Hop til indhold

Recommended Posts

Er det ene sted i Ahornsgade lukket? Der annonceres tilsyneladende ikke.

June og hendes damer kører videre i nr. 1, og det er et godt sted. Men jeg har også haft gode oplevelser i nr. 20, og det er praktisk med to lignende steder dør om dør. Så kan man gå det andet sted, hvis der er optaget det første.

Del dette indlæg


Link til indlæg
ekek skrev, for 29 minutter siden:

Er det ene sted i Ahornsgade lukket? Der annonceres tilsyneladende ikke.

June og hendes damer kører videre i nr. 1, og det er et godt sted. Men jeg har også haft gode oplevelser i nr. 20, og det er praktisk med to lignende steder dør om dør. Så kan man gå det andet sted, hvis der er optaget det første.

Dør om dør? Ligger nummer 1 og nummer 20 ved siden af hinanden ??? ;)

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nej undskyld, ikke bogstaveligt dør om dør men der er altså ikke ret langt.

Først var de alle sammen i nr 11, så delte de sig og flyttede vel 50 m i hver sin retning.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg prøver lige igen. Er Ahornsgade 20 slet og ret lukket? Det ville være lidt ærgerligt.

Der svares ikke på SMS og annonceres ikke, bortset fra at stedet stadig lige nævnes i Rebeccas annonce, selvom hun mest reklamerer for sit nye sted i Hvidovre.

Del dette indlæg


Link til indlæg

For nogle år siden kom jeg til gang bang i et kælderlokale i Ahornsgade 11. En (moden) kvinde lå udspændt på en briks og lod sig gennemkneppe af de tilstedeværende herrer.

Stedet findes ikke mere, men jeg har set der er en klinik i Ahornsgade 1. Dog annoncerer de ikke med gang bang.

Hvad blev der af gang bang seancerne i Ahornsgade 11? Hvor er de flyttet hen, og hvor annonceres de?

(ikke at forveksle gang bang med sex party).

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...