Hop til indhold
MEN

Anastasia. en af de smukkeste piger jeg længe har set.

Recommended Posts

Har genne de sidste mange måneder læst mange meget positive anmeldelser hos Anastasia. og det har længe været planen at jeg skulle besøge hende.
flere forsøg på at komme igennem på hendes gamle nummer, hver gang uden held. nyt Job hvor det økonomiske billede lige skulle hænge sammen igen.
men endelig lykkedes det tidligere i dag.
Jeg fik lavet en aftale med hende tidligere idag.
Jeg er der lidt før tid og ringer til hende, får besked på lige at vente 2 min til hun er helt klar. kort efter ringer hun og siger jeg skal komme op.
Døren åbner og en af de smukkeste piger jeg længe har set kommer frem.
tænker jeg et kort øjeblik må være gået forkert og der umuligt kan stå en så lækker pige og vente på mig.
Jeg kommer ind og vi får styr på betalingen med det samme.
Jeg vil ikke gå i så mage detaljer om hvad der forgik men kan fortælle at jeg sidder her nogle timer senere og har lyst til at ringe og aftale ny tid med det samme.
Hun har den vildeste krop, og det ansigt kan få en hver mand til at blive tosset.
Jeg skal helt sikkert besøge hende igen når der kommer løn på kontoen.
Hun stryger direkte til tops på min favoritliste og vipper piger som Diana, Barbara, Sonja, Leticia og Bee af pinden selv om de også er helt igennem fantastiske. 

https://annoncelight.dk/showad/210997

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Calletti

Meget enig her! Ved at være et stykke tid siden jeg havde fornøjelse så det skal der laves om på! Den der sexede og yderst charmerende ungpige.....

Måske man skulle skrive en ønskeseddel til sexyclub om en 3-kant med Astrid/Anastasia og Maja.....mmmmm

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...