Hop til indhold
lurifaks

Århus centrum wellness

Recommended Posts

Sjovt at der ikke er svaret på den endnu. ACW har været meget omtalt tidligere. Lige nu er der kun Jasmin. Søg på hende og du finder mange anmeldelser.

Kort fortalt er min oplevelse, at hun er ret lækker og gør sine ting rigtig godt.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Kintamani
lurifaks skrev, den 24/10/2017 at 23:15:

Nogen der har været der for nylig?

Hun ser rigtig sød ud på billederne men hvordan med service? 

https://annoncelight.dk/showad/230200

Hun er, hva jeg vil kalde LUDER - hun gør et godt stykke arbejde, hvis man kan li’ at få den hevet ud af bukserne så snart man er indenfor døren....:wacko::wacko:

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Thaimig
Kintamani skrev, for 3 timer siden:

Hun er, hva jeg vil kalde LUDER - hun gør et godt stykke arbejde, hvis man kan li’ at få den hevet ud af bukserne så snart man er indenfor døren....:wacko::wacko:

 

Bliver næsten nødt til at reagere og det gør jeg så :-o  jeg kan på ingen måde acceptere at du vælger at bruge udtrykket, Luder om, ja nogen som helst, uanset :( 

Dertil kommer at du så mener, at hvis en pige hiver P frem allerede indenfor døren, så må hun være en Luder, eller hvordan?

Jeg forstår ikk lige hvor du vil hen, men vil det sige at hvis pigen venter med at hive P frem til man befinder sig i selve det dertil indrettet rum, så er hun en anden,

altså en pænere pige, eller hvordan :huh: de fleste Thai-massage steder, sælger de en eller anden form for sex, på lige fod med alle andre som sælger sex.

Men lad for Guds skyld være med at kalde dem for Luder i offentlig Forum, uanset hvornår de hiver den frem :( 

Go aften Danmark :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...