Hop til indhold

Recommended Posts

Major Briggs skrev, for 10 timer siden:

@liverpool
Du har et løsgatigt forhold til konkludering. Hverken din eller den samling af tilkedegivelser, der er givet i denne tråd kan tjene til at konkludere, at Emily altid er et dårligt valg for alle til alle tider. Lotteriseddel? Ak. - Und weil der Mensch ein Mensch ist!

Det er ikke fordi, du er tvunget til at konkludere noget som helst. Selvom dine og andres erfaringer måske er det stærkeste grundlag for konklusion, er de stadig langtfra tilstrækkelige.

Jeg har desværre ingen erfaring med Emily, men jeg arbejder på sagen. Jeg har dog tidligere besøgt piger med 'dårlige' anmeldelser, dels fordi de gør mig mest nysgerrige, og fordi jeg synes det vidner om en smule menneskelighed, hvis pigen ikke leverer samme høje grad af service til alle. Jeg er ikke interesseret i at møde en leverandør af seksuelle ydelser - men et menneske. Jeg tager selvfølgelig forbehold for, at en dårlig oplevelse aldrig kan tilskrives pigen alene, og at der kan være en lang række af ydre faktorer, der kan spille ind og påvirke oplevelsen, som hverken jeg eller pigen er ansvarlige for.

@underdog40
Du har ret - sat på spidsen løber man en risko for at underminere forummets berettigelse, hvis man alene tager hensyn til pigens forretning.
Jeg opfordrer nu bare til at stræbe mod nuancer og den forkætrede 'objektivitet'. Jeg synes dog, at denne tråd er urimelig overfor pigen. Der tale om en pige, der just er vendt tilbage til København, og koret stemmer straks i og opfordrer uden forbehold andre til ikke at besøge hende. Måske er situationen anderledes efter hendes tilbagevenden? Vis hende dog bare en smule respekt. Det er mulig at berette om en dårlig oplevelse og samtidig udvise almindelig anstændighed.

Selvom spredningen af positive og negative anmeldelser går i nul, sikrer det vel næppe retfærdigheden?

Suk - Here we go again!

Hvorfor bruger du ikke blot din tid på dit første besøg hos Emily, og så kan du efterfølgende beskrive din erfaring og give din anbefaling (konklusion :)).

Gør noget nyttigt!

 

Redigeret af Liverpool

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...