Hop til indhold

Recommended Posts

Besøgte uanmeldt denne skønne kvinde tidlig formiddag https://annoncelight.dk/showad/217980

Døren blev ikke åbnet i første omgang, men det duftede af "kvinde i bad", så jeg bankede lidt ihærdigere. Nøgle raslede og kvinde på fotos stak hovedet ud af døren. "just one moment", sagde hun. Da hun duftede vældigt godt, ventede jeg de 5 mininutter inden hun lukkede op.

En dejlig kvinde med god fast latina numse, smal talje og c-struttende sili-bryster. Hun var lige til at spise, hvilket jeg dog ikke gjorde, men valgt dansk quicky til 600. Det inkluderede så et jordbær-duftende kondom, et tillægs-blow og en god omgang doggy-style (ikke til at stå for med den bagdel).

Virkelig en sød og dejlig kvinde, der taler udmærket engelsk. Hun er her efter eget udsagn til midt næste uge.

Eneste, men store minus, er værten, hvis bil altid holder i carporten, som man skal igennem for at komme om til bagindgangen (af huset altså). Er han ikke ude i haven og griner fjoget, gør han det indefra. I dag blev jeg givetvis også bemærket - har jeg stærkt på fornemmelse. 

Gentagelsesfare :stor - pga. den dejlige kvinde.

D

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tak for anmeldelse

Jeg er kommet en del gange på adressen og det er blevet lidt mere  afslørende at besøge stedet efter hullet i hegnet er lavet . Når man kommer i den mørke tid og går gennem carporten tændes der aut. lys. Men ellers har der været mange dejlige piger på stedet typisk latinaer.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...