Hop til indhold
19517

Jeg kan jo ikke gøre for det

Recommended Posts

Jeg kan jo ikke gøre for, at jeg fik følelser for en gp''er. Ikke sådan stormende forelsket, men alligevel!! 

Det jeg fik hos hende var hyggeligt, kært og nærvær. Blidt og frækt på samme tid. 

Men men!!! 

Selvfølgelig kommer jeg i klemme på ét eller andet tidspunkt. Jeg ikke naiv, dum eller på anden måde fraværende mentalt. Men kan jo ikke gøre for det, vel?

Så nu er hun, iflg veninden, taget til Dubai for at arbejde. 

Gudstroen, som jeg er, spurgte jeg hende sidste vi var sammen, om hun ville skrive når/hvis hun forlod landet. Husker et Ja, men det kan havde været for at jeg skulle stoppe med at spørge.. 

Nu skal jeg igen lede efter en fast. Åhh man skal så mange igennem på den vej. 

Hav ikke medlidenhed med mig. Jeg vant til at falde for "mine" GP'er. Sådan ER jeg bare og har altid været. Altså hurtig til at snuble. 

Hilsen Det klodsede hjerte <3

Del dette indlæg


Link til indlæg

Awww :) Jamen det er da en naturlig ting - ingen af os er jo lavet af sten, så det er okay at tabe hjertet (lidt), bare du ved at der nok ikke er de store chancer for at hun falder for dig også :) men nærhed er nærhed, så medmindre man kan holde det køligt og kontant, så sker det jo ;) Held og lykke med at finde den næste heldige kandidat :P og knus..

Del dette indlæg


Link til indlæg
MizzAnne skrev, for 1 time siden:

Held og lykke med at finde den næste heldige kandidat :P og knus..

Tonen ER blevet bedre her inde. Tak for de opmuntrende ord.. Nej, det jo lige netop det er problemet. Den logiske del af mig ved godt, at det kun er på film, at unge kvinder forelsker sig i middelalderen mænd. Med mindre han har penge, eller anden status. Men mine følelser er noget andet. Tænker nogen gange om ikke vi mænd bliver lige så skadet at dette miljø, som i piger. 

Det bare noget jeg tænker én gang i mellem. At hver gang jeg har betalt en smuk kvinde for hendes opmærksomhed bekræfter jeg mig selv i, at jeg er så lidt værd, at ingen ville rører mig uden penge involveret. 

Jeg møder mange, både mænd og kvinder,i dette miljø ,der ikke kan "normale" forhold. Pattaya er fyldt med dem.

 

Undskyld, men har vist en minusdag 

Del dette indlæg


Link til indlæg
19517 skrev, for 8 minutter siden:

Tonen ER blevet bedre her inde. Tak for de opmuntrende ord.. Nej, det jo lige netop det er problemet. Den logiske del af mig ved godt, at det kun er på film, at unge kvinder forelsker sig i middelalderen mænd. Med mindre han har penge, eller anden status. Men mine følelser er noget andet. Tænker nogen gange om ikke vi mænd bliver lige så skadet at dette miljø, som i piger. 

Det bare noget jeg tænker én gang i mellem. At hver gang jeg har betalt en smuk kvinde for hendes opmærksomhed bekræfter jeg mig selv i, at jeg er så lidt værd, at ingen ville rører mig uden penge involveret. 

Jeg møder mange, både mænd og kvinder,i dette miljø ,der ikke kan "normale" forhold. Pattaya er fyldt med dem.

 

Undskyld, men har vist en minusdag 

Første pointe her - gør alle minusdage til plusdage - husk på, at du også har noget at byde på :) Og hvad angår pigerne og kvinderne? Er sikker på at der nok render en forvildet trunte rundt et eller andet sted og venter netop på dig :) indtil da - nyd livet, smil og lad være med at tage tingene så tungt!!

Del dette indlæg


Link til indlæg
19517 skrev, for 2 timer siden:

Jeg kan jo ikke gøre for, at jeg fik følelser for en gp''er. Ikke sådan stormende forelsket, men alligevel!! 

Det jeg fik hos hende var hyggeligt, kært og nærvær. Blidt og frækt på samme tid. 

Men men!!! 

Selvfølgelig kommer jeg i klemme på ét eller andet tidspunkt. Jeg ikke naiv, dum eller på anden måde fraværende mentalt. Men kan jo ikke gøre for det, vel?

Så nu er hun, iflg veninden, taget til Dubai for at arbejde. 

Gudstroen, som jeg er, spurgte jeg hende sidste vi var sammen, om hun ville skrive når/hvis hun forlod landet. Husker et Ja, men det kan havde været for at jeg skulle stoppe med at spørge.. 

Nu skal jeg igen lede efter en fast. Åhh man skal så mange igennem på den vej. 

Hav ikke medlidenhed med mig. Jeg vant til at falde for "mine" GP'er. Sådan ER jeg bare og har altid været. Altså hurtig til at snuble. 

Hilsen Det klodsede hjerte 

Ååårh. 

Jeg tænker bestemt os det er helt naturligt, at man kan blive glad for et menneske man har intime øjeblikke med og det er okay så længe du passer på dig selv :P  

ønsker dig det bedste i din søgning efter en ny dejlig pige :D

god aften til dig 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tror ikke jeg kunne have jeres arbejde. Ville blive glad for de kvinder der købte mig. 

Tak for jeres ord. I søde begge to

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nu er kuren for dig vel bare at fortsætte og lære nogle flere søde og venlige piger at kende. - Det kan naturligvis hurtigt blive et spørgsmål om penge. - Men hvis du efter en række gode oplevelser kan sidde og tænke tilbage på en otte-ni piger, som alle har været dejlige og imødekommende over for dig, - så kan du ikke overkomme at være forelsket i dem alle - men du synes netop, at de er rare at være sammen med - for det er de jo! - Og du har fået et afbalanceret forhold til det med pige-bekendtskaber. - Du har erfaret, at de piger er ok-piger og gode at kende. - Du kan regne med dem, hvis du vender tilbage til nogle af dem igen.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Er man til stamkunde konceptet er det vel altid lidt øv, når det må stoppe, uagtet ens følelser. Jeg har så prøvet at erstatte relationen med et kæreste-lignende forhold. Set i bakspejlet er jeg blevet bekræftet i, at den livsglæde et godt stamkunde forhold kan give en,  måske i grunden er langt mere optimal, når det kommer til stykket. Ja, det koster lidt mønt, til gengæld slipper man for en helvedes masse følelsesmæssige dilemmaer. 

Jeg holdt en pause, og begyndte at købe igen, da jeg ligesom var nået til stadie, at nye besøg ikke skulle sammenlignes med fortiden gode og høje standart. Jeg konstaterede at hvis man er indstillet på noget nyt, så er der mange muligheder, og ja det er lidt ligesom at starte på en frisk på godt og ondt. 

Man skal ej heller spejle købeverden i den virkelige verden. Det forholder sig jo ikke således, at hvis der ikke er penge involveret, så er der ingen der gider os. 

Redigeret af TheVoice

Del dette indlæg


Link til indlæg

For nogle år siden kom jeg fast hos en GP. Vi svingede rigtig godt sammen. Som tiden gik kom vi til at kende hinandens liv bag møderne bedre og bedre. Det endte med at hun lagde op til et forhold. Desværre var der tyve år i mellem os, hun ønskede børn,  jeg mente at jeg var for gammel til at tage  ansvar for børn.  

Det er da dejligt at have følelser for hinanden og være lidt småforelsket når man kører hjem; men holder det i det virkelige liv.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...