Hop til indhold

BlackDiamond tilbage i Odense

Featured Replies

Skrevet

Jeg har lige besøgt Black Diamond der endlig er tilbage i Odense for en kort bemærkning. https://annoncelight.dk/showad/237482

Igen en fantastisk oplevelse udover det sædvanlige. Der kommer mange smukke kvinder til Odense, men BlackDiamond er helt i særklasse. helt fantastiske lange lange lange ben, perfekt formede, en dejlig røv og store dejlige bryster! 

Black Daimond kan virkeligt sit kram i sengen og jeg fik en perfekt oplevelse uden at der blev holdt noget tilbage, men hun har også en fantastisk dejlig personlighed med en god humor og tydeligvis noget mellem ørene. Men hun er også en kvinde der kender sit værd og jeg kan forestille mig er der ikke er meget tålmodighed hvis man ikke har plig. 

Det har ikke været et dårligt efterår, Kathrina, Lia kom på besøg og nu Black Daimond!

Skrevet
Pedro74 skrev, for 4 minutter siden:

Jeg har lige besøgt Black Diamond der endlig er tilbage i Odense for en kort bemærkning. https://annoncelight.dk/showad/237482

Igen en fantastisk oplevelse udover det sædvanlige. Der kommer mange smukke kvinder til Odense, men BlackDiamond er helt i særklasse. helt fantastiske lange lange lange ben, perfekt formede, en dejlig røv og store dejlige bryster! 

Black Daimond kan virkeligt sit kram i sengen og jeg fik en perfekt oplevelse uden at der blev holdt noget tilbage, men hun har også en fantastisk dejlig personlighed med en god humor og tydeligvis noget mellem ørene. Men hun er også en kvinde der kender sit værd og jeg kan forestille mig er der ikke er meget tålmodighed hvis man ikke har plig. 

Det har ikke været et dårligt efterår, Kathrina, Lia kom på besøg og nu Black Daimond!

Hvor i Odense kan hun besøges ? 

Skrevet

Det ligner på billederne at hendes bryster er bløde og hænger lidt. Er det rigtigt?  Bryster er noget som skal være som jeg vil have det... Er sq lidt kræsen hvad det angår. :rolleyes:

Skrevet
messi61 skrev, den 23/10/2017 at 12:59:

Det ligner på billederne at hendes bryster er bløde og hænger lidt. Er det rigtigt?  Bryster er noget som skal være som jeg vil have det... Er sq lidt kræsen hvad det angår. :rolleyes:

Ja, de er ret bløde og derfor hænger på hende :( De er faktisk lange, hvis man kan formulere det sådan. 

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.