Hop til indhold

Recommended Posts

Hejsa godtfolk :-) 

Jeg bor i Vejle, Thaimassagens højsæde, men jeg har aldrig været forbi sådan et sted endnu ihvertfald ikke i Danmark, men kan i garvede fortælle mig om hvordan det forgår, jeg mener man bestiller selvfølgelig en tid, og ankommer, skal man så vælge hvad man vil have (altså massage) og når så den lille søde pige er færdig med massagen og man skal vende sig rundt og forhandle om prisen på "ekstra" er den pris så inklusiv selve massage delen ?? giver det mening, og jeg tror jeg har googlet rundt på Eroguide og fundet ud af at "Vejleprisen" vist nok er 1000 Kr for fuldpakke (er det rigtigt) og er det inklusiv massagen. 

Håber på hjælp, så jeg kan få det afprøvet :-) 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej nce

Du har meget at glæde dig til. Der findes masser af gode steder i jylland, alt afhængig af hvad du er til

Problemet set fra mit synspunkt, er der er stor forskel i kvaliteten af massagen. En del piger har aldrig uddannet sig i den del, og derfor bliver massagen en gang olieplask som hun skal ha overstået inden hun forsætter med hvad du nu har bestilt.

Finder du endelig et godt sted, er der stor risiko for pigen enten er rejst eller flyttet klinik næste gang du kommer, så den nye er endnu engang et lodseddel. :)

Selvfølgelig er der klinikker hvor det er ejeren eller faste piger der er på stedet og er du heldig at finde sådan et sted, så hold fast i hende - smiler 

Personlig er jeg til en god gang dybdegående massage nogle gange efterfuldt af håndjob eller fuld pakke som du kalder det.

I vejle har jeg ikke været så meget, men efter min mening er der 2 jeg gerne vil anbefale. Der er sikkert flere :)

Kayly er en lille humørbumpe, altid i godt humør og med en super service. Taler lidt dansk, ellers engelsk. Her kan du få god massage og div. tilbehør.  https://annoncelight.dk/showad/180126 Hendes priser kan jeg ikke huske.

Balida er også lækker, taler flydende dansk. Hun tager imod i hendes private lejlighed. Samme som Kayly, god massage og her kan du også købe tillægspakker. Så vidt jeg husker ligger prisen for en time med fuld pakke på 1200 kr https://annoncelight.dk/showad/180126

God fornøjlse :)

Redigeret af Ton

Del dette indlæg


Link til indlæg

Kan også anbefale Kayly hun er i den dyre ende af skalaen men synes hun er det hele værd, skøn personlighed 

Del dette indlæg


Link til indlæg
nce skrev, den 26/10/2017 at 08:26:

Hejsa godtfolk :-) 

Jeg bor i Vejle, Thaimassagens højsæde, men jeg har aldrig været forbi sådan et sted endnu ihvertfald ikke i Danmark, men kan i garvede fortælle mig om hvordan det forgår, jeg mener man bestiller selvfølgelig en tid, og ankommer, skal man så vælge hvad man vil have (altså massage) og når så den lille søde pige er færdig med massagen og man skal vende sig rundt og forhandle om prisen på "ekstra" er den pris så inklusiv selve massage delen ?? giver det mening, og jeg tror jeg har googlet rundt på Eroguide og fundet ud af at "Vejleprisen" vist nok er 1000 Kr for fuldpakke (er det rigtigt) og er det inklusiv massagen. 

Håber på hjælp, så jeg kan få det afprøvet :-) 

Hej

Prisen er inklusiv massagen :) God fornøjelse derude!

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...