Hop til indhold

Recommended Posts

Ja jeg har da hvertfald truffet en et  par gange, og hun er faktisk Suicide Girl og til at finde på deres hjemmeside :-)

 

Hun har dog ingen annonce men ved lidt detektiv arbejde kan man finde hende;)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ja, jeg måtte da lige ind og se hvad det betød. Det var ikke et begreb jeg havde stiftet bekendtskab med før. Nedenfor en kort forklaring til evt. andre ignoranter end mig selv :) 

"SuicideGirls… became famous for embracing beauty in every shape and form — meaning bodies covered in tattoos, having bright-colored hair, and being outside of traditional beauty norms were celebrated. The name comes from the idea that women who commit “social suicide” by being different come together."

Jeg lærer da åz noget nyt hver dag :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Sweex
underdog40 skrev, for 18 timer siden:

Ja, jeg måtte da lige ind og se hvad det betød. Det var ikke et begreb jeg havde stiftet bekendtskab med før. Nedenfor en kort forklaring til evt. andre ignoranter end mig selv :) 

"SuicideGirls… became famous for embracing beauty in every shape and form — meaning bodies covered in tattoos, having bright-colored hair, and being outside of traditional beauty norms were celebrated. The name comes from the idea that women who commit “social suicide” by being different come together."

Jeg lærer da åz noget nyt hver dag :) 

Og her gik jeg og troede det var en af pigerne fra suicide squad :wacko:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Uden at kende ordet "Suicide girls"  har jeg længe tænde på piger/kvinder med kropsudsmykninger. 

Og ser der findes flere GPer som kommer indunder rubrikken. 

Men jeg har gjort et valg og jeg besøger kun danske piger/kvinder. 

Så nogen der har kendskab til danske "suicide girls"?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det er vel ikke kun tattoos som gør en ”suicide girl”. Det ska vare en ung pige med emo/punk-stil, og se ud lidt som hon har teenage-angst:P

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...