fallara

"Suicide Girl"

8 indlæg i denne tråd

Ja, jeg måtte da lige ind og se hvad det betød. Det var ikke et begreb jeg havde stiftet bekendtskab med før. Nedenfor en kort forklaring til evt. andre ignoranter end mig selv :) 

"SuicideGirls… became famous for embracing beauty in every shape and form — meaning bodies covered in tattoos, having bright-colored hair, and being outside of traditional beauty norms were celebrated. The name comes from the idea that women who commit “social suicide” by being different come together."

Jeg lærer da åz noget nyt hver dag :) 

Del dette indlæg

Link til indlæg
underdog40 skrev, for 18 timer siden:

Ja, jeg måtte da lige ind og se hvad det betød. Det var ikke et begreb jeg havde stiftet bekendtskab med før. Nedenfor en kort forklaring til evt. andre ignoranter end mig selv :) 

"SuicideGirls… became famous for embracing beauty in every shape and form — meaning bodies covered in tattoos, having bright-colored hair, and being outside of traditional beauty norms were celebrated. The name comes from the idea that women who commit “social suicide” by being different come together."

Jeg lærer da åz noget nyt hver dag :) 

Og her gik jeg og troede det var en af pigerne fra suicide squad :wacko:

Del dette indlæg

Link til indlæg

Uden at kende ordet "Suicide girls"  har jeg længe tænde på piger/kvinder med kropsudsmykninger. 

Og ser der findes flere GPer som kommer indunder rubrikken. 

Men jeg har gjort et valg og jeg besøger kun danske piger/kvinder. 

Så nogen der har kendskab til danske "suicide girls"?

Del dette indlæg

Link til indlæg

Opret en bruger eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at kunne skrive en kommentar

Blev gratis medlem

Opret en bruger på Eroguide.dk. Det er helt gratis!

Opret en ny bruger

Log ind

Har du allerede en bruger? Log ind her.

Log ind nu