Hop til indhold
Babavian

2 på en dag Chanell og Jasmin

Recommended Posts

Man får helt klart hvad man betaler for. 

 

Formiddagen stod på et besøg hos  Chanell, Faktisk var det Tina jeg ringede til men da jeg kom derop var hun absolut ikke interessant, så jeg spurgte om der var en anden i lejligheden, da jeg jo vidste Chanell arbejde på samme sted. Chanell er IKKE (surprise!!) hende på billedet. Men hun var dejlig tynd og petit. Så jeg snuppede 15 min med hende, bare for at få lettet trykket. 

Hun var ganske uinteresseret i hvad der foregik og blev ved med at ævle ting på et slavisk sprog. Virkede mest af alt som om hun ikke gad. Og før folk begynder at sige JAAA MEN DET ER DA KLART NÅR DU IKKE BETALER MERE blahblahblah, så er jeg ganske sikker på at hun IKKE ville være mere interesseret hvis jeg havde købt en time. Og endnu engang en reminder om at billige østeuropæiske pige er generelt er ganske kedelig. Dog med MEGET få undtagelser. 

Da jeg tog tøjet på, så jeg to pakker medicin, en mod urinvejsinfektion og en anden mod maveproblemer. Lækkert:wacko:

 

Lidt senere havde jeg en aftale med Jasmin. 800kr for 30 min. Og hold da op hvor en forskel. Ved ikke om det er hende på billederne, men hun de passer i hvert fald meget godt. Så man kan roligt bruge dem som guideline. Meget flot og sexet. Hun virkede engageret og var glad hele tiden. Hun har en dejlig stor røv uden at den er FOR stor. Og en fisse som smager godt. 

Bagefter talte vi lidt og jokede. Så alt i alt en pige som man ROLIGT kan booke tid hos og være sikker på et godt resultat. 

Redigeret af Babavian

Del dette indlæg


Link til indlæg
Mr.C skrev, for 2 timer siden:

Godt observeret hvad angår medicin pakkerne. :-D

Ja jeg blev lige pludselig glad for ikke at have slikket hende.

Jeg tænkte også at man måske kunne have lagt dem et andet sted. Det skal jo så siges at medicinen jo også kunne have været til den anden pige. 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jasmin ser spændende ud. Tak for anmeldelse omkring hende :)

Vil du skyde på de 23 år passer? Hvor høj er hun ca.? Og ser hun lige så spændstig ud som hende på billederne? :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
KindKiddo skrev, for 8 timer siden:

Jasmin ser spændende ud. Tak for anmeldelse omkring hende :)

Vil du skyde på de 23 år passer? Hvor høj er hun ca.? Og ser hun lige så spændstig ud som hende på billederne? :) 

Ja jeg tror de 23år passer. Jeg spurgte hende og hun bekræftede det, dog ikke at det betyder det er sandt hahahaha.

Hun er omkring 175cm og måske med lidt mere hvalpefedt på maven, men ikke noget man lægger mærke til. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...