Hop til indhold

Recommended Posts

I recently was visiting Denmark and took two trips to Cassiopeia Stars, an overall lovely and classy establishment. A great, easy place to visit with no stress, and no seedy feeling; everything is clean and comfortable and nice. The first visit, I met with Emma who was cute as a button and very sexy. I am a total novice when it comes to places like this and this was literally my very fist visit to a European club of this kind. Emma was friendly, kind, and attentive. She set the mood and warmed things up in a very natural and pleasing, sexy way which set things off to a great start. She was sexy with a hot body and knew exactly what she was doing. It was only a quickie, but I left feeling great. I didn't have to give any consideration to how many seconds had passed since out session started, I just got into it in my normal way and in the end it was lovely. In fact, I had enjoyed myself so much that I thought I should come back a few days later for another round. Next time  I visited Estelle, who is even sexier in person than the photos on the website would suggest. She is super hot and has perfect, amazing tits. However, in our time together she was all business and didn't care to set the mood at all, very transactional. I had requested Spanish and her response was something like "ok well we only have a few minutes so you had better put it here now." I admit, I am a novice so this review will probably read poorly with vets, but again I only bought a quickie since it was a great easy and quick experience previously with Emma. It took me a minute to get into it with Estelle even though she is super, super sexy, and unfortunately she called time on me before I had finished. Admittedly, she did say to me "we should finish soon" a few moments before she jumped up, and in my mind I started trying to make that happen—actually I was very close before she just got up and said "ok, time's up". If it was 15 minutes, it was 14:58 at the most, from the moment she walked in the door. I told her I could finish in just a few seconds and she suggested I come back and buy more time. She was polite and very friendly, but I left feeling like I had made a big mistake and wasted my money. Overall though, the establishment is lovely and I would definitely go back—I'd just bring more cash on me next time so I could take my time and enjoy things properly. I'd visit with Emma again in a heartbeat but would probably avoid Estelle unless unless I had proper cash to spend on her.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Calletti

Aaah - ville ønske at Østerbro lå noget tættere på! Amanda, Sif, Emma...mmmm

Redigeret af Calletti

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg havde desværre en lignende oplevelse med Estelle efter at have bestilt en halv time. Første gang jeg ikke er kommet hos en GP, da hun pludselig kaldte tid. De fleste plejer at være søde til at give et par minutter mere, og gøre en indsats. Jeg synes slet ikke hun er ligeså køn i virkeligheden, som på hendes billeder og havde indtryk af det bare skulle overstås for hende. Kommer ikke igen, da det er den eneste dårlige, ud af mange super besøg på Cassiopeia. Savner især Clara!

Redigeret af Isla

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Lacroix
Isla skrev, for 6 timer siden:

Jeg havde desværre en lignende oplevelse med Estelle efter at have bestilt en halv time. Første gang jeg ikke er kommet hos en GP, da hun pludselig kaldte tid. De fleste plejer at være søde til at give et par minutter mere, og gøre en indsats. Jeg synes slet ikke hun er ligeså køn i virkeligheden, som på hendes billeder og havde indtryk af det bare skulle overstås for hende. Kommer ikke igen, da det er den eneste dårlige, ud af mange super besøg på Cassiopeia. Savner især Clara!

Clara, som nu er på seductiongirls?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Isla skrev, for 20 timer siden:

Desværre 

Hvorfor desværre?

Er det ikke underordnet om hun er på det ene eller det andet sted i Storkøbenhavn?

Redigeret af Frisk
Manglende mellemrum

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Lacroix
Frisk skrev, for 38 minutter siden:

Hvorfor desværre?

Er det ikke underordnet om hun er på det ene eller det andet sted i Storkøbenhavn?

Nok nærmere desværre til at det ikke er hende han mener?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Calletti

Har heldigvis nydt en fortræffelig stund med Estelle, og kunne sagtens lokkes tilbage til Østerbro på trods af at jeg normalt har min gang i andre dele af byen. Sød, imødekommende og snakkesalig, stort smil, store fine ægte (!!!) bryster, glad for fransk og tid til lidt hyggesnak efter mit urmorsomme primatbrøl. Whats not to like? Jeg var glad :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...