Hop til indhold
Bomberito

BlackDiamond tilbage i Odense

Recommended Posts

Jeg har lige besøgt Black Diamond der endlig er tilbage i Odense for en kort bemærkning. https://annoncelight.dk/showad/237482

Igen en fantastisk oplevelse udover det sædvanlige. Der kommer mange smukke kvinder til Odense, men BlackDiamond er helt i særklasse. helt fantastiske lange lange lange ben, perfekt formede, en dejlig røv og store dejlige bryster! 

Black Daimond kan virkeligt sit kram i sengen og jeg fik en perfekt oplevelse uden at der blev holdt noget tilbage, men hun har også en fantastisk dejlig personlighed med en god humor og tydeligvis noget mellem ørene. Men hun er også en kvinde der kender sit værd og jeg kan forestille mig er der ikke er meget tålmodighed hvis man ikke har plig. 

Det har ikke været et dårligt efterår, Kathrina, Lia kom på besøg og nu Black Daimond!

Del dette indlæg


Link til indlæg
Pedro74 skrev, for 4 minutter siden:

Jeg har lige besøgt Black Diamond der endlig er tilbage i Odense for en kort bemærkning. https://annoncelight.dk/showad/237482

Igen en fantastisk oplevelse udover det sædvanlige. Der kommer mange smukke kvinder til Odense, men BlackDiamond er helt i særklasse. helt fantastiske lange lange lange ben, perfekt formede, en dejlig røv og store dejlige bryster! 

Black Daimond kan virkeligt sit kram i sengen og jeg fik en perfekt oplevelse uden at der blev holdt noget tilbage, men hun har også en fantastisk dejlig personlighed med en god humor og tydeligvis noget mellem ørene. Men hun er også en kvinde der kender sit værd og jeg kan forestille mig er der ikke er meget tålmodighed hvis man ikke har plig. 

Det har ikke været et dårligt efterår, Kathrina, Lia kom på besøg og nu Black Daimond!

Hvor i Odense kan hun besøges ? 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det ligner på billederne at hendes bryster er bløde og hænger lidt. Er det rigtigt?  Bryster er noget som skal være som jeg vil have det... Er sq lidt kræsen hvad det angår. :rolleyes:

Del dette indlæg


Link til indlæg
messi61 skrev, den 23/10/2017 at 12:59:

Det ligner på billederne at hendes bryster er bløde og hænger lidt. Er det rigtigt?  Bryster er noget som skal være som jeg vil have det... Er sq lidt kræsen hvad det angår. :rolleyes:

Ja, de er ret bløde og derfor hænger på hende :( De er faktisk lange, hvis man kan formulere det sådan. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...