fjummer 23 Skrevet 24. Oktober, 2017 Hej herinde Er der nogen af jer, der har besøgt Tina Odense? https://annoncelight.dk/showad/236131 Hvís ja, passer billederne? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
messi61 183 Skrevet 24. Oktober, 2017 Ja... Og billederne passer ikke. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Doneagles 18 Skrevet 25. Oktober, 2017 Er der andet at berette end at billederne ikke passer. Er stedet diskret, er hun tilnærmelsesvis som på billederne eller bare langt fra? Var det en god oplevelse?? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
messi61 183 Skrevet 25. Oktober, 2017 Ved ikke hvor hun bor nu men jeg besøgte hende i en sidegade til Grønlandsgade. Rimelig diskret. Hun er ca 160 cm høj, og kraftigere end på billederne. Bryststørrelse og hårfarve passer men knepperiet kører bare på rutinen... Ret kedeligt. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
fjummer 23 Skrevet 25. Oktober, 2017 Tak for svaret Messi, det så også næsten for godt ud til at være sandt med de flotte billeder. Jeg finder en anden. God dag Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
JonesFyn 4 Skrevet 30. Oktober, 2017 Mig bekendt er det hende der ofte står i gaden også.. du kan læse om hende i tråden om gadepiger Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg