Hop til indhold
Guest bigbone1975

blive gift med thai pige

Recommended Posts

@bigbone1975 Forhåbentlig blev du ikke skræmt helt væk fra forehavendet. 

 

Der ligger rigtigt mange gode oplevelser (men også masser af arbejde) i at være udenlandsk gift  - uanset om det så er med en fra Thailand eller en anden nationalitet.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest bigbone1975
Thai-fan skrev, den 2/11/2017 at 00:48:

@bigbone1975 Forhåbentlig blev du ikke skræmt helt væk fra forehavendet. 

 

Der ligger rigtigt mange gode oplevelser (men også masser af arbejde) i at være udenlandsk gift  - uanset om det så er med en fra Thailand eller en anden nationalitet.

nej nej.. jeg blev ikke skræmt af det.. ;) jeg er allerede gået igang med at tjekke.. men det er skide træls at de forskellige sider koster så mange penge.. ;) bare for at få kontakt til dem.. ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg er blevet gift (heldigvis lykkeligt) med en thai, hvilket også er derfor at jeg har trukket stikket til købesex. Af hensyn til anonymitet vil jeg ikke dele for mange detaljer om mit forhold, men jeg vil gerne give en række råd til dig, bigbone1975, hvis du vil hente en kone i Thailand:

Undgå barpiger og andre former for prostituerede. Ikke fordi de er dårlige mennesker. Jeg har blot observeret at thai'er som har fået smag for hurtige penge ikke står til at redde. Find en almindelig hårdtarbejdende thai som ikke leder efter en sugardaddy. Det er heldigvis 95% af dem. Langt de fleste af de 95% er dog ikke interesserede i at gifte sig internationalt. Thai'er opmuntres til at gifte sig med sine egne. Men sørg for at checke hendes attitude i forhold til penge - meget vigtigt.

Sørg for en ægtepagt hvis du har hus eller andet af værdi, og vær glad for at øjne ikke kan dræbe når du insisterer på at få en. Jeg skal sige at skifteloven beskytter dig i de første 3,5 år efter ægteskabet, da der er en paragraf om hurtige skilsmisser. En ægtepagt kan laves på et vilkårligt tidspunkt.

Sørg for at finde en kvinde hvor aldersforskellen er mindre end 10 år. Når udlændingsstyrelsen vurderer om ægteskaber er proforma eller ej, så sætter de grænsen ved 10 år. Mere end 10 år giver et minuspoint hos dem. 3 minuspoint giver et afslag. Du har også mere tilfælles med en kvinde der er nogenlunde jævnaldrende.

Sørg for at at i har et fælles sprog. Det giver som ovennævnt et minuspoint hvis I ikke har et. Her har du så et lille problem: De thai damer der taler engelsk og som er interesserede i udenlandske mænd har typisk lært det ved at tale med turister i luderbarer.

Mød hendes forældre. Hvis en thai er parat til at gifte sig med dig uden at hendes forældre har sagt god for det, så er de enten døde ellers også er hendes hensigter ikke reelle. Og hvis de er døde, så skal du alligevel møde et andet ældre familiemedlem.

Nægt at betale sin sot (udtales "sin sårt"). Det er tradition i Thailand at gommens familie betaler en sum penge til pigens forældre og traditionen kaldes "sin sot". Det er betaling for modermælken så at sige. For at du tager pigen ud af familieøkonomien. Det er også en form for show-off af familiens status, hvilket i Thailand betyder alt. For en risbonde pige i Isaan uden nævneværdig skolegang kan en sin sodt ligge på 200.000 THB. For piger fra Bangkok med uddannelse kan den ligge på en million eller mere. Jeg har desuden en fornemmelse af at der er gået inflation i traditionen. Læs evt mere om det her: https://www.thethailandlife.com/sin-sod og her https://www.stickmanbangkok.com/readers-submissions/2005/12/truths-about-sin-sot/

Anerkend at hvad du i virkeligheden leder efter er "A good thai girl". Prøv at søge på google efter "A good thai woman" og lignende. Det er et koncept som thai'erne selv har fundet på. Thai'ernes egen idealkvinde ryger ikke, drikker ikke, har ikke tatoveringer, er høflig, er ikke højrøstet, er god til at håndtere penge mv.

 

Jeg har på uransagelig vis kringlet alle ovenstående, hvor jeg må medgive at sin sot og ægtepagt gav visse udfordringer. Men fordi det trods alt lykkedes, og fordi min kone er "a good thai lady", så synes jeg prognosen er god for mit ægteskab og karaten af kærlighed mellem min hustru og jeg.

 

Og så synes jeg lige som det allersidste at du skal prøve at udfordre dig selv på det omvendte. Læs det her. Det er ikke karikeret: https://www.stickmanbangkok.com/readers-submissions/2005/07/why-i-never-married-a-thai/

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest bigbone1975
TheVoice skrev, den 23/10/2017 at 10:57:

Var det egentligt ikke lettere at afgrænse diverse søgninger til nogle kæreste portaler i DK, så kunne det være man kunne finde en der dels allerede talte dansk og som var integreret. 

Jeg har ingen interesse i de danske piger desværre.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvis der var en side med herboende thai kvinder der er singler. Tror ikke den findes.

Tror @TheVoice mener noget med at søge efter en thai kvinde der bor i DK og taler sproget på de almindelige date portaler.

Redigeret af KnudSan
Tilføjes tekst

Del dette indlæg


Link til indlæg
KnudSan skrev, den ‎13‎-‎01‎-‎2018 at 21:35:

 

Tror @TheVoice mener noget med at søge efter en thai kvinde der bor i DK og taler sproget på de almindelige date portaler.

Korrekt

Del dette indlæg


Link til indlæg
KnudSan skrev, den 13/1/2018 at 21:35:

Hvis der var en side med herboende thai kvinder der er singler. Tror ikke den findes.

Tror @TheVoice mener noget med at søge efter en thai kvinde der bor i DK og taler sproget på de almindelige date portaler.

Jeg kender personligt 2 herboende dansktalende thaipiger, som har fundet nye mænd via dating.dk

Så de findes, og jeg tror der er flere end mand lige går og aner. Jeg er bekendt med 2-3 thaier, som har udtalt at de gerne vil udskifte deres nuværende mand. (læs til en med flere penge)

Del dette indlæg


Link til indlæg
bigbone1975 skrev, den 23/10/2017 at 09:01:

hej alle sammen.

jeg har et spørgsmål til jer kære medlemmer herinde?

jeg vil gerne giftes med en thai pige men hvordan og hvorledes kan man komme i kontakt eller hvem skal opsøge eller skrive til

eller skal man tage ned til thailand for at finde en eller kan man få hjælp et sted fra

Nej det behøver du slet ikke tag dog ind på en Thai klinik eller butik og få massage så skal du nok finde en der det er så let og så er du fri for at betale rejsen og det bøvl med at få visum m,m for hende m,m,

 

mature man skrev, den 23/10/2017 at 16:01:

Det sker for mange :huh: det kan da osse ske med en thai ;-) nej du prøver da bare igen ;)

Ellers er det let at finde thaikoner på de danske thaimassagesteder – du skal bare bestille massage og så nævne det for din massør – jeg garanterer at de har ALLE en veninde som gerne vil giftes med en dansker :D – men tænk dig godt om ;)

Ja nemlig tit spørger de om man er gift eller  lign så det er sk uså let at finde en Thai der er her i  landet

Del dette indlæg


Link til indlæg

Og så noget kynisme....

Du kan tage en thaipige ud af baren, men du kan aldrig tage baren ud af en thaipige.

 

Og husk prioritetslisten for en thai pige:

1) Hende selv

2) Penge

3) Guld

4) Mad

5) Hendes forældre

6) Hendes søvn

7) Hendes børn

8) Hendres brødre og søstre

9) Hendes venner og veninder

10) Resten af familien

11) Kongefamilien

12) Familiens bøffel

13) Familiens høns/grise

14) Familiens hund/kat

15) Buddha

16) Hendes gamle mamasan

17) Hendes sminke

18) Hendes motorcykel/bil

19) Lopperne på familiens hund/kat

20) Dig.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gentleman and a Scholar skrev, den 11/9/2017 at 19:53:

Jeg er blevet gift (heldigvis lykkeligt) med en thai, hvilket også er derfor at jeg har trukket stikket til købesex. Af hensyn til anonymitet vil jeg ikke dele for mange detaljer om mit forhold, men jeg vil gerne give en række råd til dig, bigbone1975, hvis du vil hente en kone i Thailand:

(snip)

 

Faktisk nogle rigtigt gode råd. Flere af dem helt generelt mht. dansk/udenlandske giftemål.

Burde være sticky et eller andet sted, for alle der vil gifte sig med en thailandsk kvinde. 

 

...og den der artikel af Stickman, "why I never married a thai" - den er fantastisk. Selvfølgelig firkantet og måske en anelse generaliserende, mem stadig et godt skriv.

Redigeret af Thai-fan

Del dette indlæg


Link til indlæg
Thai-fan skrev, for 10 timer siden:

...og den der artikel af Stickman, "why I never married a thai" - den er fantastisk. Selvfølgelig firkantet og måske en anelse generaliserende, mem stadig et godt skriv.

Fint nok med alle mulige hjemmesider (og gamle gnavne mænd som Visti-Vistisen), men de slår nu aldrig en bog.

Bibelen på dette område er "Thailand Fever" af Chris Pirazzi og Vitida Vasant. Og man skal ikke lade sig snyde af den poppede titel - dette er seriøs info om hende og hendes kultur til ham og om ham og hans kultur til hende (på thai). Bedre guide til thai-farang forhold findes ikke. Bogen fås på Amazon. Køb den! Læs den!

https://thailandfever.com/

Redigeret af Virgula

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Agetha
bigbone1975 skrev, den 23/10/2017 at 09:01:

hej alle sammen.

jeg har et spørgsmål til jer kære medlemmer herinde?

jeg vil gerne giftes med en thai pige men hvordan og hvorledes kan man komme i kontakt eller hvem skal opsøge eller skrive til

eller skal man tage ned til thailand for at finde en eller kan man få hjælp et sted fra

Gud fri mig vel. Hvornår er lysten og kærlighed blevet et spørgsmål om hjælp fra et site der promoverer sexkontakt? Det er lige nøjagtig understimulerende søgen og efterspørgsel i din søgen der aldrig gør dig lykkelig på kærlighed - sexfronten. Hvorfor efterlyser du dog magnet til giftemål på et site der aldrig vil stille dig tilfreds og hvorfor udstiller du mænd med forkærlighed til thai'er som retarderet i deres søgen?

Hjælpen er ikke Thailand, men nær området i tankeboksen. Geografi .  

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Agetha
bigbone1975 skrev, den 23/10/2017 at 10:10:

har jeg prøvet men hun skred fra mig efter 2 år samliv

Ha ha. 

Endelig indrømmelse i tidsgeografisk forstand. Jeg vil også anbefale hvis der efter 2 års ophør forlades manden med autoritet til forkærlighed og ejendomsret til Buddahistorisk undertrykkelse og skred i Selvkærlighed. Den mængde kærlighed kan bare ikke justeres eller kontrolleres i jord ( skred ) S'valg. Det er gamling på højt niveau og jeg er ikke Thai, men hvorfor evner danske mænd ikke tankerne om rigdom eller lykke hos thai-piger uden de vælter den største skyld i gamling eller overdrivelse i egen dæmon før man konstaterer uhyret er placeret i skabelse hos kvinderne med thai-gambler fænomenet. 

Det er selvskabt. Nogle mænd skaber drejehjulet og indsatsen med fordomsbemærkninger vender retur mod dem der gamler kærligheden i kroner og foldes for kærligheden.

Pokerfjæs. 

 

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Agetha skrev, for 8 minutter siden:

Ha ha. 

Endelig indrømmelse i tidsgeografisk forstand. Jeg vil også anbefale hvis der efter 2 års ophør forlades manden med autoritet til forkærlighed og ejendomsret til Buddahistorisk undertrykkelse og skred i Selvkærlighed. Den mængde kærlighed kan bare ikke justeres eller kontrolleres i jord ( skred ) S'valg. Det er gamling på højt niveau og jeg er ikke Thai, men hvorfor evner danske mænd ikke tankerne om rigdom eller lykke hos thai-piger uden de vælter den største skyld i gamling eller overdrivelse i egen dæmon før man konstaterer uhyret er placeret i skabelse hos kvinderne med thai-gambler fænomenet. 

Det er selvskabt. Nogle mænd skaber drejehjulet og indsatsen med fordomsbemærkninger vender retur mod dem der gamler kærligheden i kroner og foldes for kærligheden.

Pokerfjæs. 

 

 

 

hvad fanden har Thomas Blackman oprettet sig som Agethe ?   :)  

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Agetha
TheVoice skrev, for 6 minutter siden:

hvad fanden har Thomas Blackman oprettet sig som Agethe ?   :)  

Hvor er du sød :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
TheVoice skrev, for 4 timer siden:

hvad fanden har Thomas Blackman oprettet sig som Agethe ?   :)  

Umiddelbart - baseret på den svada der er blevet serveret hen over natten, så vil jeg mene at det er ved at være op over den dér kvindelige tid på måneden :huh:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Butch skrev, for 9 timer siden:

Umiddelbart - baseret på den svada der er blevet serveret hen over natten, så vil jeg mene at det er ved at være op over den dér kvindelige tid på måneden :huh:

Muligvis, men du kan da ikke sige at @Agetha ikke har en pointe. Hun er faktisk stort set spot on.

Del dette indlæg


Link til indlæg
tvr skrev, for 4 timer siden:

Muligvis, men du kan da ikke sige at @Agetha ikke har en pointe. Hun er faktisk stort set spot on.

Nu skriver @Agetha flere forskellige ting - nogle mere klare en andre. Men ok, man fornemmer en række pointer. Men hvilke af pointerne er det præcis, der er spot on?

Og misforstå mig ikke, jeg spørger af ren og skær nysgerrighed.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Agetha
slip skrev, den 17/4/2018 at 19:48:

 @Agetha dit skriv er simpelt hen for sort for mig. Er det maskinoversat fra et andet sprog? Hvad f.... er "tidsgeografisk forstand"??

Tidsgeografisk forstand er hebraisk og nu har jeg tyvstjålet en mening til dig : . I middelalderen havde en lignende hebraisk universalistisk rolle som latin (sprog lærde og tilbedelse). 

Jeg kan ikke uddybe min visdom om tidsgeografisk forstand til folk som læser sort :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Agetha skrev, for 3 timer siden:

Tidsgeografisk forstand er hebraisk og nu har jeg tyvstjålet en mening til dig : . I middelalderen havde en lignende hebraisk universalistisk rolle som latin (sprog lærde og tilbedelse). 

Jeg kan ikke uddybe min visdom om tidsgeografisk forstand til folk som læser sort :-)

Håber dit skriv giver mening for nogen.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Agetha
slip skrev, 1 time siden:

Håber dit skriv giver mening for nogen.

Det håber jeg skam også.

Jeg håber ikke du tager det her nært, men jeg forventer ikke accept fra alle eller forståelse men håber ikke du læser sort resten af bogstavlivet. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest stump

En god bekendt forsøgte at gøre mig opmærksom på denne tråd, han mente at jeg måske kunne bidrage med lidt faglig viden :-D :-D :-D men jeg ser den først nu, et til to år senere.

1. Find de udmærkede udsendelser om de thailandske kvinder i Thy, som bl. a. DR.dk TV har bragt. De er til at få forstand af, alle de negative ting bliver faktisk nævnt, selv om der er mange som har overset dem.

2. I et land som Danmark kan det være svært at forstå hvor vigtigt det økonomiske er. De fattige kvinder som vil møde danske mænd, ofte med kun en førtidspension, har hverken bistandshjælp eller pension, eller sygeforsikring. Økonomi er det vigtigske. Og de sluger gerne en bitter pille eller 100, for at blive sikret økonomisk.

3. Når en dansker gifter sig med en thaikvinde, gifter han sig reelt med en hel familie. Det kommer ikke nødvendigvis tydeligt frem fra start, men sådan er det desværre.

4. Hvide løgne, som nemt kan blive sorte. Der lyves konstant i thailand. Og det vi andre kalder realiteter, sandhed, dukker op stille og roligt. Der kan være flere børn end fortalt i første omgang. Kvinden du vil etablere dig med, har måske aldrig brudt med sin mand i landsbyen, måske er familiens jord, som vil at du skal bygge hus på, for dine penge, forgældet i bank eller hos lånehajer. Etc etc.

5. God fornøjelse.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...