Hop til indhold
cumonface

Jessyca ( perfekt service )

Recommended Posts

Ret pudsigt at min første fantastiske cof oplevelse var med en Jessyca som ærgerlig nok ikke sidenhen har været i Danmark og at den perfekte cof oplevelse var med en anden Jessyca . Mit besøg i dag hos Jessyca var ikke mindre end perfekt. Super dejlig pige med nemt til smil og smaltalk. Navne som Salma, Kimberly, Diana , Barbara, Leticia and Vicky b er rimeligt brugt i dette forum når en super oplevelse var opnået. Da jeg kun har været sammen med Jessyca kan jeg ikke sammenligne naturligvis ( måske man heller ikke skal ) men jeg kan med ro i sindet anbefale denne pige til gfe og lignende med tro på i vil have den samme dejlig fornemmelse som med en af de andre nævnte piger efter et besøg. Har svært ved at tro det kan blive bedre end min oplevelse i dag og vil lige sige at billederne er af hende men ikke viser nok hvor dejlig hun i virkeligheden er. At ikke besøge denne pige vil være at snyde sig selv og at vente med det kan være at skyde sig selv i skoen ud fra alle de sms hun fik bare imens jeg var der.:D

Pigen super sød og dejlig 9.  Gfe 10 .  sf . 10.  cof/cif. 10 perfekt.  Stedet 9.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Eron

Kan du ikke fortælle lidt om hendes hot kisses, hvis du tilkøbte dem, og blow uden, hvis det var på din menu

Del dette indlæg


Link til indlæg
Eron skrev, for 18 timer siden:

Kan du ikke fortælle lidt om hendes hot kisses, hvis du tilkøbte dem, og blow uden, hvis det var på din menu

 Hot kisses var fine med ok dybe med tungen. Derudover dejlige lips kiss. Kys og sf er ekstra tilkøbt.

tzatiki skrev, for 8 timer siden:

Hvor er vi henne i Kbh? 

Rødovre.

DBCooper skrev, 1 time siden:

Cumonface: Gillar dina trådar! Tänkte fråga dig om du vet någon blondin med långt hår och stora bröst som erbjuder bra CIF?

Tak. Sjovt du nævner præcis min type pige:) som jeg desværre ikke har fundet endnu. Sara Miller er vel den der kommer tættest på men trods utallige sms til hende mangler jeg stadig at hun svarer tilbage.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Eron skrev, den 23/10/2017 at 22:21:

Kan du ikke fortælle lidt om hendes hot kisses, hvis du tilkøbte dem, og blow uden, hvis det var på din menu

Ja så fik jeg besøgt Jessyca.

Hold da op hun ser godt ud.
Hun giver et fantastisk service og giver lækkert SF med megen øjenkontakt også til kamera ( Video with face )
hot kiss er noget overfladisk det er med tunge men ikke dybt. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...