Hop til indhold
Guest DeDK

Bedste flatrate steder i tyskland?

Recommended Posts

Guest DeDK

Jeg står og skal afsted her til Tyskland i morgen sammen med en ven, fra torsdag til søndag. Vi regner med at bo i Hamburg, men vi er også villige til at kører lidt rundt i Tyskland for at finde et godt sted :-)

Jeg har prøvet at søge lidt her inde omkring steder hvor man bare betaler et engangs beløb, også kan man ellers bare have sex med en masse kvinder uden at betale mere, men hvilket steder er bedst? Synes der er mange meninger om stederne her inde, og vil jo gerne have noget for pengene -:D

 

Håber der er nogle her inde som kan hjælpe :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
DeDK skrev, den 25/10/2017 at 10:36:

Jeg har prøvet at søge lidt her inde omkring steder hvor man bare betaler et engangs beløb, også kan man ellers bare have sex med en masse kvinder uden at betale mere

I Hamburg er der sådan set kun Fantasy Lounge, der tilbyder det (da flatt99, såvidt jeg kan forstå ikke tilbyder det mere) - og her kan I bo lige på hjørnet:

https://www.booking.com/hotel/de/zimmervermietung-hoffmann.html

NB. ring evt. direkte dertil, da ikke alle værelser udbydes via Booking.com

Ellers er AO på Reeperbahn også rimeligt og ikke mindst centralt, hvis man vil lidt rundt im Kiez - parkering kan så til gengæld være et problem - men der findes nogle få bag hotellet som kan tilkøbes - men det er med tungen lige i munden, man kommer derom - og man skal også kende systemet med en bom.

Men nu I åbenbart ikke så ofte er afsted og ukendte med konceterne, var det måske en ide at besøge en FKK istedetfor - koster nogle flere gryn, men pigerne giver så til gengæld mere ægte oplevelser, fremfor bare en hurtig tur i et mørkt værelse ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
DeDK skrev, den 26/10/2017 at 21:10:

Okay :)

Men hvor i dette forum kan jeg så lave den her efterspørger/efterlysning? :-)

Under hver lokalitet (og du fandt jo Tyskland) er der en underinddeling i efterlysninger og anmeldelser. Der valgte du så at lægge en efterlysning under anmeldelser. Men det kan jo let ske :-D

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...