Hop til indhold
Slikkeprinsen

Falske profiler?

Recommended Posts

Jeg har fået to enslydende svar fra to piger på SD. Det lugter lidt af falske profiler!

Her er de to svar: (jeg har slettet deres mail adresser, som begge var gmails.

https://sugardaters.dk/show?alias=birgittej11

Undskyld den lidt sene besked. Jeg var logget ind til over 100 beskeder i indbakken, så der skulle lige ryddes lidt op :) Du virker meget spændende og sød. Dog er jeg blevet en smule utryg, ved at jeg har modtager så mange useriøse beskeder. Så hvis vi skal aftale nærmere, vil jeg gerne have at du sender mig en mail. Så kan jeg også se at du er seriøs:

https://sugardaters.dk/show?alias=monalisaa

Undskyld den lidt sene besked. Jeg var logget ind til masse beskeder, så der skulle lige ryddes lidt op :) Du virker meget spændende og sød. Dog er jeg blevet en smule utryg, ved at jeg har modtager så mange useriøse beskeder. Så hvis vi skal aftale nærmere, vil jeg gerne have at du sender mig en mail. Så kan jeg også se at du er seriøs:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest 8270
Slikkeprinsen skrev, for 2 timer siden:

Har en mail og har svaret uden at høre noget igen.

Måske profiler oprettet af dem der har siden?

Begge profiler er slettet ?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ja profilerne er slettet på SD, men jeg skrev til de to mailadresser jeg fik sammen med de enslydende henvendelser på SD, og jeg har fået svar på begge mine mails, og de er også identiske! Så der florerer åbenbart en del profiler med autosvar, blandt de desværre mange som ender med at vil sælge diverse, som jeg altid anmelder på sitet. Men der findes også ægte og lækre babes derinde, skulle jeg lige hilse og sige ;-) efter egne erfaringer! Men der skal søges og skrives en del for sagen.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvis en pige med det samme vil have en til at maile eller snappe, typisk uden at have set ens profil,  handler det altid om at ville sælge billeder, eller det er østeuropæiske kvinder der Googler dansk. Jeg har i flere tilfælde ved at lokke deres mobile pay Nr ud af dem sporet den på krak og Facebook til at være uge drenge. Så i kan ikke være sikre på det er en ung pige i skriver med.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest kmd
Sting55 skrev, for 3 timer siden:

Hvis en pige med det samme vil have en til at maile eller snappe, typisk uden at have set ens profil,  handler det altid om at ville sælge billeder, eller det er østeuropæiske kvinder der Googler dansk. Jeg har i flere tilfælde ved at lokke deres mobile pay Nr ud af dem sporet den på krak og Facebook til at være uge drenge. Så i kan ikke være sikre på det er en ung pige i skriver med.

den med ikke at se ens profil, kan betyde to ting, det du siger, eller en pro der forsøger at få kontakt, 

en almindelig pige , vil se profilen inden hun svarer , eller i f m hun åbner mailen

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...