Hop til indhold
unip

Ibiza, Chalet 40

Recommended Posts

Jeg besøgte Chalet 40 på Ibiza. Stedet ligger meget diskret i en villa på en grusvej ved siden af motorvejen. Området er egentlig lidt Spooky, men ok, når først man kommer ind af deres gate. Jeg ringede i forvejen, og fik fin hjælp over Whatsapp til at finde stedet. De havde endog sendt billeder af pigerne .. dvs. jeg tror faktisk ikke de piger var der ... men det var en appetit-vækker. Det er lidt uden for sæsonen, så måske er nogen af dem rejst igen. Mutter talte fint tysk ... og jeg havde fået hjælp på engelsk med tysk accent over telefon. Det tog noget tid at få gjort alle pigerne klar til præsentation. Jeg tænkte, at det var lidt meget at gøre ud af det .. så kunne jeg have valgt ud fra billederne. Hvis 5-8 piger skulle gøre sig klar .. og måske var jeg dagens første kunde ... så var det meget. Efter 10-15 minutters ventetid var de klar ... dvs. der var 2. Den ene var Alina fra Ungarn, som var sød og kommunikerende. Den anden gav pænt hånd !!! ... og signalerede tydeligt, at hun ikke havde lyst til at arbejde. Det var jeg enig i, så jeg gik til værelset med Alina. Hun er blondine, omkring 30, flot krop, ægte ... b-skåle vil jeg tro. Vi startede med et fælles bad, som man ofte gør på de spanske bordeller. Der efter ind i sengen osv. Det var en fin oplevelse, men ikke i super-klasse, så det bliver nok ikke et stam sted, men jeg kunne sikkert finde på at komme igen.

http://chalet40ibiza.com/.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...