Hop til indhold

Recommended Posts

m-dagson skrev, den 25/10/2017 at 00:50:

Hej

Jeg håber der er nogen der kan hjæpe mig.

Er der nogen der har mødet de par her: 

https://annoncelight.dk/showad/225166

 

Mange tak for hjælp :)

Hej,

Jeg har haft kontakt til dem. Men de virkede meget useriøse på mail og skrev i en ubehøvlet tone(ikke at forveksle med dominant tone). 

Jeg hoppede hurtigt fra. Fik fornemmelsen af et pengehungrende par som på ingen måde havde indsigt i sm verdenen desværre .

Men vil da gerne høre hvis du har haft dialog med dem som er anderledes end min.

 

j

Del dette indlæg


Link til indlæg
slavenj skrev, 1 time siden:

Hej,

Jeg har haft kontakt til dem. Men de virkede meget useriøse på mail og skrev i en ubehøvlet tone(ikke at forveksle med dominant tone). 

Jeg hoppede hurtigt fra. Fik fornemmelsen af et pengehungrende par som på ingen måde havde indsigt i sm verdenen desværre .

Men vil da gerne høre hvis du har haft dialog med dem som er anderledes end min.

 

j

Hej slavenj

jeg havde præcis det samme oplevelse med dem

jeg sendte en ansøgning til dem (fordi de leder efter en slave) og det skrev tilbage at det var dårlig ansøgning. Jeg blev ved at skrive til dem indtil de sagde de ville have et kemimøde med mig. Jeg blev mega glad indtil de sagde at de vil have 5000kr for kemimødet og hvis ting gik godt vi kommer til at lave er slave kontrakt

jeg spurgte dem om den 5000kr er kun til kemimødet eller de er for en periode ( hvis du forstå hvad jeg mener )

men de ville ikke snakke om detaljer .

ligdsom du siger, det lyder som om de er pengehungrende par der ikke har erfaring i SM  verden

jeg springer over

tusind tak for din input :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
m-dagson skrev, for 2 minutter siden:

Hej slavenj

jeg havde præcis det samme oplevelse med dem

jeg sendte en ansøgning til dem (fordi de leder efter en slave) og det skrev tilbage at det var dårlig ansøgning. Jeg blev ved at skrive til dem indtil de sagde de ville have et kemimøde med mig. Jeg blev mega glad indtil de sagde at de vil have 5000kr for kemimødet og hvis ting gik godt vi kommer til at lave er slave kontrakt

jeg spurgte dem om den 5000kr er kun til kemimødet eller de er for en periode ( hvis du forstå hvad jeg mener )

men de ville ikke snakke om detaljer .

ligdsom du siger, det lyder som om de er pengehungrende par der ikke har erfaring i SM  verden

jeg springer over

tusind tak for din input :)

Det lyder faktisk mere som om de bare vil snyde folk for penge. 5000kr for et kemimøde. Det er jo helt til grin. 

Men er glad for at du også gennemskuede dem:)

Del dette indlæg


Link til indlæg
slavenj skrev, for 4 minutter siden:

Det lyder faktisk mere som om de bare vil snyde folk for penge. 5000kr for et kemimøde. Det er jo helt til grin. 

Men er glad for at du også gennemskuede dem:)

Jup , jeg er taknemlig ven :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...