Hop til indhold
Citroen mand

Brovejen 22 Middelfart

Recommended Posts

Jeg var forbi dette sted forleden dag. https://annoncelight.dk/showad/228621

Jeg blev mødt af indehaveren, og massøsen kom til, jeg prøvede at høre hvad tingene kostede, men det var meget svært at kommunikere, jeg sagde at jeg ville have massage og måske en håndtrold, det var kr 700, og hvis hun skulle være nøgen, så forstod jeg på hende at det kostede kr. 1000, det var jeg ikke lige klar til at betale, da det jo kan fås væsentligt billigere andre steder. Jeg gav hende kr 800, 0g forventede at hun kom tilbage med kr 100, men jeg så ikke mere til chefen. Men jeg tog tøjet af og den søde pige kom tilbage, og bad mig lægge mig på briksen, med front siden nedad. det gjorde jeg, og nu startede en udmærket massage, men jeg syntes at stemningen var ødelagt en del, men det viste sig at massagen faktisk var udmærket, og jeg blev strejfet lidt de rigtige steder, så hun kunne et eller andet den søde pige. Da der var gået en halv times tid blev jeg bedt om at vende mig. Nu blev det hedt, hun var faktisk rigtig sød, og nu havde hun taget toppen af, efter ganske kort tid røg trusserne af også, hun kravlede op så jeg fik fissen lige i hovedet, og hun gav mig et blowjob uden gummi, det var hun rimeligt god til. senere kom jeg da hun lå på en anden måde og gav mig blowjob, jeg kom i munden på hende, det blev hun ikke forskrækket over, jeg havde advaret hende. hun gik over og spyttede det ud, og kom tilbage og fortsatte, Hun var rigtig sød, ville gerne kramme og hygge, jeg kunne have fået en tur mere, hvis der havde været mere energi i lillemand, men der var udsolgt. Så det endte med at være en god oplevelse, men man skal være forberedt på visse sprog vanskeligheder.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Personligt foretrækker jeg selv, at der er styr på det med betalingen osv. Så der ikke er tvivl om, at man skal have penge tilbage eller ej. 

Men udover det, så er det godt at du i den sidste ende havde en god seance :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Uha uha uha... Mon alle kan være sikker på den behandling. Tror desværre du nok bare har været rigtig heldig. :-) Fedt for dig.
Ville næste sige at hvis det ikke var fordi du har skrevet mange indlæg lød det som en gang god reklame fra dig. :-o 

Tak for den lækre beretning, kan sgu kun være en smule misundelig. ;-) 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Altså, hvis min hovedregning fungerer, har den ærede citroen mand kun givet 800 for massage, blow uden, 69, kom i mund og kram og hygge. Fandme en god deal, og oplevelse lyder det til:)

Redigeret af Decameron14

Del dette indlæg


Link til indlæg

Til John 13.Ja der måtte røres ved pigen. Og til 22 cm and thick , hvis man skriver noget godt her, så er det reklame, for et stykke tid siden hvor jeg skrev om en skidt oplevelse jeg havde  i Odense tæt på Tarup centeret, der var jeg bare en sur gammel negativ mand, og sikkert også fuld af løgn, jeg kan godt se at der er mange som reklamere, men hvis du betvivler min oplevelse, så er du da meget velkommen til at læse nogle af mine gamle indlæg, hvor jeg også kan være kritisk. jeg har trods alt skrevet her i rigtig mange år, faktisk lige fra siden blev startet, jeg var på Gimel før, kan du huske det ?

Med hensyn til alderen på pigen, så vil jeg skyde til 30 år.

Redigeret af Citroen mand

Del dette indlæg


Link til indlæg
Citroen mand skrev, for 5 timer siden:

Og til 22 cm and thick , hvis man skriver noget godt her, så er det reklame

Jeg har på intet tidspunkt skrevet at det er reklame, læg mærke til hvad jeg skrev:

22 cm and thick skrev, for 23 timer siden:

hvis det ikke var fordi du har skrevet mange indlæg lød det som en gang god reklame fra dig

 

Citroen mand skrev, for 5 timer siden:

hvis du betvivler min oplevelse, så er du da meget velkommen til at læse nogle af mine gamle indlæg, hvor jeg også kan være kritisk

Jeg slutter af med at skrive jeg kan være en smule misundelig på din oplevelse, det indikerer vel ikke at jeg betvivler dit indlæg?

Venlig hilsen og ha' en god dag.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Til 22 cm and thick. Også god dag til dig.:)

Til ara. Jeg har ikke fået fat i noget navn, og havde jeg fået det så tror jeg ikke jeg havde kunnet gengive det, hertil skal også siges at jeg har lidt svært ved navne. Men jeg tror kun der er denne samme pige.

Men sådan generelt i forhold til den pris jeg betalte, så tænker jeg også at der måske er opstået en misforståelse imellem mutter i huset og pigen, men det kan godt være svært at gennemskue hvad der er gået galt.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...