lhrn 122 Skrevet 23. Oktober, 2017 Er der nogen der kender https://annoncelight.dk/showad/234458 og kan fortælle hvad man kan forvente, har en aftale i næste uge vh l Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
SMA123 0 Skrevet 24. Oktober, 2017 Desværre, men vil rigtig gerne høre når du har været der Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
lhrn 122 Skrevet 24. Oktober, 2017 Jeg glæder mig til at prøve det. Kommer med en anmeldelse Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
North 756 Skrevet 25. Oktober, 2017 lhrn skrev, den 23/10/2017 at 12:32: Er der nogen der kender https://annoncelight.dk/showad/234458 og kan fortælle hvad man kan forvente, har en aftale i næste uge vh l Jeg har fået massage et par gange af Maia (nu Maria). Skøn naturlig kvinde, god kærestemassage, rigtig god til pikmassage, jeg var fuldt ud tilfreds. Besøger hende gerne igen hvis jeg kommer i området.. /North Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
lhrn 122 Skrevet 26. Oktober, 2017 North skrev, for 7 timer siden: Jeg har fået massage et par gange af Maia (nu Maria). Skøn naturlig kvinde, god kærestemassage, rigtig god til pikmassage, jeg var fuldt ud tilfreds. Besøger hende gerne igen hvis jeg kommer i området.. /North Lyder godt. Tak Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
lhrn 122 Skrevet 11. November, 2017 Jeg var på besøg i den forgangne uge, jeg vidste ikke hvad jeg kunne forvente men uha det var skønt, dejlig afslappende med en rigtig sød og naturlig pige, ikke sidste gang jeg kommer der. Tak Maria for en rigtig dejlig massage , første gang at 1,5 time er gået så hurtigt Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Fjolleren 88 Skrevet 22. November, 2017 Jeg har selv benyttet mig af Marias Massage tidligere og jeg blev slet ikke skuffet. Det var en ganske afslappende og skøn massage jeg fik. Og med en så åben og snakkesaglig massør så fløj tiden afsted. Jeg vil helt sikkert komme der igen Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aalborg Skrevet 22. November, 2017 lhrn skrev, den 11-11-2017 at 07:25: Jeg var på besøg i den forgangne uge, jeg vidste ikke hvad jeg kunne forvente men uha det var skønt, dejlig afslappende med en rigtig sød og naturlig pige, ikke sidste gang jeg kommer der. Tak Maria for en rigtig dejlig massage , første gang at 1,5 time er gået så hurtigt Hej Ihrn. Jeg har givet din anmeldelse en "Tak". Jeg håber du vil uddybe lidt for mig omkring hendes massage, hendes alder, udseende og selvfølgelig også prisen. Jeg skal i begyndelsen af næste uge en tur til Fyn, måske med en afstikker!!!! hilsen fra Aalborg NB: Jeg ville have sendt dig en PM, men får besked om, at du ikke modtager/kan modtage PM... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg