Hop til indhold
lhrn

Maria linggam massage horsens

Recommended Posts

lhrn skrev, den 23/10/2017 at 12:32:

Er der nogen der kender https://annoncelight.dk/showad/234458

og kan fortælle hvad man kan forvente, har en aftale i næste uge

 

vh

l

Jeg har fået massage et par gange af Maia (nu Maria). 

Skøn naturlig kvinde, god kærestemassage, rigtig god til pikmassage, jeg var fuldt ud tilfreds. 

Besøger hende gerne igen hvis jeg kommer i området.. 

/North 

Del dette indlæg


Link til indlæg
North skrev, for 7 timer siden:

Jeg har fået massage et par gange af Maia (nu Maria). 

Skøn naturlig kvinde, god kærestemassage, rigtig god til pikmassage, jeg var fuldt ud tilfreds. 

Besøger hende gerne igen hvis jeg kommer i området.. 

/North 

Lyder godt. Tak

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg var på besøg i den forgangne uge, jeg vidste ikke hvad jeg kunne forvente men uha det var skønt, dejlig afslappende med en rigtig sød og naturlig pige, ikke sidste gang jeg kommer der. Tak Maria for en rigtig dejlig massage , første gang at 1,5 time er gået så hurtigt

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har selv benyttet mig af Marias Massage tidligere og jeg blev slet ikke skuffet. Det var en ganske afslappende og skøn massage jeg fik. Og med en så åben og snakkesaglig massør så fløj tiden afsted. Jeg vil helt sikkert komme der igen ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aalborg
lhrn skrev, den ‎11‎-‎11‎-‎2017 at 07:25:

Jeg var på besøg i den forgangne uge, jeg vidste ikke hvad jeg kunne forvente men uha det var skønt, dejlig afslappende med en rigtig sød og naturlig pige, ikke sidste gang jeg kommer der. Tak Maria for en rigtig dejlig massage , første gang at 1,5 time er gået så hurtigt

Hej Ihrn. Jeg har givet din anmeldelse en "Tak".

Jeg håber du vil uddybe lidt for mig omkring hendes massage, hendes alder, udseende og selvfølgelig også prisen.

Jeg skal i begyndelsen af næste uge en tur til Fyn, måske med en afstikker!!!!

hilsen fra Aalborg

NB: Jeg ville have sendt dig en PM, men får besked om, at du ikke modtager/kan modtage PM...

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...