bulemand 6 Skrevet 22. Oktober, 2017 Hej er der nogen der kender katarina fra sugardaters. Hun ville have 1/4 forud for at opgive adresse og så ville hun også være sikker. Jeg nægtede at give noget og der blev ingen aftale. Vil bare høre om der er nogen der kender til hende og om hun er ok. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
alander 24 Skrevet 22. Oktober, 2017 Ville da aldrig nogensinde give noget til nogen jeg ikke har mødt. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
ppd 7846 Skrevet 22. Oktober, 2017 Keep your money in your wallet... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
bulemand 6 Skrevet 22. Oktober, 2017 Gjorde jeg jo heller ikke Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
bulemand 6 Skrevet 22. Oktober, 2017 Mere en advarsel og om nogen var blevet snydt eller om hun var ok Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest ViborgMand Skrevet 22. Oktober, 2017 bulemand skrev, for 18 minutter siden: Mere en advarsel og om nogen var blevet snydt eller om hun var ok Jeg fik svar på en efterlysning herinde, hun var OK og leverede varen. Få dage efter skred hun med 500 af mine kroner. Så betal ikke forud lige meget hvad!!! Jeg skal dog nok sørge for at hun får røven i klemme!!!!! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest kmd Skrevet 23. Oktober, 2017 (edited) der er flere med det navn derinde, syntes faktisk du skal sætte et link ind , så det er den rigtige du omtaler , og de andre ikke bliver blandet ind i det der er faktisk i min søgning 17 med det navn pt Redigeret 23. Oktober, 2017 af kmd Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Sting55 12 Skrevet 24. Oktober, 2017 Der er IGEN saglig begrundelse for forudbetaling i rede penge. Tilbyd at hente pigen eller betale og sende hende togbilletten ... så kan det aldrig lade sig gøre alligevel ... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg