Hop til indhold
Kjldsn

Nogen der har erfaring med Arabisk Pige

Recommended Posts

Guest kmd

hun er da ikke ung, og mm arabiske piger er søde, de har lært at sutte , for ikke at få mødommen ud, , og resten boller som om det er sidste gang inden det kedelige planlagte ægteskab suuk gode minder fra flere

eneste man skal vænne sig til, er at der kan være en lille stribe hår ned af ryggen til balderne , specielt på de persiske , men fint nok det er deres særtegn

Del dette indlæg


Link til indlæg
kmd skrev, for 10 minutter siden:

hun er da ikke ung, og mm arabiske piger er søde, de har lært at sutte , for ikke at få mødommen ud, , og resten boller som om det er sidste gang inden det kedelige planlagte ægteskab suuk gode minder fra flere

eneste man skal vænne sig til, er at der kan være en lille stribe hår ned af ryggen til balderne , specielt på de persiske , men fint nok det er deres særtegn

He He.

Måske kan de få deres søstre til at hjælpe den med at bruge Veet..

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest kmd
ppd skrev, for 9 minutter siden:

He He.

Måske kan de få deres søstre til at hjælpe den med at bruge Veet..

 

hvad er weet ? nå googlede , det er noget du kender ? fra overskægget på enkelte damer måske )

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jo jo den er god nok.

Som hun skriver er hun 35, og det passer nok meget godt.
Hun er fra mellemøsten, men bemærk lige at hun har været her i mange år, og ikke er muslim.
 

Hun er en sød frækkert som er med på lidt af hvert. Og jeg tror sgu hun tænder på at få besøg af en solid dansk viking.
Jeg er bare ikke så tændt på tanken om at hendes mand lige pludselig står i døren, imens hun får en baghyler :D

Men jeg kan anbefale hende til dem som tænder på hendes setup.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Arne Diller skrev, for 3 minutter siden:

Jo jo den er god nok.

Som hun skriver er hun 35, og det passer nok meget godt.
Hun er fra mellemøsten, men bemærk lige at hun har været her i mange år, og ikke er muslim.
 

Hun er en sød frækkert som er med på lidt af hvert. Og jeg tror sgu hun tænder på at få besøg af en solid dansk viking.
Jeg er bare ikke så tændt på tanken om at hendes mand lige pludselig står i døren, imens hun får en baghyler :D

Men jeg kan anbefale hende til dem som tænder på hendes setup.

 

Nej lige den med manden trækker lidt ned - men hun virker som en der kunne være fornøjelig at mødes med - er den halve time hun reklamerer med nok?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Pstmkj skrev, for 2 minutter siden:

Nej lige den med manden trækker lidt ned - men hun virker som en der kunne være fornøjelig at mødes med - er den halve time hun reklamerer med nok?

De gange jeg har været der, har der overhovedet ikke været tidspres.

Jeg fornemmer at hun kun ønsker besøg af en begrænset, men udvalgt skare af søde danske mænd.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ja jeg synes helt klart hun er et besøg værd.

Men jeg ved også at hun bliver spammet til med mails, så man skal nok gøre sig umage, hvis man ønsker at fange hendes opmærksomhed.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Arne Diller skrev, for 1 minut siden:

Ja jeg synes helt klart hun er et besøg værd.

Men jeg ved også at hun bliver spammet til med mails, så man skal nok gøre sig umage, hvis man ønsker at fange hendes opmærksomhed.

Så må jeg jo gøre mig umage...
Er hun tit aktiv

Del dette indlæg


Link til indlæg
Pstmkj skrev, for 2 minutter siden:

Så må jeg jo gøre mig umage...
Er hun tit aktiv

Nej, jeg tror hun er på sådan ca. 1 gang hver måned.

Det skal passe jo med hendes arbejde (og især mandens arbejde):P

Redigeret af Arne Diller

Del dette indlæg


Link til indlæg
Hotguy12 skrev, for 1 time siden:

Du skulle vel ikke være hende som holder til i det store boligkompleks ?

Nu dækker Farum jo over et større område. Og der bor uden tvivl en del damer af mellemøstlig oprindelse. Så det er vist rene spekulationer du er ude i.
Når man har fået en aftale i stand med hende, så sender hun adressen, ikke før.
Hun vil gerne være diskret, og regner selvfølgelig med at de gentlemen som besøger hende, også er diskrete.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...