Hop til indhold

Recommended Posts

Besøgte igen i mandags Thai Goldfinger Massage på Gl. Kongevej http://www.thaigoldfinger.dk/.

Har været der tidligere for lang tid siden og fået rigtig god massage. Blev modtaget af en smuk dame, som viste menukortet.

Valgte 1 time med Golden Touch massage til 500,- kr. Blev spurgt om ekstra ydelser og valgte HJ til 300,- kr. ekstra.

Det viste sig at den smukke thai dame havde masseret mig før. Hun hedder Mali og er ca. 30 år gammel.

Massagen var fantastisk god med blide bevægelser og mange erotiske berøringer. Andre kalder det tantra massage.

Vi hyggesnakkede undervejs, når jeg ikke stønnede af velvære, og et var alt i alt en rigtig dejlig oplevelse, som endte i en kæmpe eksplosion.

Skal til København i gen torsdag (i dag) og har tænkt mig at gentage succesen.

Ved ikke om man kan få mere end HJ, men vil måske spørge til det, eller spørge til nøgen massage, da Mali har en fantastisk smuk krop, så vidt det kan ses med tøj på :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det sidste billede ligner unægteligt et der er blevet taget på Dantes Plads for over et år siden. Er der nogle der ved om det er den samme pige? havde ypperlige fortrin. :-) 

Er ellers ikke begejstret for Goldfinger da jeg er blevet afvist mht ekstra ydelser. (Nej jeg smider ikke racismekortet, men nu er jeg jo også hvid)
:-) 

Nu havde jeg så også mødt pigen i forvejen flere gange gennem fælles bekendte. Men det mente jeg da ikke skulle være et problem. Jeg kan godt holde på en hemmelighed. :-):-):-) 

Redigeret af Sammy

Del dette indlæg


Link til indlæg
modensønderjyde skrev, den 26/10/2017 at 01:52:

Besøgte igen i mandags Thai Goldfinger Massage på Gl. Kongevej http://www.thaigoldfinger.dk/.

Har været der tidligere for lang tid siden og fået rigtig god massage. Blev modtaget af en smuk dame, som viste menukortet.

Valgte 1 time med Golden Touch massage til 500,- kr. Blev spurgt om ekstra ydelser og valgte HJ til 300,- kr. ekstra.

Det viste sig at den smukke thai dame havde masseret mig før. Hun hedder Mali og er ca. 30 år gammel.

Massagen var fantastisk god med blide bevægelser og mange erotiske berøringer. Andre kalder det tantra massage.

Vi hyggesnakkede undervejs, når jeg ikke stønnede af velvære, og et var alt i alt en rigtig dejlig oplevelse, som endte i en kæmpe eksplosion.

Skal til København i gen torsdag (i dag) og har tænkt mig at gentage succesen.

Ved ikke om man kan få mere end HJ, men vil måske spørge til det, eller spørge til nøgen massage, da Mali har en fantastisk smuk krop, så vidt det kan ses med tøj på :-)

Jeg er ret sikker man kan få det hele der. Har været det mange gange og har også fået massage hvor vi begge var nøgne. Har dog aldrig fået den "fulde" pakke. Jeg tror det afhænger meget af hvem som er på arbejde. Nogen er ret hurtige til at spørge om man vil have ekstra, andre ikke. Har faktisk været skuffet de 2 sidste gange, men ellers har det været det bedste sted længe. Har virkelig oplevet meget dårlig massage mange steder.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har været rigtige mange på Goldfinger specielt på søndage med tømmermænd. Så ankom med en sixpack (I ved Tuborg) og så har jeg ellers haft gode oplevelser 

med en ny thai pige. Jeg tro, at mammasan havde sagt til en helt nyankommet thai pige, at jeg skulle have ekstra god service. Da jeg sidst havde lagt 3 K.

Jeg havde bestilt oil massage til en 500 kr. for en time. Hende thai pigen kendte slet ikke de danske forhold. Så hun gik i gang med øko blow, tungeslasker, 69 og ja jeg "kom til" i min tømmermandsbrandert af knalde hende uden. Jeg har det sådan, at når jeg drikker, så har jeg svært ved at komme. Så jeg tog da lige 3 timer i streg med hende.

Jeg fik gode flashbacks fra min ferier i Bangkok og Pattaya. 

De efterfølgende timer kostede så 800 kr., hvor vi tungekyssede, mellemkødet fik en tur, black kisses vi manglede måske lige en "golden shower" til at toppe det hele med. Det var mega vildt, nok en af de vildeste thai oplevelser, som jeg har haft i DK.

Hun drak øl med mig, så sikkert også derfor, at hun blev mere løssluppen. :lol:

Træerne vokser ikke ind i himlen, så ankom 14 dage senere til samme sted på Gammel Kongevej og samme pige, men der var der andre priser og der var slet ikke den samme vildskab, som ved første besøg.

Har så været der et par gange efterfølgende, hvor jeg kun blev tilbudt massage og hj af nogle halvsure thai damer:(

 

 

 

 

 

 

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...