Hop til indhold

Recommended Posts

I forrige uge var en aftale mellem mig og en GP desværre gået i vasken i sidste øjeblik og hvad gør man så med penge på lommen og noget  som prøvede at bryde ud af bukserne? :-)

Man søger naturligvis efter en anden GP i området og til trods for at hun tidligere har fået nogle lunkne anmeldelser, så endte jeg alligevel hos Sofii som lige var kommet til Aarhus:

https://annoncelight.dk/showad/232801

Hun havde lejet en lejlighed meget nær Ingerslev Boulevard hvilket betyder at når man ankommer om aftenen, så er det at finde en P-Plads i nogenlunde afstand af stedet ca. lige så sandsynligt som at vinde den store lottogevinst.

Heldet var dog med mig (hvilket jeg var meget taknemmelig for, da det stod ned i stænger) og efter ca. 5 minutters søgen fandt jeg en få minutters gang fra lejligheden.

Da jeg ankom til opgangen skulle jeg ringe til hende for at få oplyst hvilken lejlighed jeg skulle ringe på ved, hvorefter hun lukkede mig ind i opgangen og dernæst lejligheden - altsammen rimeligt diskret.

Indenfor stod Sofii og jeg vil umiddelbart vurdere billederne til at være af hende. Slank krop og et pænt ansigt uden dog at være nogen supermodel.

Jeg blev ledt ind i soveværelset og vi aftalte tid (1 time med diverse tillæg) hvorefter jeg betalte og hoppede ud i badet.

Da jeg kom tilbage startede seancen med at hun igen tog mig ud i badeværelset og vaskede kalorius af en gang til (det plejer jeg nu ellers godt selv at kunne finde ud af at gøre i badet). Hun sagde at det var noget hun altid gjorde hvis man ville have superfransk. Den var godt nok ny for mig - har da før prøvet at pigerne bruger 1 mio vådservietter på at tørre den af først, men at blive "trukket" ud i badeværelset igen og skyllet under hanen - det var alligevel første gang...

Valgte dog ikke at tage det personligt da jeg er ret sikker på at min personline hygiejne er OK - har i hvert fald ikke haft klager før :-)

Nå men efter at være vasket af igen, vendte vi tilbage til sengen og startede i en 69er.

Det blev hurtigt konverteret til en blowjob da min bearbejdning af hende ikke lige faldt i hendes smag. Først mente hun at jeg brugte fingeren på hende for hurtigt (udenpå naturligvis - penetration med fingeren var et no-no) og dernæst mente hun vist at jeg brugte for meget væske da jeg slikkede hende..

Nå men på med gummiet hvorefter vi startede med en doggy - først det ene hul og dernæst det andet - havde betalt for anal. Sidstnævnte var dog en noget kort og møjsom affære, da hun helt klart var en af de piger der kun er med på et par minutters leg i 2'eren før den skal ud igen for det var med en hånd omkring roden samtidig med at hun snakkede om hvor stor den var (og den er altså meget gennemsnitlig, skal jeg hilse at sige - her gør jeg mig ingen falske forestillinger).

Dernæst lidt missionær (igen med hånden placeret mellem benene) hvorefter vi blev enige om at afslutte med megafransk. Dog skulle hun lige nå at sige at jeg skulle blive færdig snart inden hun gik i gang med megaen (havde på det tidspunkt været der i 45 minutter og det var inkl. de 2 ture til badeværelset).

Afsluttede i hendes mund - sådan da - hun havde vist lidt fejlfortolket hvor langt jeg var kommet så noget ramte vist også op i næsen jf. hendes udsagn, hvordan det så end lykkedes hende at styre den dertil (hvis den kunne passe op i hendes næsebor var det jo i hvert fald en bekræftelse af at størrelsen ikke var så stor at sport i 2'eren burde have været noget problem :-) ).

Og herefter var det på med tøjet og ud af døren inden der var gået meget mere end 55 minutter.

Så en OK pæn pige med en pæn krop men resten af seancen lever desværre ikke op til krop og ansigt. Så jeg må give de andre, der tidligere har anmeldt hende, ret i at sexen med hende er på det jævne og at gentagelses faktoren er meget lav.

/Tutankhamon

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...