Hop til indhold
8000

Thai Wat-Po Massage Aarhus

Recommended Posts

Var her torsdag.

Blev taget imod af en gammel kending fra Hedemansgade (husker ikke navn) hun var der for ca 3 år siden måske mer. Hun er ok lækker og charmerende. 

Fik en supergod massage og et godt blowjob til 900 kr hun er en pige i den dyre ende.

Der er kommet fin badekabine på toilettet.

Så mon ikke at jeg kommer forbi igen

Venligst 8000

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Er det Trepkasgade 33, du skriver om?

Redigeret af KraceiYaw

Del dette indlæg


Link til indlæg
KraceiYaw skrev, for 2 timer siden:

Er det Trepkasgade 33, du skriver om?

Ja

  • Synes godt om 1

Del dette indlæg


Link til indlæg

Der er kommet ny pige i Trepkasgade 33..virklig sød ,og erotisk former det er vi jo nogle mænd der tænder på..

var forbi i går,Sophia hun er til det hele..var en glad mand da jeg gik der fra..hun er virklig et besøg værd..

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det er dejligt med en pigen fra et andet århundrede på stedet for være til vås fra 8000 skal man lede efter.

Parida/Nong (den gamle kending, måske den ældste thaiprost Vi har i Århus) - hun er virkelig en pengemaskine og et "kanin" batteri når hun deltager i de forskellige ydelser. Den største mangel er hendes uvidenhed omkring erogene zoner - Parida/Nong aner intet om den genre. Op og ned det kan hun.

Jeg har netop taget turen Trepkassgade til Læssøegade og fik den helt modsatte oplevelse end 8000, samtidig var pigen i Læssøegade halv så gammel som Parida/Nong.

Måske en pensionering indimellem er løsning, og måske 8000 får et mindre nedslag med tvivlsom anmeldelse(r).

Sophia lyder hvid hud?

 

  • Forvirret 1

Del dette indlæg


Link til indlæg
Souhaite skrev, for 9 timer siden:

 

 

 

Souhaite skrev, for 9 timer siden:

Det er dejligt med en pigen fra et andet århundrede på stedet for være til vås fra 8000 skal man lede efter.

Parida/Nong (den gamle kending, måske den ældste thaiprost Vi har i Århus) - hun er virkelig en pengemaskine og et "kanin" batteri når hun deltager i de forskellige ydelser. Den største mangel er hendes uvidenhed omkring erogene zoner - Parida/Nong aner intet om den genre. Op og ned det kan hun.

Jeg har netop taget turen Trepkassgade til Læssøegade og fik den helt modsatte oplevelse end 8000, samtidig var pigen i Læssøegade halv så gammel som Parida/Nong.

Måske en pensionering indimellem er løsning, og måske 8000 får et mindre nedslag med tvivlsom anmeldelse(r).

Sophia lyder hvid hud?

 

( Det er  dejligt med en pigen fra et andet århundrede på stedet ) Hvad mener du? Sætningen giver ingen mening. Med mindre at du kun opsøger piger født i dette århundrede.

Selvfølgelig er hun en pengemaskine, hvad ellers. Hvis du kan nævne en thaiprostitueret der ikke er det, vil jeg gerne have hendes adresse.

Du mener at 8000 har fået afslag, når han har betalt 900 kr for et Blowjob. Plejer du at betale mere end det?

Hvis hun har givet 8000 et BJ, kender hun da en erogen zone.

( Sophia lyder hvid hud? )  ????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????

 

Redigeret af Steenborg

Del dette indlæg


Link til indlæg

Parida/Nong er en ældre thaikvinde der kan trække i pikken, hvilket ikke kræver den store eksamen omkring blowjob. Hendes viden om andre måder at udføre sensuel massage er bredt mangelfuld og ind imellem helt uforståelig.

Blowjob med slug og uden gummi er vel nogenlunde høj prismæssigt - der er jo en pæn risiko for overførsel af diverse sygdomme ved den metode ikke mindst for Parida/Nong.

Pigenavnet lyder ikke speciel Thailandsk.

Ja

Del dette indlæg


Link til indlæg

Var her i dag 

Fik en supergod/sensuel massage af Pen. Hun er den bedste til at give mig HJ veltklasse. Hun kan gøre det så stille at jeg kan høre englene. Også kan hun godt massere. Kommer sikkert igen  

Venligst 8000

Del dette indlæg


Link til indlæg
8000 skrev, den 12/12/2017 at 17:55:

Var her i dag 

Fik en supergod/sensuel massage af Pen. Hun er den bedste til at give mig HJ veltklasse. Hun kan gøre det så stille at jeg kan høre englene. Også kan hun godt massere. Kommer sikkert igen  

Venligst 8000

Ved du, hvornår hun er der? Og hvad måtte du slippe for sådan en omgang?

NN

Del dette indlæg


Link til indlæg
NN 8000 skrev, for 12 timer siden:

Ved du, hvornår hun er der? Og hvad måtte du slippe for sådan en omgang?

NN

Kender ikke hendes vagtplan. Men ring og spørg hun kan dansk. 700kr men den sidste 100 mand er godt givet ud. 

Venligst 8000

  • Synes godt om 1

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

×
×
  • Create New...