Hop til indhold
Gæst

Karantæne

Recommended Posts

Gæst
 

@Bananas har fået 6 måneders karantæne. Derefter kan han vende tilbage i eksisterende navn eller oprette et nyt navn og starte på en frisk.

Bananas er en aktiv bruger herinde, flere har kritiseret os for ikke at melde ud i tidligere tilfælde når noget sådan sker. derfor melder vi klart ud og flere vil alligevel spørge når en aktiv bruger pludselig forsvinder. Hvad der er sket er til information.

vi havde fået et tip om at Bananas var @heinzi.  Det undersøgte vi og med den nye teknologi har vi fået nye gode redskaber i hånden. Vi konstaterede det var korrekt, beviserne var helt tydelige.  Vi konstaterede videre at en GP ved navn af Nina som Bananas har rost i mange år, hende valgte heinzi også at anmelde og Bananas skrev i den anmeldelse, hvilket er imod vores regler.

Vi konstaterer også at Bananas er @Ockham  og  @Asianaddict 

Ockham har kun en aktivitet herinde. Nemlig at skrive en positiv anmeldelse af Nina (igen) og (igen) en anmeldelse som Bananas kommenterer. Asianaddict skriver om andet end Nina men ellers gentager historien sig. Der skrives en anmeldelse af Nina som Bananas også kommenterer. Igen overtrædelser af vores regler. i weekenden vil vi gå igang med at slette de tråde hvor misbruget har fundet sted.

Vi ser mere at han også har oprettet navnet @tannenbaum forleden som ikke har skrevet nogen indlæg endnu.

I den ikke alvorlige afdeling ser vi at Bananas har brugt 4 brugernavne til at stemme i @Rejsenetværks afstemninger på det han synes om. Det tager vi så ikke så alvorligt.

På internt forum kommer alle fakta og beviser frem om Bananas misbrug. Beviserne er klare og tydelige.  Administrator, Ledvogter, Stabilizer, Rooster deltager alle i snakken. I enighed mellem alle besluttes det at give 6 måneders karantæne. Vi ser alle alvorligt på det misbrug Bananas har lavet åbenbart fordi han har haft et ønske om at promovere end bestemt pige i 4 forskellige navne og ikke nok med det også at kommentere selv de anmeldelser som hans han skriver i andre brugernavne. Bananas får undtagelsesvist flere beskeder på pm af @Roostersom han læser og kommentere inden Rooster gav ham karantænen. 

Vi ved at både piger og pigernes venner i øjeblikket forsøger at misbruge Eroguide til at skabe falske anmeldelser eller bruger flere brugernavne også i samme anmeldelser for at promovere for at en bestemt pige. 

Anmeldelser er derfor vi har Eroguide. Vi moderatorer bruger masser af timer hver uge på af rydde ud og afsløre falske anmeldelser eller misbrug. Hvis vi ikke kan stole på anmeldelserne, så mister Eroguide sin berettigelse. Vi vil have troværdige anmeldelser og vi slår hårdt ned når vi med sikkerhed kan se at folk misbruger Eroguide. 

På administrator og moderatorernes vegne

Stabilizer og Rooster

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Tatra

Først: Godt og dybtgående arbejde af adm og mods!

Dernæst, jeg har ikke læst særlig aktivt i Nina-tråde og anmeldelser, men jeg er rystet i min grundvold! Netop denne bruger har jeg altid, selvom han har et blødt punkt for denne Nina, anset for en af Forum's mest troværdige. 

Jeg tror jeg går hen og graver mig ned i et dybt hul...

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tusind tak fordi i gør så en stor en indsats for at holde Eroguide troværdig.   Ingen herinde har interesse i at Eroguide mister sin berettigelse

  • Synes godt om 5

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ja hvordan kan man tage så meget fejl af et menneske, som man i så lang tid har haft tillid til som en troværdig bruger.

Det er i virkeligheden det værste i denne sag, det moralske svigt der består i at svigte den tillid, som vi er flere der altid har haft til et aktivt gammelt handle på EG :(

Ok min lille afstemning er selvfølgelig ret underordnet i denne problemstilling, men kan de stemmer for meget som Bananas har afgivet ikke slettes igen.

Venlig hilsen

Rejsenetværk

  • Synes godt om 1

Del dette indlæg


Link til indlæg

Den første tanke, der melder sig – udover vantro – er dyb skuffelse. Jeg har altid sat Bananas og hans uhøjtidelige, selvironiske facon højt, så det er en dyb skuffelse, han vækker.

Redigeret af Borende X
  • Synes godt om 7
  • Tak 1

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det er trist at en respekteret skribent så groft har overtrådt reglerne. Jeg har i den grad nydt Bananas uhøjtidelige indlæg. Ja nærmest set ham som en våbenbroder.

Jeg har jo selv et meget blødt punkt for Nina. Og at der er blevet fusket med hendes anmeldelser, er virkeligt sørgeligt.

  • Synes godt om 2

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg synes det er rigtigt fint, at man valgt at informere om sagen. Nu ved alle hvad der er sket, og man slipper for at rende rundt og undre sig over hans fravær. 

  • Synes godt om 4

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det her er klart en cool måde at oplyse på. Er der i øvrigt nogen der kan sende mig en pm, med link til den skønne Nina. Nu blev jeg helt interesseret :)

  • Synes godt om 1

Del dette indlæg


Link til indlæg

Den havde jeg godt nok ikke set komme. :( 

  • Synes godt om 5

Del dette indlæg


Link til indlæg

Der er jo nærmest ingen herinde, som bruger det at have flere profiler, på den måde som det var intentionen!

Hvem gider at at skrive herinde, når man ikke ved om dem som svarer / man debatterer med har rent mel i posen? 

 

  • Synes godt om 2
  • Tak 1

Del dette indlæg


Link til indlæg

@holstebronx

Nu handler det vel om proportioner.

Altså at vi kan have en højere grad af tillid til at dem som svarer/man debatterer med har rent mel i posen, end at vi har grund til at tro det modsatte.

Det er vel også det som moderatorerne arbejder på at vi kan have, men uden at vi kan få nogen garanti for at ingen misbruger EG.

Den garanti mener jeg heller ikke at vi behøver for fortsat at kunne nære tillid til EG.

Jeg tror at det kan virke afskrækkende på misbrugere, at Stabilizer nu har fortalt hvilke muligheder de rent faktisk har for at afsløre misbrug.

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Redigeret af Rejsenetværk
  • Synes godt om 1

Del dette indlæg


Link til indlæg
Rejsenetværk skrev, for 39 minutter siden:

@holstebronx

Nu handler det vel om proportioner.

Altså at vi kan have en højere grad af tillid til at dem som svarer/man debatterer med har rent mel i posen, end at vi har grund til at tro det modsatte.

Det er vel også det som moderatorerne arbejder på at vi kan have, men uden at vi kan få nogen garanti for at ingen misbruger EG.

Den garanti mener jeg heller ikke at vi behøver for fortsat at kunne nære tillid til EG.

Jeg tror at det kan virke afskrækkende på misbrugere, at Stabilizer nu har fortalt hvilke muligheder de rent faktisk har for at afsløre misbrug.

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Øh Havnebumsen som er en debattør i generel og hyggesnak havde også en anden profil, som var / er kendt ( synes jeg i hvert fald )  fra de 2 under forums, synes du ikke at det er mystisk? 

Vi snakker ikke om hans78 og gokke karl999 som kun skiver efterlysninger i "hvem har besøgt hende" stil! 

Det er set før herinde, i forskellige afskygninger.,hvor det var kerne medlemmer 

Redigeret af holstebronx
  • Synes godt om 1

Del dette indlæg


Link til indlæg
Rejsenetværk skrev, for 40 minutter siden:

...Jeg tror at det kan virke afskrækkende på misbrugere, at Stabilizer nu har fortalt hvilke muligheder de rent faktisk har for at afsløre misbrug.

Hvor ser du Stabilizer afsløre hvilke muligheder der findes?.

KF.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Alkoholikeren

Godt det er kommet frem, og det kan som Rejse skriver, virke præventivt, deruodover må jeg erkende at jeg er voldsomt skuffet og meget forarget, netop Bananas, af alle ham, rammer mig på en eller anden måde, nej jeg kender i gen herinde personligt alle relationer til brugere er digitale, men jeg syntes at Bananas skrev kloge og gode indlæg, jeg har egentligt ikke registreret en særlig passion for Nina (jeg går ud fra det er Nina fhv. Ratree der er tale om) 

øv øv og atter øv, men ligesom jeg håber m3d MacQueen håber jeg også at Bananas kommer igen efter sin reflektionsperiode, når han er tilbage, hvis han kommer må vi alle tage pænt imod ham, han har ved tiden til sin tilbagekomst betalt prisen for at have begået de handlinger og så har han, spm MacQueen retten til at vende værdigt tilbage, og være velkommen.

 

Alko

Del dette indlæg


Link til indlæg
KF skrev:
"Hvor ser du Stabilizer afsløre hvilke muligheder der findes?."
 
Her KF
 
"Det undersøgte vi og med den nye teknologi har vi fået nye gode redskaber i hånden. Vi konstaterede det var korrekt, beviserne var helt tydelige.  Vi konstaterede videre at en GP ved navn af Nina som Bananas har rost i mange år, hende valgte heinzi også at anmelde og Bananas skrev i den anmeldelse, hvilket er imod vores regler.
Vi konstaterer også at Bananas er @Ockham  og  @Asianaddict" 
 
"På internt forum kommer alle fakta og beviser frem om Bananas misbrug. Beviserne er klare og tydelige."
 
Venlig hilsen
Rejsenetværk

Del dette indlæg


Link til indlæg
Alkoholikeren skrev, for 4 minutter siden:

...når han er tilbage, hvis han kommer må vi alle tage pænt imod ham, han har ved tiden til sin tilbagekomst betalt prisen for at have begået de handlinger og så har han, spm MacQueen retten til at vende værdigt tilbage, og være velkommen.

De skal begge være velkomne tilbage. Har man udstået sin straf, så er det dét.

Mern..  de må jo begge forvente at der kommer stikpiller her og der, de næste par år. I al godmodig forståes. :P

Det er en lang karantæne Bananas har fået. Særligt hvis den ikke er forudgået af tidligere advarsler, og kortere karantæner. Det er min holdning til den sag. Ikke et oplæg til debat.

Admin og moderatorteamet lægger linien. Og sådan skal det være.

KF.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Rejsenetværk skrev, for 32 minutter siden:
KF skrev:
"Hvor ser du Stabilizer afsløre hvilke muligheder der findes?."
 
Her KF
 
"Det undersøgte vi og med den nye teknologi har vi fået nye gode redskaber i hånden. Vi konstaterede det var korrekt, beviserne var helt tydelige.  Vi konstaterede videre at en GP ved navn af Nina som Bananas har rost i mange år, hende valgte heinzi også at anmelde og Bananas skrev i den anmeldelse, hvilket er imod vores regler.
Vi konstaterer også at Bananas er @Ockham  og  @Asianaddict" 
 
"På internt forum kommer alle fakta og beviser frem om Bananas misbrug. Beviserne er klare og tydelige."
 
Venlig hilsen
Rejsenetværk

Trådstarten har jeg læst. Der afsløres intet om hvilke redskaber og muligheder de har.

Derfor spurgte jeg, hvor du har set Stabilizer afsløre hvilke muligheder de har. Det forstår jeg nu, at du ikke har set nogen steder. Det ville da også undre, hvis det blev afsløret.

KF.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ok KF, jeg gir mig.

Det var en fortolkning af:

"Det undersøgte vi og med den nye teknologi har vi fået nye gode redskaber i hånden."

Men jeg skrev heller ikke han havde afsløret, men at han havde fortalt om dem, der skulle måske for fedtspille nuancen stå fortalt at, i stedet for om.

Men alt andet lige kan det være at det giver nogle noget at tænke over " ny teknologi og gode redskaber".

Venlig hilsen

Rejsenetværk

  • Synes godt om 2

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Røvslikker

 

holstebronx skrev, for 2 timer siden:

Der er jo nærmest ingen herinde, som bruger det at have flere profiler, på den måde som det var intentionen!

nu er jeg ny her på EG, er der nogen der kan fortælle hvad intensionen er med flere profiller ???? 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Ralph Nord
Røvslikker skrev, for 26 minutter siden:

 

nu er jeg ny her på EG, er der nogen der kan fortælle hvad intensionen er med flere profiller ???? 

Man kan poste flere rosende anmeldelser af piger under flere profil navne og man kan manipulere i afstemninger, når man har flere profiler.

Redigeret af Ralph Nord

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ja den havde jeg nu heller ikke set komme...:(

Kære Banan

Jeg syntes godt nok det er længe jeg skal gå og vente på at skal ud og gå i de svensk skove og samle svampe med dig....et halvt år?

GISP

Men vi venter på du kommer tilbage <3

Hexekram

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nu har bananen jo aldrig lagt skjul på sin forkærlighed for Nina, men profilfusk - det er nu alligevel skuffende!

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nu mangler vi bare lige at få at vide, at Bananas i virkeligheden også er Martyren! 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

×
×
  • Create New...