt andet, at selv om vi som oftest har været uenige, så har jeg også haft stor respekt for Bananas, lige indtil dette her kom frem. Og jeg håber, at han til forår vil hjælpe med til at genoprette den respekt.

På samme måde respekterer jeg trods udbredt uenighed @Borende X, @Bear, @KF, @tvr og andre, mens det for dig er ret så signifikant, at du kun respekterer dem, du er enige med.

Det er et skidt udgangspunkt for en berigende meningsudveksling.

Det er muligt, men er du selv bedre? 

Del dette indlæg


Link til indlæg
autisten skrev, for 9 minutter siden:

Det er muligt, men er du selv bedre? 

Har du problemer med at læse?

autisten skrev, for 10 minutter siden:

På samme måde respekterer jeg trods udbredt uenighed @Borende X, @Bear, @KF, @tvr og andre

 

  • Synes godt om 1

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest autisten
Onslow skrev, for 2 minutter siden:

Har du problemer med at læse?

 

Nej jeg har ikke problemer med at læse. Det er muligt at du respekterer dem du er uenige med, men til gengæld bruger du beskidte tricks for at fremme din egen dagsorden.

Du linker fx til underlødige medier som urinposten og lignende. 

Jeg synes ikke rigtig, at du er den rette til at vurdere, hvordan andre skal opføre sig!

Del dette indlæg


Link til indlæg
Aros skrev, for 32 minutter siden:

Sikkert nok, ligesom man kan bortvises fra steder hvis man begår alvorlige ting, men det er også blot min holdning.

Jeg respekterer din holdning.   Selv har jeg ikke så megen holdning til forseelsen. Administrationen har talt, og sådan er det.

Det jeg skriver, handler dels om menneskets natur/kultur.   Jo længere tid der går, jo sværere har vi ved at huske, og de negative følelser har det med at blegne.

Men der er også noget praktisk i det. Uanset hvor avanceret teknik man gør brug af, kan man ikke fange en udelukket bruger, hvis såvel computer/smartphone som ip-adresse er skiftet ud, og det er jo noget der sker hen ad vejen for alle.   Ud fra den betragtning vil en permanent udelukkelse ikke være realistisk og heller ikke lange karantæner.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

×
×
  • Create New...