Hop til indhold
Guest Lillemand

Name Clash :-(

Recommended Posts

Guest Lillemand

Vi har en ny medlem på EG som har tagit sig ett handle som är förvillande likt mitt.

Jag (Lillemand) har varit med sedan massagepiger.dk och venuslogen.dk - jag är nästan jämårig med Hexen.

Den nye medlemmen kallar sig Lille_mand och registrerade sig den 21:a Oktober 2017.

Risken för att ni förväxlar oss är ganska liten, eftersom jag skriver på Svenska.

Jag vill ändå påpeka att jag tycker att det är ohyfsat att snylta på äldre medlemmars upparbetade renomme och rykte.

Lillemand

Del dette indlæg


Link til indlæg
Lillemand skrev, for 8 minutter siden:

Den nye medlemmen kallar sig Lille_mand och registrerade sig den 21:a Oktober 2017.

Ja, det er rigtigt, de ligger for tæt på hinanden. Vi har haft lignende tilfælde med Borende X og andre.

Jeg beder ham finde på et nyt navn.

-Ledvogter

Del dette indlæg


Link til indlæg
Lillemand skrev, for 2 timer siden:

Den nye medlemmen kallar sig Lille_mand och registrerade sig den 21:a Oktober 2017.

Som sagt har jeg bedt lille_mand om at finde på et andet navn. Men det er faktisk ikke rigtig hvad du skriver, for han registrerede sig 21. oktober 2015.

Så du har taget dig god tid til at klage.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Lillemand
Ledvogter skrev, for 8 timer siden:

Som sagt har jeg bedt lille_mand om at finde på et andet navn. Men det er faktisk ikke rigtig hvad du skriver, for han registrerede sig 21. oktober 2015.

Så du har taget dig god tid til at klage.

Jag såg det först nu - och behöver uppenbart nya glasögon.   "The laughs are on me".

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...